Marktonderzoek 2020: First Party Data, First Party Data!


Over de lange termijn waarde van hypothese gedreven experimenten Vorige maand vond in de Jaarbeurs in Utrecht het Marketing en Insights Event (MIE) plaats. De MIE wordt ieder jaar georganiseerd door de MOA (de markt onderzoek associatie, hoewel ze zich tegenwoordig Center for Information Based Decision Making & Marketing Research

Lees het volledige bericht over Marktonderzoek 2020: First Party Data, First Party Data!

Online Dialogue op internationale podia


Om onze kennis te delen met de rest van de wereld proberen we regelmatig onze werkwijze, nieuwe bevindingen en ontwikkelingen in de markt te delen op verschillende conferenties en events in binnen- en buitenland. Ook de afgelopen weken stonden onze collega’s weer op verschillende internationale podia. InOrbit 2017 – Ljubljana,

Lees het volledige bericht over Online Dialogue op internationale podia

Dialogue Donderdag #23: de Pitfalls van CRO


Van het CRO army van Travix naar de 74 A/B testen van bol.com Afgelopen donderdag vond de 23e Dialogue Donderdag (DiDo) plaats in ons kantoor in Utrecht. Tijdens dit event – voor klanten, bestaande en nieuwe relaties – staat het delen van kennis en thought leadership centraal. De 23e editie

Lees het volledige bericht over Dialogue Donderdag #23: de Pitfalls van CRO

NIEUW: Conversie Manager Cursus


  Ben je betrokken of ga je regelmatig betrokken worden bij conversie optimalisatie activiteiten binnen jouw bedrijf? Volg dan onze CRO cursus. Tijdens de Conversie Manager cursus laten de experts van Online Dialogue je kennismaken met de essentials van het conversie optimalisatie proces, de statistische kant van CRO, de basis van

Lees het volledige bericht over NIEUW: Conversie Manager Cursus

Emerce Conversion rubriek maart 2017


Meer rendement uit je A/B testen Veel bedrijven stoeien met het rendement van hun conversie optimalisatie programma. Het komt vaak voor dat er niet genoeg “winnaars” worden gevonden waardoor de ROI van het programma onder druk komt te staan. Hieronder 4 manieren om dit te veranderen. Value Overleg goed met

Lees het volledige bericht over Emerce Conversion rubriek maart 2017

Interview met Bart Schutz voor Adfiz Magazine


Adfiz Magazine

In Adfiz Magazine – de branchevereniging van onafhankelijk financieel adviseurs – staat deze maand een interview met Bart Schutz. Opboksen tegen het onderbewuste Een adviseur wil al zijn klanten het beste advies geven. Maar soms is zelfs de uitvoerigste uitleg niet genoeg. De adviseur vertelt wat het beste voor de

Lees het volledige bericht over Interview met Bart Schutz voor Adfiz Magazine

Google Data Studio: The Pros & Cons


Google Data Studio

Afgelopen oktober schreef ik een blog voor webanalisten.nl over de lancering van Google Data Studio op 28 september 2016. Een van de nadelen van Google Data Studio tot nu toe was het beperkte aantal rapporten dat je in de gratis versie van Google Data Studio mag aanmaken. Op 2 februari

Lees het volledige bericht over Google Data Studio: The Pros & Cons
1 2 3 48