Dialogue Donderdag

Ons eigen kennisevent voor online specialisten

De Dialogue Donderdag (DiDo) is hét kennisevent van Online Dialogue dat 3 keer per jaar wordt georganiseerd in Utrecht. Dit gratis event richt zich op managers en senior medewerkers die bezig zijn om de user experience van hun merk, dienst en product in het digitale kanaal te verbeteren en hun conversie te verhogen.

Wat kun je verwachten?

Meer informatie over de 29e DiDo volgt snel! Wil je meer lezen over de 28e Dialogue Donderdag met als thema de psychologie achter CRO? Lees dan hier onze terugblik. Of blijf op de hoogte van al onze events en schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Locatie

Meer informatie over de 29e DiDo volgt snel!

Programma
Meer informatie over de 29e DiDo volgt snel! 

Benieuwd naar de vorige Dido’s? Lees onze terugblik op:

 

Invite only

Tijdens een DiDo hebben we plaats voor maximaal 50 mensen. Daarnaast belonen wij loyaliteit. Wie eerder aanwezig was, krijgt als eerste de kans om zich aan te melden voor een nieuw event. Voor de Dialogue Donderdag verlenen we voorrang aan managers, senior uitvoerenden en consultants met een passie voor kennisdeling. “Bureau-mensen” en vendors zijn welkom op onze DDTT events

Op eerdere DiDo’s waren bezoekers aanwezig van o.a.: ABN AMRO, Aegon, Agis, BeterBed, Bol.com, ECCO, Energie:direct, Fonq, ING, Marktplaats, MoneYou, Nuon, Rabobank, Renault Nederland, RTL Nederland, Sanoma, Philips, Reaal, SNS Bank, Staatsloterij, Telfort, TMG, TUI, Univé, Van der Valk, VNU en Ziggo.

Op de hoogte blijven van onze activiteiten? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.