Opleiding

Leer optimaliseren van de Online Dialogue experts

In ons opleidingscentrum valt alles te leren omtrent optimalisatie. Van het gebruik van programma’s, analyses en UX-design tot het data gedreven optimaliseren op basis van psychologie. Optimalisatie is een kerncompetentie voor online bedrijven. Het dagelijks werk is verschoven van beheren en proberen naar data gedreven conversie optimalisatie. Wij leren je hoe het moet. Dit doen we bij ons op locatie of incompany.

Cursus conversie specialist

Ben jij conversie specialist en (deels) verantwoordelijk voor het rendement van de online kanalen in jouw bedrijf? In deze opleiding van 4 dagdelen door Online Dialogue leer je alle basisprincipes en valkuilen van het conversie proces, de data, de psychologie en de tools. Deze opleiding heeft maximaal 16 deelnemers, 2 docenten en kost €1.295 per deelnemer. 

Meer over onze cursus conversie specialist

Master of Online Persuasion - klassikaal

Wil jij begrijpen wat de gedachte is achter persuasive marketing? Wil jij leren hoe je persuasion technieken effectief toepast in jouw advertenties en op jouw (mobiele) website? Dan is deze 5 daagse Master of Online Persuasion jouw opleiding. 

Meer over onze Master of Online Persuasion

Wheel of Persuasion - online

Wij geven de Master of Online Persuasion ook online in het Engels. Dat betekent geheel het consumentenbrein in duiken, zonder daarvoor speciaal naar ons kantoor in Utrecht te hoeven komen, maar gewoon thuis op de bank! Via onderstaande knop word je gelinkt naar onze cursus pagina op de Wheel of Persuasion.com

Meer over onze Wheel of Persuasion

Incompany trainingen

Voor veel bedrijven hebben wij maatwerk opleidingen ontworpen met als doel het kennisniveau van de organisatie over effectieve continue optimalisatie te vergroten. Dit vaak in combinatie met uitvoer en consultancy – luisteren om te leren is immers minder effectief dan doen om te leren. Onze incompany trainingen starten vanaf €6.000.

Meer over onze incompany trainingen

Onze diensten:

Conversie optimalisatie

Een toegewijd optimalisatie team gaat aan het werk om de juiste manier van werken te implementeren en uit te voeren. Afhankelijk van jouw wensen en CRO maturity stellen wij een op maat gemaakt plan op.

Lees meer

Conversie intelligentie

Kennis van klantgedrag is vaak één van de minst ontwikkelde onderdelen bij online marketing. Wij zien dit echter wel als het meest belangrijke onderdeel van het experimenteren / valideren.

Lees meer

Conversie cultuur

Door middel van experimenteren ontdek je de waarheid achter het gedrag van je bezoekers. Het eerste doel is altijd om de website zo goed mogelijk te verbeteren. Het tweede doel is om deze werkwijze uit te rollen in jouw eigen organisatie.

Lees meer

“The best, quickest and most effective way to learn about the workings of our brain and a matching range of techniques to measurably grow online”

Roald Tichelaar, while managing the eCommerce department of Technische Unie