Dialogue Donderdag

De Dialogue Donderdag (DiDo) is hét kennisevent van Online Dialogue dat 3 keer per jaar wordt georganiseerd in Utrecht. Dit gratis event richt zich op managers en senior medewerkers die bezig zijn om de user experience van hun merk, dienst en product in het digitale kanaal te verbeteren en hun conversie te verhogen.

De laatste DiDo in 2021 stond gepland op: 11 november 2021 met als thema: Experimenteren op grotere schaal.

De data voor de DiDo’s in 2022 zijn:

  • 10 maart
  • 9 juni
  • 13 oktober

Op de hoogte blijven over onze DiDo’s? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

Locatie

Afhankelijk van de corona ontwikkelingen wordt de DiDo bij ons op kantoor  in Utrecht georganiseerd of online via Zoom. 

Programma DiDo#38

Het programma voor de eerstvolgende DiDo op 10 maart 2022 volgt zo snel mogelijk. 

    Invite only

    Tijdens een DiDo hebben we plaats voor een onbeperkt aantal mensen. Er is geen ruimte voor ‘Bureau-mensen’, vendors en ZZP-ers.

    Terugblikken op Dialogue Donderdag

    Op eerdere DiDo’s waren bezoekers aanwezig van o.a.: ABN AMRO, Aegon, Agis, BeterBed, Bol.com, ECCO, Energie:direct, Fonq, ING, Marktplaats, MoneYou, Nuon, Rabobank, Renault Nederland, RTL Nederland, Sanoma, Philips, Reaal, SNS Bank, Staatsloterij, Telfort, TMG, TUI, Univé, Van der Valk, VNU en Ziggo.

    contact

    CONTACT

    Kunnen wij je ergens mee helpen?

    Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 4100 170).