Incompany training

Optimizing your online effectiveness by putting data analytics and consumer psychology into practice

Wil je expert worden in het online overtuigen, begeleiden en converteren van je klanten? Met een incompany training leer je het gedrag van je bezoekers herkennen om vervolgens met die informatie je website te optimaliseren voor jouw klant.

Ons gedachtegoed

Online Dialogue is al jaar en dag ‘thought leader’ in Nederland en tijdens de incompany trainingen geven we je zoveel mogelijk van ons gedachtegoed mee over analytics en psychologie. Wij bieden onze incompany trainingen aan als Data en Psychologie cursus of alleen als verdiepende Psychologie cursus

 

Data en Psychologie

Ons werkmodel is FACT&ACT, waarmee we alle stappen doorlopen van idee tot uitvoering tot analyse. Tijdens deze training leer je alles over data analytics en psychologie in de hieronder beschreven stappen.

FACT

Verleiding is het spel tussen data en psychologie. En dat is precies wat je in deze cursus krijgt: vier dagen training met de volgende topics:

  • Proces en Methode
  • Bandbreedte
  • Statistiek
  • Sample pollution
  • Test prioritering
  • Customer journey analyses
  • Kennis van het brein: Systeem 1 & Systeem 2

ACT

 De na-analyse. Tijdens deze drie dagen leer je alles over de volgende topics:

  • Waar haal je insights vandaan?
  • Hoe doe je een na-analyse?
  • Bayesiaans versus frequentistisch
  • Hoe leer je echt iets van je tests?
  • Hoe krijg je de aandacht van je bezoeker?
  • Hoe motiveer je mensen?

Psychologie

Theorie

  • Systeem 2
  • Systeem 1
  • Aandacht & Perceptie
  • Behoefte & Motivatie
  • Persuasive Marketing

Verdieping

  • Memory & Learning
  • Self, Social & Situation
  • Pricing

Interesse in een incompany training? Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Velden met een *, zijn verplichte velden.

Wil je geen uitgebreide incompany training van, maar wel de introductie van Psychologie voor conversie optimalisatie meekrijgen? Volg dan onze Conversie Manager opleiding – 4 dagdelen over proces, statistiek, psychologie en tools.

Wheel of Persuasion
We houden het niet alleen bij theorie. Met onze kennis maken we uw website, app en sociale media werkelijk onweerstaanbaar. Met bijvoorbeeld kennis uit ons Wheel of Persusasion kijken we naar:

  • – Wat motiveert ons?
  • – Hoe nemen we waar?
  • – Hoe onthouden we?
  • – Hoe beslissingen we?
  • – En hoe werkt de invloed van merken?
Bart Schutz

Bart is Chief Persuasion Officer & Co-founder van Online Dialogue.

Inschrijven of meer informatie ontvangen?