Waarom ik vind dat jij als Analytics en Optimization Expert bij ons moet komen werken

youDeze vacature is vervuld.

Ik zal je eens wat vertellen: we hebben weer een vacature bij Online Dialogue. We zijn op zoek naar een Analytics en Optimization Expert. Maar voordat ik je vertel wat we van je verwachten, wil ik je eerst toch kort vertellen waarom het zo leuk is om voor Online Dialogue te werken. Want laten we wel wezen, de omgeving waar je straks zo’n 40 uur per week gaat verblijven, moet wel bij je passen, toch?

Over Online Dialogue

    • Wij gaan voor kwaliteit en willen dat die kwaliteit dagelijks verbetert. Ik noem datgene wat wij doen altijd topsport. Dingen durven doen, leren maar ook leren falen, evalueren en dan nog beter worden. Als Analytics en Optimization expert ga je uitgedaagd worden door veeleisende klanten, maar zeker door je slimme collega’s.

 

    • Over die slimme collega’s gesproken; daar zitten echt een paar juweeltjes uit de markt bij. Je gaat als Analytics en Optimization Expert werken met Ton Wesseling, die ik persoonlijk toch wel de beste specialist van Nederland vind. Daarnaast leer je razendsnel alles over je brein. Want onze psychologen zijn nooit te beroerd je te wijzen op hoe wij als mensen nu eigenlijk in elkaar zitten (en dat is anders dan je denkt) en dan hebben we ook nog een paar eigenwijze marketeers rondlopen die net weer een tikkeltje anders denken over digitale materie.

 

    • We leven als Online Dialogue bij de gratie van optimalisatie. Dat doen we door veel te testen (we hebben zelfs onze koffieapparaten ge-A/B-test), maar ook door het uitvoeren van klant- en toptakenonderzoek, het analyseren van heatmaps en elke andere mogelijkheid die we kunnen gebruiken om de conversie bij onze klanten te verbeteren.

 

    • Wat ons echt uniek maakt is het feit dat we alles adviseren op basis van data en dat combineren met psychologische principes. Die principes hebben wij verzameld in ons Wheel of Persuasion. We zijn in staat onze klanten daardoor spectaculair te laten groeien.

 

  • Maar bovendien is het gewoon heel leuk bij ons. Dat kun je zelf al stiekem ondervinden want we hebben een open kantoorconcept. Op ons kantoor, het ODhouse, ben je als digitale vakidioot altijd van harte welkom! Draai eens een dagje proef, weet je meteen dat ik bovenstaande niet heb overdreven 🙂

onlinedialogue

Waar zijn we naar op zoek?

Ik kan wel uren doorgaan met enthousiast vertellen maar laten we ter zake komen. Waar zijn we naar op zoek?

We zoeken een nieuwe collega die:

  • Online klantgedrag analyseert en vertaalt naar inzichten;
  • Conversie optimalisatie trajecten (A/B-testen en breder) opzet en ondersteunt;
  • Meewerkt aan de verdere ontwikkeling van analyse- en optimalisatiemethodieken.

Daarnaast:

  • Wil je inhoudelijk één van de beteren worden in je vakgebied;
  • Ben je niet bang om je kennis te delen;
  • Kun je zelfstandig werken, plannen en communiceren;
  • Begrijp je dat analyse moet zorgen voor inzichten die aanzetten tot verbetering;
  • Hebben web analyse tools geen geheimen voor jou;
  • Hebben ook A/B-test tools, feedback tools, survey tools en heatmap tools jouw interesse; kortom je bent niet angstig voor nieuwe tools en een beetje techniek;
  • Heb je goede Excel skills en weet je ook snel een Powerpoint met inzichten te maken;
  • Ben je bij voorkeur ons via 1 van de digitale kanalen al een tijdje aan het volgen.

Tenslotte,

  • Werk je vanuit Nederland voor internationale mooie merken en websites zoals: ABN AMRO / MoneYou, T-Mobile,  ICS / Worldcard, Van der Valk, Conrad en Essent;
  • Krijg je persoonlijke coaching en begeleiding door de senior Online Dialogue partners.

Klinkt goed toch?

Hoe reageer je op deze baan?

  • Mail naar Maurice@onlinedialogue.nl
  • Zet “Analytics en Optimization Expert” in de subject line
  • Vertel me in de mail waarom je graag bij ons zou willen werken
  • Voeg je linked profiel en relevante social media links toe
  • Voeg voorbeelden toe van waaraan je met plezier hebt gewerkt

Heb je de informatie via mail aan me toegestuurd, dan geef ik je snel een reactie.

Hopende op een prettige samenwerking,
Verblijf ik ,
achter mijn laptop,
wachtend op jouw mail!

Maurice Beerthuyzen
Chief Operations Officer en Dialogue Strategist
Online Dialogue