Gezocht: toekomstig Online Dialogue collega

Online Dialogue groeit. Niet alleen in aantal opdrachten, ook in kwaliteit binnen het uitgevoerde werk. Inhoudelijke kwaliteit is binnen ons bedrijf 1 van de belangrijkste pijlers. Volgens ons is focus op kwaliteit een voorwaarde om te kunnen blijven groeien in kennis over online dialogen. Dit om te komen tot een volwassen kennismix van communicatie, psychologie, webdata en digitaal ontwerp.

OnlineDialogue

Qua aantal collega’s binnen ons team geloven we ook in kwaliteit en niet in kwantiteit. We willen in onze specialistische consultancy niet verder groeien dan de grens waar je nog zonder tussenmanagement kunt werken. Alleen dan blijven we in aanmerking komen voor die opdrachten die je echt graag wilt uitvoeren voor klanten. Optimalisatie van de online dialoog op basis van profiel, gedrag en externe beïnvloeders zoals sociale media en proposities van concurrenten.

Om goed invulling te blijven geven aan onze analyse en rendement optimalisatie activiteiten zoeken wij per direct een:

Online analyse en optimalisatie fan

Het betreft hier een full-time baan in loondienst + prestatiebeloning. Online Dialogue bestaat uit een groep ondernemende vakspecialisten waarbij jij bij het ene project de kartrekker bent en expertise aanhaakt en bij het andere project als specialist wordt aangehaakt. Wij zorgen hierbij voor een deel van de invulling van je commerciële uren en stimuleren je daarnaast om zelf je overige uren in te vullen met deels een focus op het verder uitbouwen van jouw expertise.

Wat bieden we je?

  • 20% van je tijd bezig met kennisdeling / training / opleiding;
  • Van de 80% werktijd voor klanten mag je zelf de helft van de invulling bepalen;
  • Een gegarandeerd vast basissalaris ongeacht het aantal commerciële uren;
  • Een maandelijkse bonus op basis van klanturen;
  • Startdatum in overleg, vanaf 1 februari 2013;
  • Een laptop en telefoon;
  • Altijd toegang tot het Online Dialogue House, maar op zijn tijd kun je ook gewoon thuis werken
  • Je werkt voor mooie merken en websites zoals: ABN AMRO / MoneYou, Emesa (actievandedag.nl / vakantieveilingen.nl), ICS / Worldcard / Mastercard, Triodos, TUI / Kras reizen en VGZ
  • Persoonlijke coaching en begeleiding door de senior Online Dialogue partners.

Wat ga je doen?

  • Online klantgedrag analyseren en vertalen naar inzichten;
  • Rendement optimalisatie trajecten (AB testen en breder) opzetten en ondersteunen;
  • Meewerken aan de verdere ontwikkeling van analyse- en optimalisatiemethodieken;
  • Dat wat we gezamenlijk relevant vinden voor jouw groei en ons bedrijf.

Welke ervaring en ambitie heb je?

  • Je kunt zelfstandig werken, plannen en communiceren;
  • Je begrijpt dat analyse moet zorgen voor inzichten die aanzetten tot verbetering;
  • De meeste web analyse tools hebben geen geheimen voor jou;
  • Ook AB test tools, feedback tools, survey tools en mousemove tools hebben jouw interesse;
  • Bij voorkeur ben je al via social media geconnect met 1 van de Online Dialogue partners;
  • Vele jaren uitvoerende ervaring is gewenst.

Wie zijn wij?

Online Dialogue is een organisatie die kennisleiderschap nastreeft in het succesvol communiceren in het online kanaal. In de dialoog tussen de online bezoeker en het bedrijf achter het online kanaal zoeken we continu naar maximalisatie van klantgeluk en bedrijfsrendement. Om dit goed te kunnen uitvoeren helpen wij onze klanten met het organiseren, ontwerpen en verbeteren van de online afdeling, haar activiteiten en de resultaten. Online Dialogue streeft als organisatie niet naar kwantiteit, maar naar kwaliteit en heeft vanuit die voorkeur een duidelijk visie in het verder groeien van het bedrijf.

Contact / Reageren

Voor een sollicitatie ontvangen wij graag je Linkedin profiel met een korte motivatie per email op: info@onlinedialogue.com

Voor meer vragen kun je contact opnemen met Ton Wesseling per email: ton.wesseling@onlinedialogue.com.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Ton Wesseling - founding partner

Ton Wesseling (1974) is een ervaren online rendement consultant. Zijn inhoudelijke passie vervult hij als oprichter van Online Dialogue en Webanalisten.nl. Hij spreekt regelmatig op optimalisatie congressen in binnen en buitenland. Daarnaast organiseert hij events als Digital Data Tips Tuesdays, Outperform Conference en Conversion Hotel.
Sluit Menu