Testing.Agency bouwt al jouw A/B-test variaties

Tijdens de Online Dialogue Days, de 5e verjaardag van Online Dialogue afgelopen september, werd onze start-up Testing.Agency gelanceerd. Tijd voor meer uitleg!

TA_logo

Achter de schermen bestond deze organisatie al enige tijd als het ontwikkelteam dat alle A/B-test variaties bouwde voor de klanten van Online Dialogue. Hoewel alle bekende A/B-test tools zoals ABTasty, Adobe Target, Convert, Optimizely en VWO zogenaamde “drag & drop oplossingen” bieden, werkt dit in de praktijk vaak niet goed. Ja, het wijzigen van een headline of een plaatje is eenvoudig, maar daar maak je vaak het grote verschil niet mee. Zodra je wat meer wilt wijzigen in je template heb je jQuery en CSS kennis nodig om te zorgen dat de variaties werken en er goed uitzien in elke browser.

Ook te weinig tijd om meer te A/B-testen?

Zelfs als je wel de interface van je A/B-test tool gebruikt zul je de test helemaal moeten inrichten. Daar moet je dan wel de tijd voor hebben. Dat is nu juist het grootste probleem van het niet opschalen van A/B-testen binnen een organisatie:

more_testing

Uit bovenstaand onderzoek van WhichTestWon blijkt dat het ontbreken van resources en tijd de grootste bottle neck is om A/B-testen niet op te schalen. Dit terwijl het juist een investering is waar bij goede uitvoer elke euro weer meer oplevert. Natuurlijk wisten we dit al bij Online Dialogue en nemen wij voor klanten al langer het hele A/B-test proces uit handen. Van strategie tot ontwerp, tot ontwikkeling, tot analyse, tot kennisborging. Met de lancering van Testing.Agency is het ontwikkelen van A/B-testen echter losgekoppeld van de strategie en de creatie.

Bekijk onze 1 minuut uitleg

Waar Online Dialogue haar klanten helpt bij meer effectiviteit in het digitale kanaal, is Testing.Agency de IT fabriek die elk optimalisatie idee voor je ontwikkelt. Online Dialogue zorgt voor digitale groei en meer succes, Testing.Agency zorgt ervoor dat alle ideeën kunnen worden getest. Niet langer alleen maar voor Online Dialogue, maar voor iedereen die iets wil optimaliseren.

De tools waren er al, de budgetten zijn er ook, Testing.Agency zorgt ervoor dat iedereen kan A/B-testen wat er wordt bedacht. We noemen het de gedroomde IT afdeling:

  1. Jij bedenkt wat je wilt testen, wat er gebouwd moeten worden;
  2. Je schrijft een korte briefing in je Testing.Agency account;
  3. Binnen 2 dagen wordt de code kant en klaar opgeleverd!

Maak een account aan

Maak een gratis account aan en probeer nu uit hoe de workflow van Testing.Agency bevalt!

Ton Wesseling - founder

Trainer / consultant / lead voor conversie optimalisatie (CRO), digitale experimenten en A/B-testen. Meer informatie over Ton: TonW.com. Ton is de oprichter van Online Dialogue en nog altijd gepassioneerd CRO promoter via evenementen zoals Conversion Hotel en de Experimentation Culture Awards en platformen zoals ABtestguide en de Optimizers Community.