Basiscursus Consumentenpsychologie

9,1 op Springest

8.3/10

Fundamentele inzichten in online klantgedrag

Als je begrijpt hoe mensen beslissingen nemen, kun je hun keuzes en gedrag pas echt veranderen. In deze training leren we je de belangrijkste inzichten uit de gedragspsychologie en een praktische methode om deze direct toe te passen in je eigen werk. Aan het einde van de training ben je in staat om het “emotionele” en “rationele brein” van jouw klant te herkennen en te beïnvloeden.

Wat ga je leren?

In onze basiscursus consumentengedrag maak je kennis met de basisprincipes van OD’s BOOM! (Behavioral Online Optimization Method): het praktische framework voor optimalisatie. We hebben dit framework ontwikkeld door kennis uit de psychologie en gedragswetenschappen te combineren met de resultaten van meer dan 10.000 A/B-testen die we de afgelopen 15 jaar hebben uitgevoerd. We gaan het hebben over hoe consumenten beslissingen maken op jouw website en welke 2 systemen je daarbij helpen. We leren je hoe je deze kunt herkennen en toepassen op je eigen websites, apps en sociale media.

  • Introductie van OD’s Behavioral Online Optimization Method, gebaseerd op meer dan 15 jaar ervaring in A/B testen gecombineerd met psychologische en gedragswetenschappelijke kennis.
  • Welke twee manieren bezoekers gebruiken om beslissingen te nemen en hoe je deze kunt herkennen.
  • Het belang van automatisch en onbewust gedrag bij het nemen van besluiten 
  • Wat de belangrijkste eigenschappen zijn van het ‘rationele’ brein en het ‘emotionele’ brein
  • Hoe je kunt achterhalen wat de beweegredenen van je klanten zijn door middel van experimenteren.
consumentenpsychologie

Wat vinden anderen?

Onze trainers:

Nog meer redenen om de training te volgen:

Vragen over onze opleidingen?

Neem contact op met Isabella, onze academy specialist.

Isabella Klaassens

030 2272 440

Aanmelden basiscursus consumentenpsychologie

Inschrijving op aanvraag. Minimaal 6 en maximaal 12 deelnemers.

Startdatum: