Verleid tot herhaalbezoek

Download hier de pdf over Browser push notificatie   Terugkomen! Daar wil je bezoekers toe overhalen. Extra verkopen liggen hier voor het…

Reacties uitgeschakeld voor Verleid tot herhaalbezoek

Pricing Psychology – Reference Pricing

Het gebruiken van pricing strategieën om producten aantrekkelijker te maken voor consumenten komt uiteraard veel voor. Elke dag komen we…

Reacties uitgeschakeld voor Pricing Psychology – Reference Pricing

Hoe creëer jij de optimale optimalisatiecultuur?

door Lotte Cornelissen Groei op een energieke, effectieve & efficiënte manier Steeds vaker ontstaan afdelingen waar men bezig is met optimalisatie…

Reacties uitgeschakeld voor Hoe creëer jij de optimale optimalisatiecultuur?

Verslag Conversion Conference Berlijn

door Tom van den Berg en Jorrin Geurts In Berlijn werd van twee tot en met vier november de Conversion Conference gehouden…

Reacties uitgeschakeld voor Verslag Conversion Conference Berlijn

Verslag Conversion Conference London

door Bas Heerskens 'I analyze, therefore I am', deze quote stond gedrukt op de tassen die aan deelnemers van het…

Reacties uitgeschakeld voor Verslag Conversion Conference London

Hoe visualiseer je jouw A/B-test resultaat?

Annemarie Klaassen en Ton Wesseling schreven op 1 oktober voor ConversionXL over dé manier waarop je jouw A/B-test resultaat zou…

Reacties uitgeschakeld voor Hoe visualiseer je jouw A/B-test resultaat?

Hoeveel energie bespaar jij op je website?

De energie van je klant, welteverstaan... Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven…

Reacties uitgeschakeld voor Hoeveel energie bespaar jij op je website?

Interview van EURIB met Bart Schutz

Online Dialogue partner en chief persuasion officer Bart Schutz is geïnterviewd door het European Institute for Brand Management over neuromarketing…

Reacties uitgeschakeld voor Interview van EURIB met Bart Schutz

De gouden conversiegrens

Chief optimization Ton Wesseling heeft voor Twinkle en Webanalisten een artikel geschreven over de gouden conversiegrens. Alle grote e-commerce spelers hebben…

Reacties uitgeschakeld voor De gouden conversiegrens

'Het is een verrekt klein schermpje hoor'

Online Dialogue partner en chief persuasion officer Bart Schutz heeft voor Twinkle een artikel geschreven over mobiel beïnvloeden. Klik op…

Reacties uitgeschakeld voor 'Het is een verrekt klein schermpje hoor'

Aan de slag met R

Analytics & optimization expert Jules Stuifbergen heeft voor Webanalisten een artikel geschreven over hoe je aan de slag kunt gaan met R. De…

Reacties uitgeschakeld voor Aan de slag met R

12 goede voornemens voor 2015

Analytics & optimization expert Jules Stuifbergen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven met 12 goede voornemens voor 2015. Jaaaah, de lijstjestijd is weer…

Reacties uitgeschakeld voor 12 goede voornemens voor 2015

Redesign? We leven niet meer in 2002!

Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over redesigns, en waarom je iedere…

Reacties uitgeschakeld voor Redesign? We leven niet meer in 2002!

Ideeën weggeven – help je mee?

Onze Online Dialogue collega en strateeg Michiel Jansen schreef voor Marketingfacts een artikel over het weggeven van ideeën. Eerder deze maand kwam het nieuws…

Reacties uitgeschakeld voor Ideeën weggeven – help je mee?

Brian Solis: voorkom een Kodak-moment #TNWEurope

Onze Online Dialogue collega en strateeg Michiel Jansen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over digitale disruptie en hoe het te…

Reacties uitgeschakeld voor Brian Solis: voorkom een Kodak-moment #TNWEurope

De onbewuste beïnvloeding van Booking.com ontrafeld

Onze Online Dialogue collega en strateeg Michiel Jansen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over de onbewuste beïnvloeding van Booking.com. Als mensen…

Reacties uitgeschakeld voor De onbewuste beïnvloeding van Booking.com ontrafeld

Kranten lopen nog steeds hopeloos achter

Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven waarom kranten nog steeds hopeloos achterlopen. Waarom…

Reacties uitgeschakeld voor Kranten lopen nog steeds hopeloos achter
Sluit Menu