Tot ziens Guido en welkom Eline en Annemarie

We helpen onze klanten groeien in online volwassenheid. Online Dialogue groeit als organisatie zelf ook in volwassenheid. Deze maand namen we voor het eerst sinds de oprichting, bijna 5 jaar geleden, afscheid van een interne consultant. Guido Jansen gaat aan de slag als conversie optimalisatie specialist voor Sanoma, specifiek de buitenlandse Kieskeurig.nl dochters. Dank voor je tijd bij Online Dialogue Guido, succes en plezier bij Sanoma en blijf aan de gang met het delen van persuasion kennis in binnen- en buitenland!

Kennisorganisatie

In de groei van Online Dialogue als kennisorganisatie zijn wij ook afscheid aan het nemen van prestatiegericht belonen. In het nastreven van kennisleiderschap op het gebied van online optimalisatie is het niet logisch om het kernteam enkel te belonen voor commerciële bijdragen. Naast een gezonde financiële basis zal de focus van werkzaamheden vooral moeten liggen op het vergroten van kennis en dit succesvol kunnen toepassen. Beloningsmodellen mogen daarvoor niet in de weg staan en je verleiden te kiezen voor kwantiteit in plaats van kwaliteit.

Deze koersverandering heeft er voor gezorgd dat het huidige team wordt opgedeeld in enerzijds de vaste medewerkers met lange termijn focus en projectmatige aanpak en anderzijds de netwerkschil van consultants die met hun eigen vaardigheden en de kennis van Online Dialogue op uurbasis voor direct resultaat kunnen zorgen. Vaste medewerkers Wilbert Pot, Dirk Franssens en Guy Stratermans maken deze maand de overstap naar zelfstandig consultant en zijn als freelancer in te huren. Gefeliciteerd en succes met deze nieuwe stap!

Nieuw in het kernteam

eline_van_baalAfgelopen donderdag is Eline van Baal gestart als persuasion consultant. Als recent afgestudeerd sociaal psycholoog gaat zij enerzijds Bart Schutz ondersteunen bij het bewaken van de inhoudelijke kwaliteit van alle Online Dialogue adviezen en anderzijds aan de slag met de verdere uitbouw van het Wheel of Persuasion. We willen immers al die 200 technieken toepasbaar maken voor online optimalisatie. Welkom Eline!

annemarie_klaassenOp dinsdag 1 april start Annemarie Klaassen als analytics & optimization expert. Annemarie kennen we al sinds de samenwerking met Kras.nl in 2011 en als deelnemer van de eerste lichting master of online persuasion studenten. Zij was de eerste klant die zelfstandig een WhichtestWon A/B-test award won en daar zijn we enorm trots op. Annemarie gaat veel kennistijd stoppen in de verdere professionalisering van onze optimalisatie aanpak en uitvoer. Welkom Annemarie!

Ton Wesseling - founding partner

Ton Wesseling (1974) is een ervaren online rendement consultant. Zijn inhoudelijke passie vervult hij als oprichter van Online Dialogue en Webanalisten.nl. Hij spreekt regelmatig op optimalisatie congressen in binnen en buitenland. Daarnaast organiseert hij events als Digital Data Tips Tuesdays, Outperform Conference en Conversion Hotel.
Sluit Menu