9 internationale awards voor Online Dialogue

Bij onze klanten maken we binnen optimalisatietrajecten veelvuldig gebruik van A/B testen. In het continue verbeterproces kunnen we met deze experimenten namelijk op basis van klantgedrag achterhalen welke wijzigingen het beste werken om zo onderbouwd de klantdialoog of het rendement te optimaliseren.

WhichTestWon

WhichTestWon.com is internationaal een autoriteit op het gebied van A/B test cases. Wekelijks wordt een A/B keuze voorgelegd aan de bezoekers met de vraag: “Denk je dat versie A of B gewonnen heeft?” Bij WhichTestWon is ook een aantal gerenommeerde namen aangesloten, zoals Bryan Eisenberg, Nathan Richter en uiteraard oprichtster Anne Holland. Anne is ook oprichter van Marketing Sherpa, de internationale variant en voorloper van marketingfacts.nl.

De jury awards 2011

Online Dialogue: WhichTestWon Gold Award WinnerOnline Dialogue: Winner of 5 Silver awards WhichTestWon Vrijdag 17 februari was de uitreiking van de jaarlijkse Jury Awards van de best uitgevoerde A/B testen van 2011. Uit een record aantal inzendingen zijn 37 prijswinnaars gekozen in verschillende categorieën.

En hoewel er tussen de prijswinnaars internationale bureaus als FutureNow, Monetate en Maxymiser zaten met opdrachtgevers als The Telegraph, Dell, Hallmark, heeft Online Dialogue samen met haar opdrachtgevers de meeste prijzen in de wacht gesleept. We kregen maar liefst 5 zilveren awards, 3 gouden awards en 1 honorable mention.

De prijswinnaars

De winnende praktijkcases, inclusief links naar het zojuist gepubliceerde jurycommentaar, zijn:

Gouden awards

Zilveren awards

Honorable Mention

Ook zijn we enorm verheugd dat Kras, een klant waar we al geruime tijd mee samenwerken en waarvan we de medewerkers hebben opgeleid, ook nog een zilveren award gewonnen met een volledig zelf uitgevoerde test. Namelijk in de categorie de beste Search Result Test.

Champagne!We willen natuurlijk onze opdrachtgevers Univé, Freo, MoneYou en Kras feliciteren en bedanken. We zijn trots dat we samen met jullie mooie cases hebben kunnen opbouwen,  die nu zelfs een plaatsje krijgen in de ‘Testing Hall of Fame.’  De komende weken zullen we de cases met meer detail gaan bespreken op onze website.

Schrijf je in voor de online dialogue donderdag om te leren hoe jij volgend jaar ook een award kunt winnen!

Ton Wesseling - founding partner

Ton Wesseling (1974) is een ervaren online rendement consultant. Zijn inhoudelijke passie vervult hij als oprichter van Online Dialogue en Webanalisten.nl. Hij spreekt regelmatig op optimalisatie congressen in binnen en buitenland. Daarnaast organiseert hij events als Digital Data Tips Tuesdays, Outperform Conference en Conversion Hotel.
Sluit Menu