Master of Online Persuasion

Optimizing your online effectiveness by putting consumer psychology into practice

Wil je expert worden in het online overtuigen, begeleiden en converteren van je klanten? In de opleiding ‘Master of Online Persuasion’ gaan we 5 maal diep graven in de werking van het consumentenbrein. Zo leer je het gedrag van je bezoekers herkennen om met die informatie je website te optimaliseren voor jouw klant.

Nu ook als online cursus

We bieden de “Master of Online Persuasion opleiding” zowel offline (bijvoorbeeld als incompany training) als online aan in de vorm van een Engelstalige online opleiding, inclusief leeromgeving, examen en certificaat. 

Theorie
Je leert de 5 belangrijkste theoretische kaders om je klant beter te begrijpen. Deze theorieën komen uit de psychologische wetenschap, zoals social psychology, behavioral economics, en decision-making theory.
Technieken
De werking van meer dan 40 bewezen effectieve persuasion technieken. Uit elk psychologisch kader worden minimaal 8 technieken verklaard en leert u hoe je deze toepast op je eigen websites, apps en sociale media.
Platform
De Master of Online Persuasion opleiding heeft een eigen online leeromgeving voor huiswerk en les video’s. Hier kun je ook je vragen stellen en live vraag en antwoord sessies volgen en terugkijken.

Interesse in de Master of Online Persuasion? Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Velden met een *, zijn verplichte velden.

Wil je geen online deep dive van 5 blokken, maar wel de introductie van Psychologie voor conversie optimalisatie meekrijgen? Volg dan onze Conversie Manager opleiding – 4 dagdelen over proces, statistiek, psychologie en tools.

Wheel of Persuasion
We houden het niet alleen bij theorie. Met onze kennis maken we uw website, app en sociale media werkelijk onweerstaanbaar. Met bijvoorbeeld kennis uit ons Wheel of Persusasion kijken we naar:

  • – Wat motiveert ons?
  • – Hoe nemen we waar?
  • – Hoe onthouden we?
  • – Hoe beslissingen we?
  • – En hoe werkt de invloed van merken?
Bart Schutz

Bart is Chief Persuasion Officer & Co-founder van Online Dialogue.

Inschrijven of meer informatie ontvangen?