Basiscursus consumenten­psychologie

8,3 op Springest
8.3/10

Fundamentele inzichten in online klantgedrag

Als je begrijpt hoe mensen beslissingen nemen, kun je hun keuzes en gedrag pas echt veranderen. In deze training leren we je de belangrijkste inzichten uit de gedragspsychologie en een praktische methode om deze direct toe te passen in je eigen werk. Aan het einde van de training ben je in staat het ‘waarom’ achter het gedrag van jouw klanten te begrijpen en succesvol te veranderen.

Wat ga je leren?

In onze trainingen leer je werken met OD’s BOOM! (Behavioral Online Optimization Method): het praktische framework voor optimalisatie. We hebben dit framework ontwikkeld door kennis uit de psychologie en gedragswetenschappen te combineren met de resultaten van meer dan 1000 A/B-testen die we de afgelopen 10 jaar hebben uitgevoerd. We leren je de kenmerken van de 5 belangrijkste optimalisatie strategieën en hoe je deze kunt toepassen op je eigen websites, apps en sociale media.

  • Welke twee manieren bezoekers gebruiken om beslissingen te nemen
  • Het belang van automatisch en onbewust gedrag bij het nemen van besluiten 
  • Wat de belangrijkste eigenschappen zijn van het ‘rationele’ brein en het ‘emotionele’ brein
  • Hoe je kunt achterhalen wat de beweegredenen van je klanten zijn door middel van experimenteren.
  • Vijf succesvolle optimalisatie strategieën, gebaseerd op 10 jaar ervaring in A/B testen gecombineerd met psychologische en gedragswetenschappelijke kennis.
consumentenpsychologie

Wat vinden anderen?

Onze trainers:

online team
online team

Nog meer redenen om de training te volgen:

Vragen over onze opleidingen?

Neem contact op met Roos, onze academy specialist.
online team
Roos van Dam
030 2272 442

Aanmelden basiscursus consumentenpsychologie

Data: 

  • 2 & 9 april 2021

Minimaal 6 en maximaal 12 deelnemers. En het is ook mogelijk om de cursus virtueel te volgen (via een videoverbinding).

Startdatum:
Sluit Menu