Master of Online Persuasion #7 afgerond!

Vrijdag 7 april jl. is voor zeven heren de dag geworden waarop ze hun diploma voor de Master of Online Persuasion in ontvangst mochten nemen. Tijdens een intensief traject waarin alle aspecten van de menselijke besluitvormingsprocessen aan bod zijn gekomen, is Nederland 7 persuasion experts rijker geworden!

 

Master of Online Persuasion

 

De Master of Online Persuasion is succesvol afgerond door de volgende deelnemers:

  • Roderik Peeters (Kleertjes)
  • Dennis Messemaker (Efteling)
  • Pascal Kwakman (Wolters Kluwer)
  • Arnout van Scherpenzeel (VriendenLoterij)
  • Kevin van der Laak (Webdesign Tilburg)
  • Maurice Tulen (Addtofavorites)
  • Simon Vreeman (The Next Web) * Cum Laude

We willen de deelnemers hartelijk danken voor hun inzet, kennis en enthousiasme en feliciteren met het behaalde diploma.

Dennis Messemaker (Efteling): In sneltreinvaart heb ik geleerd hoe het consumentenbrein werkt, hoe ik onze gasten nog beter kan begrijpen en welke technieken er ingezet kunnen worden om onze doelstellingen te behalen. De combinatie van het vakmanschap van de medewerkers van Online Dialogue en de studenten uit verschillende organisaties is echt top!

 

Roderik Peeters (Kleertjes): Tijdens de MOP sessies kom je achter de beperkingen om je eigen brein te controleren, maar ook de mogelijkheden om andere te beïnvloeden. Hoe beangstigend het is om te beseffen dat je zelf weinig controle hebt op je eigen brein, zo motiverend is het om na te denken om je gebruikers brein te beïnvloeden tijdens de customer journey van je website.

Ton Wesseling - founder

Trainer / consultant / lead voor conversie optimalisatie (CRO), digitale experimenten en A/B-testen. Meer informatie over Ton: TonW.com. Ton is de oprichter van Online Dialogue en nog altijd gepassioneerd CRO promoter via evenementen zoals Conversion Hotel en de Experimentation Culture Awards en platformen zoals ABtestguide en de Optimizers Community.