Dialogue Donderdag

Ons eigen kennisevent voor online specialisten

De Dialogue Donderdag (DiDo) is hét kennisevent van Online Dialogue dat 3 keer per jaar wordt georganiseerd in Utrecht. Dit gratis event richt zich op managers en senior medewerkers die bezig zijn om de user experience van hun merk, dienst en product in het digitale kanaal te verbeteren en hun conversie te verhogen.

Wat kun je verwachten?

De 29e DiDo vindt plaats op donderdag 14 februari van 14:00 tot 18:30 uur! Het onderwerp is: ‘het opzetten van een experiment gedreven cultuur’.

 

Helaas hebben we geen plaatsen meer beschikbaar maar je kunt je wel aanmelden voor onze wachtlijst.
Zodra er een plekje beschikbaar is, nemen we contact met je op. Kijk op onze DiDo#29 pagina voor meer informatie.

 

Tijdens een DiDo hebben we plaats voor maximaal 70 mensen. We verlenen voorrang aan managers, senior uitvoerenden en consultants met een passie voor kennisdeling. “Bureau-mensen” en vendors zijn welkom op onze DDTT events.

 

Wil je meer lezen over de vorige (28ste) Dialogue Donderdag met als thema de psychologie achter CRO? Lees dan hier onze terugblik. Of blijf op de hoogte van al onze events en schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Locatie

De 29e DiDo vindt plaats bij Seats2meet Utrecht (Moreelsepark 65). Op loopafstand van het centraal station en met voldoende parkeergelegenheid in de buurt.

De voertaal op deze DiDo is Nederlands.

Programma

De sprekers zijn: 

  • Kevin Anderson – Manager Data Analytics @ING 
  • Ruben de Boer  | Head of CRO & UX @ Sanoma

Benieuwd naar de vorige Dido’s? Lees onze terugblik op:

 

Bekijk alle voorgaande DiDo’s

 

Invite only

Tijdens een DiDo hebben we plaats voor maximaal 50 mensen. Daarnaast belonen wij loyaliteit. Wie eerder aanwezig was, krijgt als eerste de kans om zich aan te melden voor een nieuw event. Voor de Dialogue Donderdag verlenen we voorrang aan managers, senior uitvoerenden en consultants met een passie voor kennisdeling. “Bureau-mensen” en vendors zijn welkom op onze DDTT events

Op eerdere DiDo’s waren bezoekers aanwezig van o.a.: ABN AMRO, Aegon, Agis, BeterBed, Bol.com, ECCO, Energie:direct, Fonq, ING, Marktplaats, MoneYou, Nuon, Rabobank, Renault Nederland, RTL Nederland, Sanoma, Philips, Reaal, SNS Bank, Staatsloterij, Telfort, TMG, TUI, Univé, Van der Valk, VNU en Ziggo.

Op de hoogte blijven van onze activiteiten? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

“DiDo is voor mij een leerzaam en interessant evenement waar boeiende experts uit het vakgebied spreken in een informale en gezellige setting.” – Ruben de Boer, Head of CRO & UX, Sanoma NL

 

“Het leuke aan Dialogue Donderdag is het gevoel dat we samen de wereld van conversie optimalisatie aan het ontdekken zijn en je altijd iets mee neemt wat je kan toepassen in je eigen CRO programma.”Lindsey Bateman, HotelSpecials