Basiscursus consumentenpsychologie

In twee uitgebreide deep-dives leer je alles over de grootste psychologische concepten. De data van je website vertelt je van alles over je klanten en over hun gedrag. Maar weet je ook waarom? Als je begrijpt waarom je klanten bepaald gedrag vertonen, weet je ook hoe je hier vanuit de psychologie op in kunt spelen.
Masterclass online persuasion

Onderwerpen van de cursus

  • Hoe bewust zijn wij als mens en wanneer maak je een rationele keuze?
  • Wat zijn de hersenprocessen die de meerderheid van ons gedrag beheersen; ons onderbewuste ‘Systeem 1’?
  • Hoe trek je de aandacht van je bezoekers?
  • Hoe worden de behoeftes en motivaties van je klanten gevormd?
  • Hoe leren consumenten en hoe onthouden ze jouw merk

Praktische informatie

  • 2 lesdagen van 09:30 – 16:30, inclusief lunch
  • Gegeven door 2 vakexperts
  • Bij ons op locatie (400 meter van Utrecht Centraal Station).
  • Maximaal tien deelnemers
  • Investering: €1195,- excl. BTW. Dit is inclusief alle lessen, het cursusmateriaal en contact met de leraren gedurende de cursus.
  • Je ontvangt een basiscursus consumentenpsychologie diploma.
  • Startdata: 14 oktober.

Waarom kiezen voor de basiscursus consumentenpsychologie?

Tijdens de basiscursus consumentenpsychologie leer je de belangrijkste theoretische kaders waarmee je het gedrag van je klanten zult doorgronden. Daarnaast leer je meer dan veertig bewezen persuasion technieken en hoe je deze toepast op je eigen websites, apps en sociale media.

Wil je begrijpen waarom je klanten zich op een bepaalde manier gedragen en nog belangrijker: hoe jij hier invloed op kunt uitoefenen? Schrijf je dan snel in voor deze verdiepende cursus.

Vragen over onze opleidingen?

Neem contact op met Roos, onze academy specialist.
online team
Roos van Dam

Wat anderen vinden van de basiscursus consumentenpsychologie:

Aanmelden basiscursus consumentenpsychologie

Startdata: 

  • 14 oktober 2020
Startdatum:
Sluit Menu