Emerce Conversion rubriek oktober 2017
Conversion ➽ E-commerce leent zich bij uitstek voor data gedreven groei: eerst een idee valideren en pas bij succes de…
Conversion ➽ E-commerce leent zich bij uitstek voor data gedreven groei: eerst een idee valideren en pas bij succes de…
Ton Wesseling schreef namens Webanalisten.nl in de conversie-rubriek in Twinkle magazine een artikel over Neem de juiste A/B testing tool Klik op…
Meer rendement uit je A/B testen Veel bedrijven stoeien met het rendement van hun conversie optimalisatie programma. Het komt vaak…
Download hier de pdf over Browser push notificatie Terugkomen! Daar wil je bezoekers toe overhalen. Extra verkopen liggen hier voor het…
Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step…
Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step…
Ton Wesseling vult namens Webanalisten een terugkerende conversie-rubriek in Twinkle magazine. Deze maand schrijft hij over basisregels voor online personalisatie.…
Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step…
De traditionele - en meest gebruikte - methode om A/B-testen te analyseren is met de zogenaamde frequentistische t-toets. Dit is…
Het gebruiken van prijsstrategieën om producten aantrekkelijker te maken voor consumenten komt veel voor. Elke dag komen we in aanraking…
Het is eenvoudig te verdwalen in de Google Analytics omgeving. Met letterlijk honderden mogelijkheden, hoe besteed je je tijd het…
Ton Wesseling vult namens Webanalisten een terugkerende conversie-rubriek in Twinkle magazine. Deze maand schrijft hij over hoe kun je als…
Het gebruiken van pricing strategieën om producten aantrekkelijker te maken voor consumenten komt uiteraard veel voor. Elke dag komen we…
door Paul Koks Regelmatig hoor ik: “onze concurrent heeft een feature toegevoegd, die zouden wij ook moeten hebben!” of “zij…
Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step…
door Lotte Cornelissen Groei op een energieke, effectieve & efficiënte manier Steeds vaker ontstaan afdelingen waar men bezig is met optimalisatie…
door Tom van den Berg en Jorrin Geurts In Berlijn werd van twee tot en met vier november de Conversion Conference gehouden…
door Maurice Beerthuyzen Je ontkomt er niet meer aan. Optimaliseren zul je. Maar als je net overstag bent gegaan en je…
door Bas Heerskens 'I analyze, therefore I am', deze quote stond gedrukt op de tassen die aan deelnemers van het…
Dit artikel is geschreven door Ton Wesseling voor het 10 jarig bestaan van Twinkle - vakblad voor Ecommerce - gefeliciteerd…
door Paul Koks Het ontwikkelen van doordachte A/B testen en het op de juiste manier analyseren van de resultaten vergt de…
door Roy Schieving De software-oplossingen voor het afnemen van A/B-testen schieten de laatste jaren als paddenstoelen de grond uit. We kennen…
Peep Laja, oprichter van ConversionXL, haalde in twee recente artikelen een aantal uitspraken aan van Ton Wesseling en Bart Schutz…
Annemarie Klaassen en Ton Wesseling schreven op 1 oktober voor ConversionXL over dé manier waarop je jouw A/B-test resultaat zou…
Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step…
Maurice Beerthuyzen schreef op 30 september voor Marketingfacts over het belang van 'high velocity’-optimalisatie. Vorige week beschreef ik uit hoe een perfect…
Ton Wesseling schreef op 28 september voor Marketingfacts over de 3 belangrijkste learnings van de Call to Action Conference om…
Tom van den Berg schreef op 25 september voor Emerce over zes methodes om de ROI van optimalisatie te berekenen. Dagelijks…
Maurice Beerthuyzen schreef op 16 september voor Marketingfacts over de conversie-optimaliserende marketeer. Ken je 'm nog? MacGyver, de man die in…
Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step…
Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step…
Ton Wesseling vult namens Webanalisten een terugkerende conversie-rubriek in Twinkle magazine. Deze maand schrijft hij over stoppen met het poldermodel.…
De energie van je klant, welteverstaan... Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven…
Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven 'Waarom zouden we klanten slechts één…
Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step…
Blogger Dion van der Vaart heeft voor Frankwatching een artikel geschreven over Ton Wesseling's presentatie op Emerce Conversion: A/B-testen en het…
Online Dialogue partner en chief persuasion officer Bart Schutz is geïnterviewd door het European Institute for Brand Management over neuromarketing…
Online Dialogue partner en chief persuasion officer Bart Schutz heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over hoe één optie geen…
Chief optimization Ton Wesseling heeft voor Twinkle en Webanalisten een artikel geschreven over de gouden conversiegrens. Alle grote e-commerce spelers hebben…
Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step…
Online Dialogue partner en chief persuasion officer Bart Schutz heeft voor Twinkle een artikel geschreven over mobiel beïnvloeden. Klik op…
Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step…
Onlangs werd onze chief persuasion officer Bart Schutz benaderd door hét vakblad over psychologie, De Psycholoog, om een gastcolumn te…
Analytics & optimization expert Jules Stuifbergen heeft voor Webanalisten een artikel geschreven over hoe je aan de slag kunt gaan met R. De…
Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven met zes tips die van jou…
Analytics & optimization expert Jules Stuifbergen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven met 12 goede voornemens voor 2015. Jaaaah, de lijstjestijd is weer…
Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over redesigns, en waarom je iedere…
Onze Online Dialogue collega en strateeg Michiel Jansen schreef voor Marketingfacts een artikel over het weggeven van ideeën. Eerder deze maand kwam het nieuws…
Onze Online Dialogue collega en strateeg Michiel Jansen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over digitale disruptie en hoe het te…
Onze Online Dialogue collega en strateeg Michiel Jansen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over de onbewuste beïnvloeding van Booking.com. Als mensen…
Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven waarom kranten nog steeds hopeloos achterlopen. Waarom…