Interview met Bart Schutz voor Adfiz Magazine

Interview met Bart Schutz voor Adfiz Magazine

In Adfiz Magazine – de branchevereniging van onafhankelijk financieel adviseurs – staat deze maand een interview met Bart Schutz.

Opboksen tegen het onderbewuste

Een adviseur wil al zijn klanten het beste advies geven. Maar soms is zelfs de uitvoerigste uitleg niet genoeg. De adviseur vertelt wat het beste voor de klant is, die lijkt het te begrijpen, maar doet vervolgens toch iets anders. De reden daarvoor ligt in de werking van ons brein, vertelt consumentenpsycholoog Bart Schutz. In Adfiz Magazine legt hij uit hoe de hersenen werken en wat een adviseur moet weten om klanten toch mee te krijgen.

Op pagina 10, 11 en 12 van Adfiz Magazine vind je het volledige artikel met Bart Schutz.

 

Kyra Delsing

Kyra Delsing was Consumer Psychology Expert bij Online Dialogue waar ze de krachten van data en psychologie met elkaar combineerde om websites te optimaliseren. Als gedragswetenschapper deed Kyra onderzoek naar online besluitvormingsprocessen waarbij ze samenwerkte met een gespecialiseerd team van ervaren experts op het gebied van User Experience, Psychologie, Analytics, Optimalisatie en Strategie. Het doel van deze onderzoeken is het in kaart brengen van klantgedrag als belangrijke bron voor innovatie en strategie.
Sluit Menu