Michiel's hoogtepunten van 2013

2013 ligt al weer achter ons, maar dat betekent niet dat we vergeten zijn wat voor fantastische dingen we het afgelopen jaar allemaal in ons vakgebied hebben mogen doen. Daarom blikken de Online Dialogue collega’s terug op hun hoogtepunten van het afgelopen jaar.

Dit zijn de hoogtepunten van 2013 van dialogue strategist Michiel Jansen.

Meest bijzondere aan dit jaar is hoe het voorbij is gevlogen en ligt niet zozeer in een enkel project maar eerder in de afwisseling ik; ik heb dit jaar nagedacht over de online verkoop van tweede-hands spullen, bankieren voor mensen met meer dan 1 miljoen euro, hypotheken, gas, electra, daily deals, huizen, internationale lobby, verzekeringen, hotelkamers en vele andere producten en diensten.

Ook inhoudelijk was het een komen en gaan van kanalen en disciplines: van campagnes tot mailings, A/B-optimalisatie en strategie tot het meedenken over de inzet van behavioral targeting, attributiemodellen, klantonderzoek, sociale media en webcare.

Ik ben mijn collega’s en opdrachtgevers erg dankbaar voor het in mij gestelde vertrouwen en hoop in 2014 op meer van hetzelfde! Hoewel.. Ik wil dit jaar meer kennis delen, nog meer fact-based leren en werken, en meer bloggen. Of beginnen aan een boek..

Ook wil ik op een of andere manier ervoor zorgen dat ik in korte tijd van enkele sites en producten de positionering en strategie mag aanscherpen want daar krijg ik nooit genoeg van..