Boekreview: Schrijven voor seo in 60 minuten

Onze Online Dialogue collega en strateeg Michiel Jansen heeft voor CustomerTalk.nl een boekreview geschreven over het boek "Schrijven voor seo…

Reacties uitgeschakeld voor Boekreview: Schrijven voor seo in 60 minuten

De 6 aspecten die van belang zijn bij growth hacking

Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen. Uit zijn digitale aantekeningen heeft hij geschreven over de 6 aspecten die van belang…

Reacties uitgeschakeld voor De 6 aspecten die van belang zijn bij growth hacking

Waar start je voor meer webwinkel rendement?

Onze Online Dialogue partner en chief optimization officer Ton Wesseling heeft voor Webanalisten.nl een artikel geschreven over hoe je moet…

Reacties uitgeschakeld voor Waar start je voor meer webwinkel rendement?

Maak jij al te gekke content?

Onze Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over te gekke content. We…

Reacties uitgeschakeld voor Maak jij al te gekke content?

16 Top Tips voor een Big Data Stappenplan

Onze analytics expert Arend Zwaneveld heeft voor Webanalisten.nl een artikel geschreven over 16 Top Tips voor een Big Data Stappenplan.…

Reacties uitgeschakeld voor 16 Top Tips voor een Big Data Stappenplan

Zelf aan de slag met Splunk

Onze analytics expert Arend Zwaneveld heeft voor Webanalist.nl een artikel geschreven over zelf aan de slag gaan met splunk. Vorige…

Reacties uitgeschakeld voor Zelf aan de slag met Splunk

Splunk: de toekomst van data-analyse en web-analytics

Onze analytics expert Arend Zwaneveld heeft voor Webanalist.nl een artikel geschreven over Splunk: de toekomst van data-analyse en web-analytics. Splunk…

Reacties uitgeschakeld voor Splunk: de toekomst van data-analyse en web-analytics

Data Science – de toekomst van webanalisten?

Onze analytics expert Arend Zwaneveld heeft voor Webanalisten.nl een artikel geschreven over Data Science de toekomst van webanalisten? Zoals in…

Reacties uitgeschakeld voor Data Science – de toekomst van webanalisten?

ABC: Always Be Closing… Always be testing

Onze Online Dialogue collega en strateeg Michiel Jansen heeft voor Emerce een artikel geschreven over 'Always be closing': test die…

Reacties uitgeschakeld voor ABC: Always Be Closing… Always be testing

A/B-test workshop door Ton Wesseling #wac13

Onze Online Dialogue collega en big data-expert Arend Zwaneveld heeft voor Webanalisten.nl een artikel geschreven over de A/B-test workshop door…

Reacties uitgeschakeld voor A/B-test workshop door Ton Wesseling #wac13

Big Data workshop door Sandjai Bhulai #wac13

Onze Online Dialogue collega en big data-expert Arend Zwaneveld heeft voor Webanalisten.nl een artikel geschreven over de Big Data workshop…

Reacties uitgeschakeld voor Big Data workshop door Sandjai Bhulai #wac13

5 tips om meer waarde uit data te halen

Onze Online Dialogue collega en insights expert Wilbert Pot heeft voor Webanalisten.nl een artikel geschreven met 5 tips om meer…

Reacties uitgeschakeld voor 5 tips om meer waarde uit data te halen

Goede voornemens 2013: leren vooruitkijken!

Onze Online Dialogue collega en insights expert Wilbert Pot heeft voor Marketingfacts deel één van Online Dialogue's 'goede voornemens 2013'-drieluik…

Reacties uitgeschakeld voor Goede voornemens 2013: leren vooruitkijken!

Google Analytics data automatisch inlezen in Google Docs -deel 1

Onze Online Dialogue collega en analytics & optimization-expert Drs. Jules Stuifbergen heeft voor Webanalisten.nl een artikel geschreven over hoe je Google Analytics data automatisch in kunt lezen in Google Docs.

Als webanalist ben je elke dag bezig met data en cijfers. Een boel van ons werk is natuurlijk geautomatiseerd, maar als je de data van je analytics in een Excel-file wilt hebben, is dit voor veel mensen toch nog steeds handmatig knip- en plakwerk.

Dat kan veel makkelijker! (meer…)

Reacties uitgeschakeld voor Google Analytics data automatisch inlezen in Google Docs -deel 1

Waarom de grote banken en verzekeraars ‘small’ sexy vinden

Onze Online Dialogue collega en strateeg Michiel Jansen heeft voor Marketingfacts.nl een artikel geschreven over de aantrekkingskracht van sublabels voor grote banken en verzekeraars.

Veel grote financials hebben de laatste jaren ‘sublabels’ in de markt gezet. En dat is opmerkelijk, want traditioneel stond ‘groot’ in de financiële markt gelijk aan ‘goed’. ‘Eten of gegeten worden’ en ‘schaalvergroting’ zijn de termen die voor de bankcrisis in 2009 werden gebruikt. Nu denken we eerder aan too big to fail. Opvallend is in ieder geval dat de grote banken en verzekeraars steeds vaker kleine sublabels in het leven roepen. Waarin ligt het bestaansrecht van Moneyou (ABN), Zekur (Univé) en recentelijk Knab (Aegon) en Bewuzt (VGZ)? In de niet te evenaren schwung van een klein team, de klantgerichtheid en de wendbaarheid van de IT? Zeven trends die ervoor zorgen dat de kleintjes steeds sterker in de markt staan. (meer…)

3 Reacties