Online Dialogue – Master of Online Persuasion

De kennis van het bekende platform The Wheel of Persuasion is nu beschikbaar in de Master of Online Persuasion! Vijf middagen, vijf uitgebreide deep-dives over de vijf grootste psychologische concepten.

Je (web) data vertelt je van alles over je klanten en hoe zij zich gedragen. Maar weet je ook waarom? Als je begrijpt waarom je klanten bepaald gedrag vertonen, weet je ook hoe je hier op in kunt spelen. Tijdens de Master of Online Persuasion leer je de belangrijkste theoretische kaders waarmee je het gedrag van je klanten zult doorgronden. Daarnaast leer je meer dan 40 bewezen persuasion technieken en hoe je deze toepast op je eigen websites, apps en sociale media.

 

Inschrijven Master of Online Persuasion

Of download de Engelstalige brochure

5 deep dives, 5 concepten uit de Psychologie

  • Deep dive 1: Hoe bewust zijn wij als mens en wanneer maak je een rationele keuze?
  • Deep dive 2: Wat zijn de hersenprocessen die de meerderheid van ons gedrag beheersen; ons onderbewuste ‘Systeem 1’?
  • Deep dive 3: Hoe trek je de aandacht van je bezoekers?
  • Deep dive 4: Hoe worden de behoeftes en motivaties van je klanten gevormd?
  • Deep dive 5: Hoe leren consumenten en hoe onthouden ze jouw merk?

Het was mijn doel om effectiever te worden in mijn A/B testing (door middel van wetenschappelijke psychologische theorieën in plaats van alleen analytische kennis) en dat is gelukt!

– Annemarie Klaassen (TUI travel group)

Praktische informatie

De totale kosten van de cursus zijn €2995,- (excl. BTW). Dit is inclusief alle lessen, het cursusmateriaal en contact met de leraren gedurende de cursus.

De gehele cursus bestaat uit vijf dagdelen. Om de week zal er een nieuwe sessie plaatsvinden. Alle lessen vinden plaats op een woensdagmiddag van 13:00 uur tot 17:00 uur in het OD House (250 meter van Utrecht Centraal Station). De groep bestaat uit een minimum van 6 en een maximum van 10 cursisten.

Als de cursist alle lessen heeft afgerond en het examen gehaald heeft ontvangt hij of zij aan het einde van de cursus een Master of Online Persuasion diploma.

Voor wie?

Deze cursus is bedoeld voor iedereen die meer wil leren over de psychologie achter optimalisatie. Wil je begrijpen waarom je klanten zich op een bepaalde manier gedragen en nog belangrijker: hoe jij hier invloed op kunt uit oefenen? Schrijf je dan snel in voor deze verdiepende cursus.

Wanneer?

Lesdata in 2019 zijn:

  • 6 maart, 20 maart, 3 april, 17 april & 1 mei – inschrijving geopend!

Inschrijfformulier Master of Online Persuasion:

Velden met een *, zijn verplichte velden.

Wij verzamelen de gegevens die je hier achterlaat om je master of online persuasion aanvraag te kunnen verwerken. Bekijk onze privacy policy voor al onze voorwaarden.

Na je inschrijving ontvang je een offerte van Online Dialogue, zodra je deze digitaal hebt goedgekeurd is je plekje gereserveerd. Wanneer er genoeg inschrijvingen zijn wordt de startdatum bevestigd en ontvang je de factuur voor de opleiding.