Ervaringen maken het verschil

Klanten verwachten een klantreis waarin verschillende communicatiemiddelen naadloos op elkaar aansluiten. Of het nu via een website, app of e-mail is.  De tool van Usabilla helpt met het verhogen van de winst van onze opdrachtgevers door middel van een klantgerichte digitale strategie. De digitale ‘Voice of the Customer’ oplossing van Usabilla ondersteunt Online Dialogue met het vastleggen van klantfeedback en daarop direct actie te ondernemen. Daarmee optimaliseren wij continu de gehele de klantbeleving met betere conversie en groei tot gevolg.

De digitale klantreis verbeteren met Usabilla

  • Websites: Krijg de contextuele inzichten op basis van gebruikersdata om klantbeleving en conversie te verbeteren.
  • Apps: Neem contact op met specifieke gebruikers op specifieke mobiele momenten om de app-betrokkenheid te maximaliseren.
  • E-mail: Krijg gegevens die verder gaan dan de openings- en klikfrequenties. Ontdek wat gebruikers echt van je e-mails vinden.
  • In-Page: Verzamel feedback van websitebezoekers terwijl ze door uw inhoud bladeren, in realtime.
  • Integraties: Usabilla kan worden geïntegreerd in een hele reeks tools en processen. Van Google Analytics, Salesforce CRM of Slack, door Usabilla aan de mix toe te voegen, worden uw bestaande tools verbeterd.

Voordelen van Usabilla

  • Native oplossingen voor websites, apps en e-mail
  • Snelle en eenvoudige implementatie zonder ontwikkelingsondersteuning
  • Geavanceerde schermfunctionaliteit om de klantreis te bepalen
  • Uitgebreide mogelijkheden voor rapportage en databeheer
  • Hoge beveiliging en prestaties zonder dat dit ten koste gaat van de paginasnelheid
  • Gerichte campagnes op basis van specifiek gebruikersgedrag
  • Volledig aanpasbare en responsive ontwerpen

Onze samenwerking

Online Dialogue is een gecertificeerde Usabilla-partner en heeft beschikking tot een speciaal ontwikkeld programma voor onze gebruikers van Usabilla.

Online Dialogue begeleidt organisaties bij het gebruik van de Usabilla-oplossingen om realtime inzicht te krijgen in de (digitale) klantbeleving en een optimale ‘Voice of the Customer’ strategie samen door te ontwikkelen. Daarnaast ondersteunt Online Dialogue met onze psychologen en analisten om het profiel van de klant over de kanalen heen in kaart te brengen en er concreet mee aan de slag te gaan.

Werk sneller, werk beter

Voorkom aannames en haal het meeste uit je communicatiemiddelen door beslissingen te baseren op echte, contextuele klantinzichten.

Minimaliseer omzetverlies

Gebruik real-time visuele feedback om snel eventuele bugs of problemen in jouw digitale klantreis te identificeren en aan te pakken.

Continu leren en verbeteren

Ontvang doorlopende ondersteuning bij het inrichten van verbeterloops om het maximale uit je klantgerichte optimalisatiestrategie te halen.

contact

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 4100 170).

Sluit Menu