Dialogue Donderdag

De Dialogue Donderdag (DiDo) is hét kennisevent van Online Dialogue dat drie keer per jaar wordt georganiseerd in Utrecht. Dit gratis (invite-only) event richt zich op managers en senior medewerkers die bezig zijn met de optimalisatie van hun digitale kanaal om op dit manier hun conversie te verhogen. We laten alleen bedrijven van klantzijde toe en geen bureaus of ZZP’ers.

 

De 31e Dialogue Donderdag vindt plaats op donderdag 31 oktober.

 

Meer informatie volgt binnenkort.

Locatie

De DiDo vindt plaats op ons kantoor in Utrecht. Meer informatie volgt snel

Programma

Het onderwerp en programma volgen binnenkort.

Invite only

Tijdens een DiDo hebben we plaats voor maximaal 50 mensen. We verlenen we voorrang aan managers, senior uitvoerenden en consultants met een passie voor kennisdeling. ‘Bureau-mensen’ en vendors zijn welkom op onze DDTT events

Terugblikken op Dialogue Donderdag

Op eerdere DiDo’s waren bezoekers aanwezig van o.a.: ABN AMRO, Aegon, Agis, BeterBed, Bol.com, ECCO, Energie:direct, Fonq, ING, Marktplaats, MoneYou, Nuon, Rabobank, Renault Nederland, RTL Nederland, Sanoma, Philips, Reaal, SNS Bank, Staatsloterij, Telfort, TMG, TUI, Univé, Van der Valk, VNU en Ziggo.

Op de hoogte blijven van onze activiteiten? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

“DiDo is voor mij een leerzaam en interessant evenement waar boeiende experts uit het vakgebied spreken in een informale en gezellige setting.” – Ruben de Boer, Head of CRO & UX, Sanoma NL

 

“Het leuke aan Dialogue Donderdag is het gevoel dat we samen de wereld van conversie optimalisatie aan het ontdekken zijn en je altijd iets mee neemt wat je kan toepassen in je eigen CRO programma.”Lindsey Bateman, HotelSpecials