Partners Online Dialogue

We zijn officieel partner van Google, Usabilla, AB Tasty, Sentient en Effective Experiments. Daarnaast maken we deel uit van de Global Optimization Group.

 

Lees hieronder hoe de samenwerking met onze partners verloopt.

Usabilla partner

Klanten verwachten een klantreis waarin verschillende communicatiemiddelen naadloos op elkaar aansluiten. Of het nu via een website, app of e-mail is.  De tool van Usabilla helpt Online Dialogue met het verhogen van de winst van onze opdrachtgevers door middel van een klantgerichte digitale strategie.

Lees meer over Usabilla

AB tasty

Online Dialogue werkt samen met AB Tasty om zo gebruik te maken van hun uitgebreide testoplossingen. AB Tasty biedt eenvoudige, intuïtieve en effectieve oplossingen. Wij brengen optimalisatie ideeën van onze klanten tot leven en meten het effect aan de hand van de tools van AB Tasty.

Lees meer over AB Tasty

Sentient Ascend

Sentient Ascend is een automatisch conversie optimalisatie systeem dat gebruik maakt van een evolutionair algoritme. Een tool voor massive multivariate testing die op een slimme manier steeds nieuwe combinaties uittest, om in zo min mogelijk tijd de ideale combinatie te vinden.

Lees meer over Sentient

Effective experiments

Effective Experiments is een workflowtool die ons ondersteunt bij het uitvoeren van conversie optimalisatie trajecten voor onze klanten. Bij Online Dialogue zetten we workflowtools in om de gehele A/B-test cyclus te organiseren en te communiceren van discipline naar discipline. Iedere fase van ons FACT & ACT model wordt vastgelegd inclusief input en output.

Lees meer over Effective Experiments

Lees hoe het CRO team van Travix groeide van een CRO MacGyver naar een Evidence Based Growth Army.

Wil je meer informatie? Of een keer ideeën uitwisselen rondom conversie optimalisatie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!