Dialogue Donderdag
De Dialogue Donderdag (DiDo) is hét kennisevent van Online Dialogue dat 3 keer per jaar wordt georganiseerd in Utrecht. Dit gratis event richt zich op managers en senior medewerkers die bezig zijn om de user experience van hun merk, dienst en product in het digitale kanaal te verbeteren en hun conversie te verhogen.
Dit zijn de data voor de DiDo’s in 2021:
- DiDo#35 is op 11 maart 2021
- DiDo#36 is op 3 juni 2021
- DiDo#37 is op 7 oktober 2021
Een samenvatting van de laatste DiDo vind je hier.
Op de hoogte blijven over onze DiDo’s? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.
Locatie
Afhankelijk van de ontwikkelingen rondom corona wordt de eerstvolgende DiDo mogelijk online georganiseerd.
Programma
Donderdag 11 maart 2021 organiseren we de 35e editie van dit klant-event. Meer info volgt.
Invite only
Tijdens een DiDo hebben we plaats voor maximaal 50 mensen. We verlenen we voorrang aan managers, senior uitvoerenden en consultants met een passie voor kennisdeling. Er is geen ruimte voor ‘Bureau-mensen’, vendors en ZZP-ers.
Terugblikken op Dialogue Donderdag
- De 34e Dialogue Donderdag: Hoe pas je psychologie toe voor meer structuur en learnings binnen experimenteren?
- De 33e Dialogue Donderdag: Gedragsverandering en CRO tijdens corona
- De 32e Dialogue Donderdag: Hoe zet je een cultuur en proces van valideren op?
- De 31e Dialogue Donderdag: AI en optimalisatie
- De 30e Dialogue Donderdag: Van hypothese naar design
- De 29e Dialogue Donderdag: Opzetten van een experiment gedreven cultuur
- De 28e Dialogue Donderdag: Psychologie: geen trucje, maar de rode draad van jouw CRO programma
- De 27e Dialogue Donderdag: Experimenteren en personalisatie binnen een (grote) webshop
- De 26e Dialogue Donderdag: GDPR, maar dan wél leuk
- De 25e Dialogue Donderdag: Back to the future of CRO
- De 24e Dialogue Donderdag: Statistics & Algorithms
- De 23e Dialogue Donderdag: De Pitfalls van CRO
- De 22e Dialogue Donderdag: What makes you click?
- De 20e Dialogue Donderdag: Personalisatie bij Nuon en Blokker
- De 19e Dialogue Donderdag: Surviving the A/B Testing Hype Cycle met Craig Sullivan
- De 16e Dialogue Donderdag: Your customer creation equation met Brian Massey
- De 15e Dialogue Donderdag: Facebook, wat moet je daar nou mee?
- De 14e Dialogue Donderdag: Online service
- De 13e Dialogue Donderdag: Rendement optimalisatie
- De 12e Dialogue Donderdag: Big data
- De 11e Dialogue Donderdag: Cookies – tips & slides
- De 10e Dialogue Donderdag: Opening Online Dialogue House
- De 6e Dialogue Donderdag: Anna Botsvine partner & dagoverzicht
- De 5e Dialogue Donderdag: SNS Bank en Dialoogsystemen
- De 4e Dialogue Donderdag: Social media strategie en implementatie
- De 3e Dialogue Donderdag: Conversie copywriting
- De 2e Dialogue Donderdag: ABN AMRO
- De 1e Dialogue Donderdag: Hoe te zorgen dat men online koopt
Op eerdere DiDo’s waren bezoekers aanwezig van o.a.: ABN AMRO, Aegon, Agis, BeterBed, Bol.com, ECCO, Energie:direct, Fonq, ING, Marktplaats, MoneYou, Nuon, Rabobank, Renault Nederland, RTL Nederland, Sanoma, Philips, Reaal, SNS Bank, Staatsloterij, Telfort, TMG, TUI, Univé, Van der Valk, VNU en Ziggo.

CONTACT
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 4100 170).