Maurice's hoogtepunten van 2013

2013 ligt al weer achter ons, maar dat betekent niet dat we vergeten zijn wat voor fantastische dingen we het afgelopen jaar allemaal in ons vakgebied hebben mogen doen. Daarom blikken de Online Dialogue collega’s terug op hun hoogtepunten van het afgelopen jaar.

Dit zijn de hoogtepunten van 2013 van chief social officer Maurice Beerthuyzen.

In 2013 gebeurde er weer veel op online gebied. We ontdekten big data, leerden werken met de power editor van Facebook en ontdekten hoe de American style van ‘snel’ optimaliseren verschilt van de Europees manier van ‘slim’ optimaliseren.

2013 was voor mij het jaar van zaaien. In mijn kennissabbatical in juli heb ik honderden bladzijden fantastische content geschreven. Dat moet in 2014 maar eens gepubliceerd worden.

Ik kijk uit naar een nieuw en uitdagend jaar voor Online Dialogue waar we met nieuwe ( wie dat hoor je nog :-))  en ‘oude’ collega’s veel mooie dingen gaan doen.