Conversie copywriting


Conversie copywriting

Bij copywriting probeer je mensen te overtuigen door het schrijven van teksten voor commerciële doeleinden. Binnen online marketing is copywriting zeer belangrijk. Met zo min mogelijk tekst moet je ervoor zorgen dat mensen toch alle gewenste informatie hebben over je product of dienst en overgaan tot aankoop. Een lastige maar

Lees het volledige bericht over Conversie copywriting

6 juni 2019: Digital Elite Day, Londen


Op 6 juni 2019 vindt in London het Digital Elite Day congres plaats. Een congres met ervaren sprekers uit de online optimalisatie en SEO wereld. Het congres is onderverdeeld in twee aparte conferenties, namelijk: Conversion Elite en Search Elite. Het is mogelijk om met één kaartje beide evenementen te bezoeken.

Lees het volledige bericht over 6 juni 2019: Digital Elite Day, Londen

Opzetten van een experiment gedreven cultuur


Experiment cultuur

14 februari organiseerde Online Dialogue alweer de 29e Dialogue Donderdag, die dit keer in het teken stond van experiment gedreven cultuur. Veel bedrijven die succesvol zijn op het gebied van CRO zijn in de meeste gevallen opgebouwd met een experimentatie en validatie cultuur als basis. Voor bestaande (en meer traditionele)

Lees het volledige bericht over Opzetten van een experiment gedreven cultuur

Online Dialogue zoekt een ervaren conversie manager


conversie manager

Hoe kunnen we beter vertellen wat je precies gaat doen dan gewoon een gemiddelde dag van een conversie manager bij Online Dialogue te beschrijven. Hoe kan jouw dag eruit zien? De dag begint met een maandelijkse update sessie voor de board van een grote Nederlandse telco. Samen met één van

Lees het volledige bericht over Online Dialogue zoekt een ervaren conversie manager

Van A/B-test naar gedragsinzicht


AB-test naar gedragsinzicht

Op congressen over CRO hoor ik vaak enthousiaste verhalen over het opzetten en structureren van teams, het meekrijgen van de organisatie, het verhogen van de betrouwbaarheid en snelheid van het optimalisatieprogramma en alle succesvolle en minder succesvolle A/B testen. Nauwelijks hoor ik organisaties delen hoe ze hun inzichten opslaan en

Lees het volledige bericht over Van A/B-test naar gedragsinzicht

Jokergekte bij Wie Is De Mol


wie is de mol

Wat je voor de verkoop van je product hiervan kunt leren Met bijna 3 miljoen kijker is Wie Is De Mol ook dit jaar weer een veel bekeken programma. Heel Nederland smult van de avonturen van bekende Nederlanders in het buitenland. Er worden opdrachten uitgevoerd, verbonden gesloten, niemand kan elkaar

Lees het volledige bericht over Jokergekte bij Wie Is De Mol

Gewoontes creëren


Nir Eyal Hooked

Nir Eyal: Hooked Nir Eyal presenteerde tijdens Conversion Hotel 2018 over gedrag omzetten in gewoonte. Hij is schrijver van het boek ‘Hooked: how to build habit-forming products’. Daarbij heeft hij gekeken naar gedragspatronen en hoe bedrijven dit gebruiken. De reden dat Nir Eyal zijn boek heeft geschreven is niet om grote bedrijven

Lees het volledige bericht over Gewoontes creëren
1 2 3 4 73