Dialogue Donderdag

De Dialogue Donderdag (DiDo) is hét kennisevent van Online Dialogue dat 3 keer per jaar wordt georganiseerd in Utrecht. Dit gratis event richt zich op managers en senior medewerkers die bezig zijn om de user experience van hun merk, dienst en product in het digitale kanaal te verbeteren en hun conversie te verhogen.

Dit zijn de data voor de DiDo’s in 2021:

Een samenvatting van de laatste DiDo vind je hier

Op de hoogte blijven over onze DiDo’s? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

Locatie

Vanwege corona vindt de eerstvolgende DiDo online plaats via Zoom.

Programma DiDo#36

De aankomende DiDo is op 3 juni 2021.

Het onderwerp is: Hoe combineer je CRO en personalisatie?

Invite only

Tijdens een DiDo hebben we plaats voor maximaal 50 mensen. We verlenen we voorrang aan managers, senior uitvoerenden en consultants met een passie voor kennisdeling. Er is geen ruimte voor ‘Bureau-mensen’, vendors en ZZP-ers.

Terugblikken op Dialogue Donderdag

Op eerdere DiDo’s waren bezoekers aanwezig van o.a.: ABN AMRO, Aegon, Agis, BeterBed, Bol.com, ECCO, Energie:direct, Fonq, ING, Marktplaats, MoneYou, Nuon, Rabobank, Renault Nederland, RTL Nederland, Sanoma, Philips, Reaal, SNS Bank, Staatsloterij, Telfort, TMG, TUI, Univé, Van der Valk, VNU en Ziggo.

contact

CONTACT

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 4100 170).