Analytics training

Wil je graag meer weten over Google Analytics maar weet je niet goed waar je moet beginnen? Heb jij altijd al willen weten hoe je marketingkanalen presteren? Of wil je weten waar in je customer journey de meeste uitval is? Dit zijn allemaal vragen die je na deze training zelf kan beantwoorden. 

Ben jij een CRO-specialist, (online) marketeer, communicatiemedewerker, content specialist of data analist die meer wil weten over Google Analytics? Deze cursus is geschikt voor alle beginnende gebruikers van Google Analytics. Je hoeft dus geen analist te zijn, als je maar interesse in het vakgebied hebt.

Wat ga je leren?

  • In twee halve dagen leer je wat uitvalpercentages zijn, welke devices het beste converteren en hoe je funnels kan maken en analyseren.
  • Je navigeert met gemak door je analytics tool en weet waar je de belangrijkste rapporten kan vinden.
  • Duidelijke KPI’s opstellen en monitoren. Je weet hoe je deze KPI’s kan instellen zodat je gemakkelijk het gedrag op je website in de gaten kan houden.
  • Segmenten aanmaken waardoor je meer inzicht krijgt in de verschillende groepen gebruikers op je website. 
  • Gerichte optimalisaties aandragen voor je website. Je weet op welke pagina’s de meeste uitval zit en waar gebruikers naartoe navigeren.

Onze trainers:

analytics training
online team
online team
online team

Nog meer redenen om de training te volgen:

Vragen over onze opleidingen?

Neem contact op met Roos, ze weet alles over onze opleidingen.
online team
Roos van Dam
030 2272 442

Aanmelden Analytics training

Lesdata: 

  • Donderdag 22 & 29 januari 13:00-16:00 uur
Startdatum:
Sluit Menu