Over ons

“Validation in every organization” is onze missie en het is ons werk om onze opdrachtgevers te helpen betere en snellere beslissingen te nemen. Om dit bereiken maken wij gebruik van data en psychologie in combinatie met bedrijfsadvies en verandermanagement. Samen met onze opdrachtgevers kijken wij naar sales funnels, customer journeys, klantgedrag en bedrijfscultuur om zo de conversie te optimaliseren. We doen dit al bijna tien jaar bij een verscheidenheid aan opdrachtgevers. We zijn een nichespeler en omdat wij ons puur en alleen richten op optimalisatie en klantgedrag worden we vaak gezien als de specialist.

 

We organiseren evenementen als Conversion Hotel (een driedaags CRO-congres op Texel), Dialogue Donderdag (inspiratie bijeenkomsten voor klanten) en Digital Data Tips Tuesday (kennissessies voor professionals). We worden vaak gevraagd als sprekers op internationale evenementen en het zit in ons bloed om kennis te delen. We zijn bijvoorbeeld ook eigenaar van A/B-Test guide, webanalisten.nl en Wheel of persuasion.

Bart Schutz - Keynote @ Conversions at Google - Dublin

Ton Wesseling - How to win at optimization @ Conversion Jam - Stockholm

Neem nu contact met ons op: