Klanten en cases
We zijn enorm trots op de klanten die wij als Online Dialogue mogen helpen. Prachtige merken, die begrijpen dat je dag in dag uit moet blijven verbeteren om je bezoekers en klanten blij te maken. Naast losse projecten, werken we voor organisaties die we jaren tot onze trouwe klantenkring mogen rekenen.

Onze klanten


A/B testen
Gedragsanalyse
Impact analyse

Redesign

Usability test

CRO-ondersteuning

Expert review
Analytics ondersteuning

Strategie en proces

A/B testen

Gedragsanalyse

Strategie en proces

A/B testen

CRO-ondersteuning

Gedragsanalyse

A/B-testen

Analytics ondersteuning

Strategie en proces

A/B-testen
Usability test
Onze casestudies
De afgelopen jaren hebben we met veel verschillende soorten, maar altijd enthousiaste en inspirerende, klanten mogen samenwerken. Wij delen graag een aantal mooie cases.

CRO
We zijn in 2014 bij Beter Bed begonnen en sindsdien hebben we samen mooie stappen gezet, interessante testen uitgevoerd en vooral prachtige inzichten verkregen over de bezoekers van Beter Bed. Hoe heeft Beter Bed zich de afgelopen jaren ontwikkeld op het gebied van CRO? Welke obstakels en successen waren er? Hoe ziet hun proces eruit? En wat zijn de volgende stappen?

Opzetten van een succesvol CRO-programma
Toen Hallmark en Online Dialogue in 2019 begonnen met samenwerken stond hun CRO-programma nog in de kinderschoenen. Samen hebben we hard gewerkt om datagedreven werken onderdeel van hun cultuur te maken. Lees nu hoe wij samen met Hallmark een succesvol CRO-programma hebben opgezet.

Inzichten in online bierverkoop met een gedragsanalyse
Beerwulf kwam bij ons met de vraag of we konden helpen bij het in kaarten brengen van het gedrag van hun bezoekers. Ze wilden hun bezoekers beter begrijpen, maar hadden zelf geen psycholoog in dienst. En daarnaast konden ze, mede door hun explosieve groei, wel een frisse blik gebruiken.

Op weg naar een validatiegedreven cultuur

Meer dan 10 jaar A/B testen

Twee jaar A/B testen
Twee jaar geleden gingen we aan de slag bij KPN om te helpen bij het datagedreven optimaliseren van hun webshop omgeving. We gingen niet één, niet twee, maar vier A/B-testen per week opstarten. Dit was de start van een langdurige en waardevolle samenwerking, met mooie resultaten en vele learnings tot gevolg.

Van een CRO MacGyver naar een Evidence Based Growth Army

Meer inzicht in de ervaring van je gebruiker

Datagedreven redesign
Begin 2020 hebben we Drukwerkdeal.nl geholpen met het valideren van hun redesign. Zowel de backend als de frontend kregen een flinke upgrade.
Om inzicht te geven in ons werkproces en het redesign project van Drukwerkdeal hebben we de CTO en CMO van Drukwerkdeal een aantal vragen gesteld.

Massive Multi Variate Testing met de Sentient Ascend AI software

Van proberen tot excelleren

A Trip in CRO, The journey of Hostelworld

Conversie Optimalisatie op wereldniveau

Data en psychologie; de sleutel tot online succes

Hoe optimaliseer je een website met kleine bezoekersaantallen als je niet kunt A/B testen? In deze case leggen wij uit hoe wij een stijging in conversie van 17,5% hebben kunnen realiseren met een ingrijpend data en psychologie gedreven re-design van de funnel, zónder de bezoekersaantallen die je nodig hebt voor een A/B test.

CONTACT
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 2272 442).