Dynamic Tag Management – Adobe voegt missing link toe aan Marketing Cloud
Onze analytics expert Arend Zwaneveld heeft voor Webanalisten.nl een interview gehad met Adobe's Jeff Chasinover Dynamic Tag Management. Afgelopen augustus 2013…
Onze analytics expert Arend Zwaneveld heeft voor Webanalisten.nl een interview gehad met Adobe's Jeff Chasinover Dynamic Tag Management. Afgelopen augustus 2013…
Facebook, wat moet je daar nou mee? Dat was de vraag die tijdens de 15e 'Dialogue Donderdag' werd beantwoord. Ton…
Bij Online Dialogue zijn we gek op prijzen en zeker als het de eerste prijs betreft. Voor het derde jaar…
Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over 5 manieren waarop je met…
Onze Online Dialogue collega en strateeg Michiel Jansen heeft voor CustomerTalk.nl een boekreview geschreven over het boek "Schrijven voor seo…
Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen. Uit zijn digitale aantekeningen heeft hij geschreven over de 6 aspecten die van belang…
Ton Wesseling vult namens Webanalisten een terugkerende conversie-rubriek in Twinkle magazine. Deze maand schrijft hij over 5 tips voor meer…
Onze Online Dialogue partner en chief optimization officer Ton Wesseling heeft voor Webanalisten.nl een artikel geschreven over hoe je moet…
Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step…
Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step…
Onze Online Dialogue collega en persuasion expert Dr. Dirk Franssens heeft voor Emerce een artikel geschreven over persuasion profiling. Persuasion…
Onze Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over te gekke content. We…
Onze Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over webcare. Deze week probeerde…
Onze analytics expert Arend Zwaneveld heeft voor Webanalisten.nl een artikel geschreven over 16 Top Tips voor een Big Data Stappenplan.…
Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step…
Onze Online Dialogue collega en strateeg Michiel Jansen heeft voor Bijgespijkerd.nl een boekreview geschreven over "e-mailmarketing in 60 minuten". De…
Onze analytics expert Arend Zwaneveld heeft voor Webanalist.nl een artikel geschreven over zelf aan de slag gaan met splunk. Vorige…
Onze analytics expert Arend Zwaneveld heeft voor Webanalisten.nl een artikel geschreven over Splunk: de toekomst van data-analyse en web-analytics. Vorige…
Onze analytics expert Arend Zwaneveld heeft voor Webanalist.nl een artikel geschreven over Splunk: de toekomst van data-analyse en web-analytics. Splunk…
Onze analytics expert Arend Zwaneveld heeft voor Webanalisten.nl een artikel geschreven over Data Science de toekomst van webanalisten? Zoals in…
Onze Online Dialogue collega en strateeg Michiel Jansen heeft voor Bijgespijkerd.nl een artikel geschreven over het succesverhaal van giffgaff. Heb…
Onze Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over "hoe Amerikanen wezenlijk anders…
Onze Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over "zes online-marketinglessen uit de…
Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step…
Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step…
Onze optimization expert Guy Stratermans heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over de invloed van prijs en korting in het…
Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step…
Onze Online Dialogue collega en big data-expert Arend Zwaneveld is voor Marketingfacts naar Nyenrode gegaan voor een avond over Big…
Onze Online Dialogue collega en big data-expert Arend Zwaneveld is voor Marketingfacts naar Nyenrode gegaan voor een avond over Big…
Onze optimization expert Guy Stratermans heeft voor Webanalisten.nl een artikel geschreven over A/B-testen 2.0: webstatistieken verzamelen met A/B-testen. A/B testen…
Onze Online Dialogue partner en chief optimization officer Ton Wesseling is door weekblad Intermediair geïnterviewd over "de heartbeat van e-business".…
Onze Online Dialogue collega en strateeg Michiel Jansen heeft voor Bijgespijkerd.nl een artikel geschreven over 5 social media cases met…
Onze Online Dialogue collega en strateeg Michiel Jansen heeft voor Emerce een artikel geschreven over 'Always be closing': test die…
Onze Online Dialogue collega en insights expert Wilbert Potheeft voor Webanalisten.nl een artikel geschreven over webanalisten de presentatie van Ben…
Onze Online Dialogue collega en big data-expert Arend Zwaneveld heeft voor Webanalisten.nl een artikel geschreven over de A/B-test workshop door…
Onze Online Dialogue collega en big data-expert Arend Zwaneveld heeft voor Webanalisten.nl een artikel geschreven over de Big Data workshop…
Ton Wesseling vult namens Webanalisten een terugkerende conversie-rubriek in Twinkle magazine. Deze maand schrijft hij over cookiewetgeving in de praktijk.…
Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step…
Onze Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts deel die van Online Dialogue’s ‘goede voornemens 2013′-drieluik…
Onze Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over het goed gebruik van…
Onze Online Dialogue partner en chief optimization officer Ton Wesseling heeft voor Webanalisten.nl een artikel geschreven over waarom de huidige…
Onze Online Dialogue collega en strateeg Michiel Jansen heeft voor Marketingfacts deel twee van Online Dialogue’s ‘goede voornemens 2013′-drieluik geschreven…
Onze Online Dialogue collega en insights expert Wilbert Pot heeft voor Webanalisten.nl een artikel geschreven met 5 tips om meer…
Onze Online Dialogue collega en insights expert Wilbert Pot heeft voor Marketingfacts deel één van Online Dialogue's 'goede voornemens 2013'-drieluik…
Onze Online Dialogue-partner en chief optimization officer Ton Wesseling heeft voor Webanalisten.nl een artikel geschreven over de 7 onderwerpen die…
Onze Online Dialogue collega en analytics & optimization-expert Drs. Jules Stuifbergen heeft voor Webanalisten.nl een vervolg-artikel geschreven over hoe je…
Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step…
Ton Wesseling vult namens Webanalisten een terugkerende conversie-rubriek in Twinkle magazine. Deze maand schrijft hij over oplossingen voor de cookiewet.…
Onze Online Dialogue collega en analytics & optimization-expert Drs. Jules Stuifbergen heeft voor Webanalisten.nl een artikel geschreven over hoe je Google Analytics data automatisch in kunt lezen in Google Docs.
Als webanalist ben je elke dag bezig met data en cijfers. Een boel van ons werk is natuurlijk geautomatiseerd, maar als je de data van je analytics in een Excel-file wilt hebben, is dit voor veel mensen toch nog steeds handmatig knip- en plakwerk.
Dat kan veel makkelijker! (meer…)
Onze Online Dialogue collega en strateeg Michiel Jansen heeft voor Marketingfacts.nl een artikel geschreven over de aantrekkingskracht van sublabels voor grote banken en verzekeraars.
Veel grote financials hebben de laatste jaren ‘sublabels’ in de markt gezet. En dat is opmerkelijk, want traditioneel stond ‘groot’ in de financiële markt gelijk aan ‘goed’. ‘Eten of gegeten worden’ en ‘schaalvergroting’ zijn de termen die voor de bankcrisis in 2009 werden gebruikt. Nu denken we eerder aan too big to fail. Opvallend is in ieder geval dat de grote banken en verzekeraars steeds vaker kleine sublabels in het leven roepen. Waarin ligt het bestaansrecht van Moneyou (ABN), Zekur (Univé) en recentelijk Knab (Aegon) en Bewuzt (VGZ)? In de niet te evenaren schwung van een klein team, de klantgerichtheid en de wendbaarheid van de IT? Zeven trends die ervoor zorgen dat de kleintjes steeds sterker in de markt staan. (meer…)
Onze Online Dialogue collega en big data-expert Arend Zwaneveld heeft voor Webanalisten.nl een interview gehouden met Adobe's Neil Morgan over…