Verdiepende consumentengedrag training

9,1 op Springest
9.1/10

Verdiepende training consumentengedrag (BOOM!)

Tijdens deze cursus leer je vijf optimalisatie strategieën doorgronden en toepassen. Na de cursus ben jij in staat diepgaande klantinzichten boven water te halen. 

We gaan dieper in op de gedragskennis achter de vijf optimalisatiestrategieën uit OD’s BOOM! (Behavioral Online Optimization Method). Je past die nieuwe kennis direct toe op je eigen website of product, waardoor je de praktische vaardigheden leert om ook na de training te blijven profiteren van je gedragskennis. Wat zijn de belangrijkste drijfveren van je klanten? Welke obstakels staan in de weg? En waar liggen de grootste kansen voor optimalisatie?

Wat ga je leren?

Wat vinden anderen?

Onze trainers:

Nog meer redenen om de training te volgen:

Vragen over onze opleidingen?

Neem contact op met Isabella, onze academy specialist.

Isabella Klaassens

030 2272 440

Aanmelden BOOM! Training

  • Vijf trainingsdagen (van 13.30 – 16.30 uur), fysiek in Utrecht.
    • 21 maart
    • 28 maart
    • 4 april
    • 11 april
    • 18 april

  • Minimaal 3 en maximaal 12 deelnemers. Daarnaast ontvang je:
    • OD’s BOOM! – handboek waarin je alle kennis en voorbeelden kunt teruglezen.
    • OD’s BOOM! – certificaat bij succesvolle afronding van de training.
Startdatum: