Klanten en cases

We zijn enorm trots op de klanten die wij als Online Dialogue mogen helpen. Prachtige merken, die begrijpen dat je dag in dag uit moet blijven verbeteren om je bezoekers en klanten blij te maken. Naast losse projecten, werken we voor organisaties die we jaren tot onze trouwe klantenkring mogen rekenen.

Onze klanten

Wij werken voor gerenommeerde grote bedrijven in binnen- en buitenland, maar ook voor bedrijven die minder bezoekers hebben. Of het nu advies is over tooling of het neerzetten en opleiden van een compleet optimalisatie team, wij helpen je graag.

Klanten

Onze casestudies

De afgelopen jaren hebben we met veel verschillende soorten, maar altijd enthousiaste en inspirerende, klanten mogen samenwerken. Wij delen graag een aantal mooie cases.

cro conversie case

Op weg naar een validatiegedreven cultuur

De afgelopen jaren is VodafoneZiggo, in samenwerking met Online Dialogue, bezig met het creëren van een validatiegedreven cultuur. Het doel is om steeds meer te experimenteren, veel te leren en toegevoegde waarde te leveren.
cro conversie case

Meer inzicht in de ervaring van je gebruiker

Hoewel kwantitatieve data vaak de belangrijkste bron is voor conversie optimalisatie, kijken we ook graag naar andere databronnen om een breder beeld te krijgen van de gebruiker van een site. Eén van de manieren om meer kwalitatieve inzichten te verkrijgen is het uitvoeren van een user test.
cro conversie case

A Trip in CRO, The journey of Hostelworld

Hostelworld werkt vanuit een agile aanpak die een test en leer omgeving stimuleert en zo verbeteringen en learnings mogelijk maakt. Onze samenwerking heeft ervoor gezorgd dat deze aanpak ook werd doorgevoerd bij de optimalisatie van de Hostelworld websites.
case study travix

Van een CRO MacGyver naar een Evidence Based Growth Army

Het doel van de samenwerking is de implementatie van een datagedreven en evidence-based optimalisatie cultuur in alle product teams van Travix. Naast conversie verhogen is de samenwerking tussen Online Dialogue en Travix voornamelijk gericht op het in de genen krijgen van CRO.
KPN casestudy

Data en psychologie; de sleutel tot online succes

Begrijpen wie je klanten zijn en hoe zij zich gedragen is cruciaal als je wilt blijven groeien als organisatie, of je nu één klant hebt of miljoenen. Daarom heeft KPN ervoor gekozen om iedere werknemer van afdeling op te leiden op het gebied van gedragspsychologie.
randstad casestudy

Conversie Optimalisatie op wereldniveau

Randstad onderging een digitale transformatie voor de ontwikkeling van een cultuur waarin data- en bewijsgedreven werken centraal staat. Het doel: continue optimalisatie van alle online platformen in alle 39 landen waarin Randstad actief is om zo meer waarde, en betere ervaringen en resultaten te leveren.
Sentient Ascend

Massive Multi Variate Testing met de Sentient Ascend AI software

De conversie optimalisatie markt wordt steeds volwassener. Meer en meer CRO teams gaan op zoek naar nieuwe manieren om hun CRO programma naar een hoger niveau te tillen en steeds meer nieuwe tools beloven onze werkzaamheden efficiënter en winstgevender te maken.
cro conversie case

Van proberen tot excelleren

Bij CRO is teamwork onmisbaar. Verschillende mensen, met vaak totaal verschillende achtergronden, moeten samenwerken om eenzelfde doel te bereiken: een succesvol CRO programma. Je kunt de beste CRO tools kopen, de beste mensen aannemen en nog falen als er geen sprake is van een echt team. Een goede samenwerking zorgt voor de beste resultaten.
optimaliseren met kleine aantallen

Hoe optimaliseer je een website met kleine bezoekersaantallen als je niet kunt A/B testen? In deze case leggen wij uit hoe wij een stijging in conversie van 17,5% hebben kunnen realiseren met een ingrijpend data en psychologie gedreven re-design van de funnel, zónder de bezoekersaantallen die je nodig hebt voor een A/B test.

contact

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 4100 170).

Sluit Menu