Gezocht: nieuwe Online Dialogue collega

Wij geloven in kwaliteit en zelfstandigheid. In data analyse, psychologie en ondernemerschap. Online Dialogue is de organisatie die we stapje voor stapje samen laten groeien tot de omgeving waarbinnen we kunnen doen wat we het liefst doen: met fijne, slimme mensen succesvol werken aan effectieve digitale communicatie.

Wij denken op dit moment dat het aantal mensen waarmee je dit kunt doen beperkt is. De grens zit daar waar een niet inhoudelijk betrokken manager nodig wordt om de organisatie draaiende te houden. Dan wordt kwaliteit steeds vaker kwantiteit. Dan zijn de volgende collega’s account managers in plaats van inhoudelijke specialisten…

ODhouse

Het aantal plaatsen dat nog vrij is binnen onze organisatie is daarom beperkt. We weten niet precies waar de grens ligt, maar wel dat hij in zicht is. We zoeken weer een nieuwe collega. Sluit je aan nu het nog kan. We zoeken iemand die past binnen 1 of meer van de 3 expertises binnen onze organisatie:

Kennis van de mens, het brein. Je wilt meer en meer leren over hoe het brein een beslissing neemt, hoe het brein reageert op welke digital communicatie.
Kennis van data. Je bent in staat om uit verschillende software pakketten informatie over gedrag te halen en dit te vertalen naar inzichten. Hierbij heb je een natuurlijke achterdocht om te begrijpen in welke details het verschil nu precies wel of niet zit.
Kennis van methoden en processen. Je hebt al een aantal organisaties van binnenuit meegemaakt en begrijpt hoe een digitaal en/of marketing-team wel of niet het verschil kan maken. Wat dienen ze hoe en met wie in welke volgorde uit te voeren om betere resultaten te halen?

We worden blij van communicatieve vaardigheden, sociale vaardigheden, commerciële vaardigheden en management skills. Omdat wij uit data vaak leren dat je op een andere manier bij een klant meer verschil kunt maken zit de echte meerwaarde in daadwerkelijk zorgen dat het verschil wordt gemaakt.

Goed jezelf kunnen managen is een noodzakelijke skill: je krijgt naast begeleiding en coaching immers ook veel vrijheid. Daar moet je wel mee om kunnen gaan. Bij voorkeur heb je al een jaar of 5 ervaring in online marketing functies.

Als nieuwe collega ga je:

  • 20% van je tijd aan de gang met kennisdeling / training / opleiding;
  • Bij de commerciële uren zelf de helft van de invulling bepalen;
  • Een gegarandeerd vast basissalaris ongeacht het aantal commerciële uren ontvangen;
  • Een maandelijkse bonus op basis van klanturen ontvangen;
  • Werken bij de klant of in het Online Dialogue House, maar zul je ook gewoon thuis kunnen werken.
  • Werken voor mooie merken en websites zoals: ABN AMRO / MoneYou, Emesa (actievandedag.nl / vakantieveilingen.nl), ICS / Worldcard / Mastercard, Triodos, TUI / Kras reizen en VGZ
  • Persoonlijke coaching en begeleiding krijgen door een senior Online Dialogue partner.

Reacties

Stuur je contactgevens / online profiel en (vooral) motivatie naar Ton Wesseling (ton.wesseling@onlinedialogue.com). Hier kun je ook je vragen over de functie kwijt. Start in overleg: uiterlijk na de zomervakantie (1 september of 1 oktober 2013). We hebben geen specifieke deadline. We wachten op de juiste kandidaat. Je ontvangt na sollicitatie z.s.m. bericht terug over vervolgstappen.

Ton Wesseling - founding partner

Ton Wesseling (1974) is een ervaren online rendement consultant. Zijn inhoudelijke passie vervult hij als oprichter van Online Dialogue en Webanalisten.nl. Hij spreekt regelmatig op optimalisatie congressen in binnen en buitenland. Daarnaast organiseert hij events als Digital Data Tips Tuesdays, Outperform Conference en Conversion Hotel.
Sluit Menu