Dialogue Donderdag

Een terugblik op de DiDo's uit het verleden

De Dialogue Donderdag (DiDo) is hét kennisevent van Online Dialogue dat 3 keer per jaar wordt georganiseerd in Utrecht. Dit gratis event richt zich op managers en senior medewerkers die bezig zijn om de user experience van hun merk, dienst en product in het digitale kanaal te verbeteren en hun conversie te verhogen.

 

Hier kun je alles over onze voorgaande DiDo’s lezen. Op de Dialogue Donderdagpagina kan je meer informatie vinden.

Terugblikken op Dialogue Donderdag

Op eerdere DiDo’s waren bezoekers aanwezig van o.a.: ABN AMRO, Aegon, Agis, BeterBed, Bol.com, ECCO, Energie:direct, Fonq, ING, Marktplaats, MoneYou, Nuon, Rabobank, Renault Nederland, RTL Nederland, Sanoma, Philips, Reaal, SNS Bank, Staatsloterij, Telfort, TMG, TUI, Univé, Van der Valk, VNU en Ziggo.

Op de hoogte blijven van onze activiteiten? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

“DiDo is voor mij een leerzaam en interessant evenement waar boeiende experts uit het vakgebied spreken in een informale en gezellige setting.” – Ruben de Boer, Head of CRO & UX, Sanoma NL

 

“Het leuke aan Dialogue Donderdag is het gevoel dat we samen de wereld van conversie optimalisatie aan het ontdekken zijn en je altijd iets mee neemt wat je kan toepassen in je eigen CRO programma.”Lindsey Bateman, HotelSpecials