Dialogue Donderdag
De Dialogue Donderdag (DiDo) is hét kennisevent van Online Dialogue dat 3 keer per jaar wordt georganiseerd in Utrecht. Dit gratis event richt zich op managers en senior medewerkers die bezig zijn om de user experience van hun merk, dienst en product in het digitale kanaal te verbeteren en hun conversie te verhogen.
De eerstvolgende DiDo is op 6 april 2023 en gaat over discovery sprints.
Op de hoogte blijven over onze DiDo’s? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.
Locatie
De DiDo’s vinden plaats op ons kantoor in Utrecht.
Programma DiDo#41
Discovery sprints – embrace the unknown. Hoe ga je aan de slag met het opzetten van discovery sprints in een agile delivery focussed werkomgeving? Bekijk hier het programma.
Invite only
Tijdens een DiDo hebben we plaats voor een onbeperkt aantal mensen. Er is geen ruimte voor ‘Bureau-mensen’, vendors en ZZP-ers.
Terugblikken op Dialogue Donderdag
- De 37e Dialogue Donderdag: Experimenteren op grotere schaal
- De 36e Dialogue Donderdag: CRO en Personalisatie
- De 35e Dialogue Donderdag: Hoe combineer je agile met conversie optimalisatie?
- De 34e Dialogue Donderdag: Hoe pas je psychologie toe voor meer structuur en learnings binnen experimenteren?
- De 33e Dialogue Donderdag: Gedragsverandering en CRO tijdens corona
- De 32e Dialogue Donderdag: Hoe zet je een cultuur en proces van valideren op?
- De 31e Dialogue Donderdag: AI en optimalisatie
- De 30e Dialogue Donderdag: Van hypothese naar design
- De 29e Dialogue Donderdag: Opzetten van een experiment gedreven cultuur
- De 28e Dialogue Donderdag: Psychologie: geen trucje, maar de rode draad van jouw CRO programma
- De 27e Dialogue Donderdag: Experimenteren en personalisatie binnen een (grote) webshop
- De 26e Dialogue Donderdag: GDPR, maar dan wél leuk
- De 25e Dialogue Donderdag: Back to the future of CRO
- De 24e Dialogue Donderdag: Statistics & Algorithms
- De 23e Dialogue Donderdag: De Pitfalls van CRO
- De 22e Dialogue Donderdag: What makes you click?
- De 20e Dialogue Donderdag: Personalisatie bij Nuon en Blokker
- De 19e Dialogue Donderdag: Surviving the A/B Testing Hype Cycle met Craig Sullivan
- De 16e Dialogue Donderdag: Your customer creation equation met Brian Massey
- De 15e Dialogue Donderdag: Facebook, wat moet je daar nou mee?
- De 14e Dialogue Donderdag: Online service
- De 13e Dialogue Donderdag: Rendement optimalisatie
- De 12e Dialogue Donderdag: Big data
- De 11e Dialogue Donderdag: Cookies – tips & slides
- De 10e Dialogue Donderdag: Opening Online Dialogue House
- De 6e Dialogue Donderdag: Anna Botsvine partner & dagoverzicht
- De 5e Dialogue Donderdag: SNS Bank en Dialoogsystemen
- De 4e Dialogue Donderdag: Social media strategie en implementatie
- De 3e Dialogue Donderdag: Conversie copywriting
- De 2e Dialogue Donderdag: ABN AMRO
- De 1e Dialogue Donderdag: Hoe te zorgen dat men online koopt
Op eerdere DiDo’s waren bezoekers aanwezig van o.a.: ABN AMRO, Aegon, Agis, BeterBed, Bol.com, ECCO, Energie:direct, Fonq, ING, Marktplaats, MoneYou, Nuon, Rabobank, Renault Nederland, RTL Nederland, Sanoma, Philips, Reaal, SNS Bank, Staatsloterij, Telfort, TMG, TUI, Univé, Van der Valk, VNU en Ziggo.

CONTACT
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 4100 170).