Team

De kracht van Online Dialogue is onze multi-disciplinaire aanpak. Wij hebben verschillende rollen en functies in het bedrijf die complementair aan elkaar zijn en elkaar versterken. Kijk eens tussen onze vacatures of er ook een rol voor jou bij zit! 

Bij Online Dialogue kom je strategen, projectleads, data- en gedragsanalisten, conversie experts, psychologen en UX designers tegen. Samen met onze staf zorgen wij ervoor dat een samenwerking met Online Dialogue een geweldige ervaring wordt en tot goede resultaten leidt. 

Online Dialogue team

Eline van Baal
Optimization Psychologist
Eline van Baal

+3130 7009 774
eline@onlinedialogue.com

Data-analyse vertelt wat het gedrag is, psychologische kennis waarom dit het gedrag is en hoe we het gedrag kunnen veranderen. Als sociaal psycholoog vind ik niks mooier dan gedrag en het onderzoeken daarvan. Het optimaliseren van de online dialoog doe ik dan ook met veel plezier.

Tom van den Berg
Analytics & Optimization expert
Tom van den Berg

+3130 7009 773
 tom@onlinedialogue.com

Mijn passie ligt bij Online Marketing. De grootste uitdaging voor bedrijven op internet is het op de juiste manier gebruikmaken van de aanwezige data. Online kan alles gemeten worden. METEN = WETEN, OPTIMALISEREN = WINNEN

Lotte Cornelissen
Data driven Optimization Lead
Lotte Cornelissen

+3130 4100 178
 lotte@onlinedialogue.com

Inmiddels ruim 10 jaar ervaring in digitale communicatie, marketing & optimalisatie. Op mijn visitekaartje: data gedreven optimization lead bij Online Dialogue. In deze functie combineer ik strategie en projectmanagement en laat klanten het beste van online optimalisatie ervaren.

Jorrin Quest
Data driven UX expert
Jorrin Quest

+3130 7009 778
 jorrin@onlinedialogue.com

Met een achtergrond in Commerciële Economie en Bedrijfskundige Informatica heb ik altijd een passie gehad voor design. Het begon met mooie dingen maken. Al snel begreep ik steeds meer het belang van usability en delightful experiences. En het begint echt leuk te worden als het ook nog eens een sterke bijdrage levert aan conversies! 

Joost Fromberg
Data driven Optimization Lead
Joost Fromberg

+3130 7009 772
 joost@onlinedialogue.com

De invloed van psychologie en het onbewuste op consumentengedrag vind ik bijzonder interessant. Ik ben economisch- en consumenten psycholoog en Project Lead. Privé vul ik mijn tijd met borrelen en sporten. Als ik niet in de sportschool of op de tennisbaan ben, dan wel te vinden op de Utrechtse terrassen.

Roy Schieving
Data driven Design doctor
Roy Schieving

+3130 4100 176
 roy@onlinedialogue.com

Ik ben een data gedreven designer. Vanuit inzichten uit data en psychologie ontwerp ik varianten voor A/B-testen. Ook design ik liever dan dat ik schrijf, dat snappen jullie toch wel?

Eddy Morreau
Operational Manager
Eddy Morreau

+3130 4100 179
 eddy@onlinedialogue.com

U vraagt en ik regel het. Vaker vraagt men niets, te druk, te veel afleiding, maar heb ik het toch maar vast geregeld. Dat doe ik met veel plezier bij deze mooie club.

Nienke van der Sar
Office Manager
Nienke van der Sar

+3130 4100 174
 nienke@onlinedialogue.com

Nienke is samen met Eddy het geraamte van Online Dialogue. Zonder Nienke geen structuur, zonder Nienke chaos in de agenda’s. Onmisbaar dus, al zal ze dat nooit over zichzelf zeggen, dus doen wij dat maar!

Ton Wesseling
Managing Partner
Ton Wesseling

+3130 4100 172
 ton@onlinedialogue.com

Zodra HTML het internet het internet maakte was ik er bij. Wat geweldig om zelf iets te maken dat door veel mensen gebruikt wordt. Ik dook in de log files van de webserver om gedrag te analyseren en te bedenken hoe het beter kan. Dit stelselmatig uittesten en automatiseren doe ik sinds 2002. Als expert en als ondernemer met veel plezier.

Bart Schutz
Managing Partner
Bart Schutz

+3130 4100 173
 bart@onlinedialogue.com

Ik ben consumer psycholoog, gedragseconoom en neuro-fanaat. Ik zorg ervoor dat websites, apps en sociale profielen beter verkopen en mensen blijer maken. Ben het hele jaar erg druk met internationale keynotes, gastcolleges en bloggen. Initiator van Wheel of Persuasion en bedenker van de Master of Online Persuasion.

Kyra Delsing
Content Manager
Kyra Delsing

+3130 4100 171
kyra@onlinedialogue.com

Ik ben geïnteresseerd in nieuwe media en technologie en de vraag hoe mensen ethisch, verantwoordelijk en kritisch omgaan met de technologie die beschikbaar is voor ons. Met een achtergrond in sociale wetenschappen, filosofie en data science dook ik al tijdens mijn studie in de wereld van online marketing.

Daan Bouwmeester
Analytics & Optimization expert
Daan Bouwmeester

+3130 7009 771
 daan@onlinedialogue.com

Na mijn studie commerciële economie aan de HES in Amsterdam heb ik mij veel bezig gehouden met analyse van online marketing campagnes, waarmee ik de bijnaam Data Daan heb gekregen. Bij Online Dialogue kan ik eindelijk inzichten vanuit de data combineren met gedragswetenschappen. Als het mooi weer is sta ik graag op mijn longboard.

Valentina Djoemai
Data Driven Optimization Lead
Valentina Djoemai

+3130 4100 177
 valentina@onlinedialogue.com

Gedreven vanuit de opvatting dat data-driven optimization centraal moet staan binnen bedrijfsstrategie, beweeg ik me bij Online Dialogue op het snijvlak van CRO, digital analytics en klantrelatie. Een dynamiek waar ik veel energie uit haal. Vanuit kennis en onderzoek bouw ik mee aan sterke klantrelaties, een optimale samenwerking, zichtbaarheid en thought leadership.

Hans Nauta
Analytics & Optimization expert
Hans Nauta

+3130 7009 776
 hans@onlinedialogue.com

Met een achtergrond in kwantitatief marktonderzoek en een passie voor web development, haal ik graag inzichten uit data die direct bijdragen aan een betere user experience. Ik maakte al websites in een tijd dat tekst in Comic Sans nog gemeengoed was, en hack er nog steeds graag op los.

Roos van Dam
Optimization Psychologist
Roos van Dam

+3130 4100 175
 roos@onlinedialogue.com

Als cognitief psycholoog ben ik geïnteresseerd in het menselijk brein, gedrag en onderzoek. Door gedrag te koppelen aan data komen we zowel tot verrassende als bevestigende inzichten waardoor optimalisatie mogelijk is. Ik vind het onwijs leuk om als optimization psychologist te werken in een omgeving waar mijn interesses bij elkaar komen.

Online Dialogue is onderdeel van de Global Optimization Group – hierdoor hebben we wereldwijd 150 conversie collega’s!

Zoek je contact of wil je juist bij ons werken?