Bart, Ton en Arend: 1 dag, 3 events, 3 sprekers

Online marketeers en webanalisten die vandaag nog een gaatje in hun agenda hebben, hoeven zich niet te vervelen. Zowel onze persuasion expert Bart Schutz, als onze optimization expert Ton Wesseling, als onze analytics expert Arend Zwaneveld spreken vandaag op drie verschillende events.

Bart presenteert op Thuiswinkel Update 2012

U wilt 100% conversie? Dan kunt u niet zonder online verleidingstechnieken.

Tijdens de Thuiswinkel Update 2012 op 27 september in Utrecht gaan verschillende sprekers antwoord en inzichten geven op vragen die van invloed zijn op de performance van je webwinkel en de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van e-commerce.

Van 11.30 tot 12.00 is onze eigen Bart een van de usability experts die aan het woord zijn in een interactieve sessie waarbij de gebruiksvriendelijkheid van een aantal websites van deelnemers in de zaal bekeken en besproken wordt. Om 14.40 start hij zijn presentatie over online verleidingstechnieken en de ins en outs van het wheel of persuasion.

De livestream van de thuiswinkel update vind je hier.

Ton presenteert op Search Marketing Thursday

Welke tools kun je allemaal gebruiken en hoe bepaal je eigenlijk wat je wilt gaan optimaliseren?

De Search Marketing Thursday is een kort seminar waarin de laatste cases, trends en ontwikkelingen op het gebied van zoekmachinemarketing worden gepresenteerd. De Search Marketing Thursday is een initiatief van de IAB Taskforce Search. De organisatie kijkt steeds breder naar het vak en dialoog optimalisatie is een belangrijk onderdeel om tot meer rendement vanuit SEA en SEO te komen.

Op 27 september vanaf 16:00 start dit seminar in Meeting Plaza te Utrecht. Ton vult 45 minuten in waarbij hij zijn optimalisatie tips & tricks deelt.

Arend presenteert op het Big Data Symposium op Nyenrode

Hoe maak je als bedrijf de eerste stappen naar big data-analyse? Een ontwikkelingsvisie aan de hand van de data maturity-modellen van o.a. Gartner, Hamel en Online Dialogue.

De Nyenrode Marketing Society organiseert op donderdag 27 september een Big Data symposium in samenwerking met Marketingfacts. Tijdens deze avond zullen vier sprekers vertellen over de theorieën, wat de toekomst van big data ons gaat brengen en praktische informatie die bedrijven nu al kunnen toepassen.

Als Analyse- en optimalisatie-expert bij Online Dialogue heeft Arend zich verdiept in Big Data en zal hij het gaan hebben over de overgang van webanalyse naar big data-analyse.

bonus: Bart op 9 oktober ook op Online Tuesday #28

Bart bracht meer dan 100 persuasion-technieken samen in het Wheel of Persuasion, boordevol praktische tips hoe je een brein verblijdt en scheidt van zijn geld

Naast een drukke donderdag 27 september voor onze online experts, zal Bart ook op 9 oktober weer zijn opwachting maken. Online Tuesday #28 staat helemaal in het teken van de psychologie. De psychologie van het verleiden, wel te verstaan.