Emerce Conversion Rubriek juni 2019: Help! Wat gebeurt er met mijn bezoekersaantallen?


Intelligent tracking prevention, enhanched tracking protocol en browser privacy protections. Het zijn de paradepaardjes van Safari, Firefox en Chrome om de consument voor zich te winnen, door te zorgen dat hij niet eenvoudig overal te volgen is. Met gevolgen voor jouw analyses. Cookies? Cookies, digitale cookies. Kleine bestandjes die worden

Lees het volledige bericht over Emerce Conversion Rubriek juni 2019: Help! Wat gebeurt er met mijn bezoekersaantallen?

Emerce Conversion Rubriek mei 2019: Faciliteer anderen om te valideren


Conversie optimalisatie teams zijn vaak een buitenbeentje in de organisatie. Heel waardevol, maar ze hebben een hele andere pace dan product of marketing teams. Dit leidt tot frustratie en niet tot resultaat. Hoe stap je hier overheen? Prioriteit Tijdens de start van conversie optimalisatie binnen organisaties lag de focus van

Lees het volledige bericht over Emerce Conversion Rubriek mei 2019: Faciliteer anderen om te valideren

Dialogue Donderdag #30: Van hypothese naar design


hypothese naar design

Afgelopen donderdag 13 juni 2019 stelden we voor het eerst ons nieuwe kantoor open voor onze klanten en relaties en vierden we tegelijkertijd het feit dat we alweer voor de 30ste keer samen kwamen om onze kennis en ervaringen te delen in de vorm van een Dialogue Donderdag (DiDo). Dit

Lees het volledige bericht over Dialogue Donderdag #30: Van hypothese naar design

Intelligent Tracking Prevention (ITP)


itp

Intelligent Tracking Prevention (ITP) gaat de komende tijd de markt van analytics net zo beheersen als eerder de cookiewall en de GDPR hebben gedaan. Managers kloppen bij analisten aan omdat ze zich druk maken over hun metingen, terwijl CRO experts zich afvragen hoe ze in hemelsnaam nog attributie rapportages kunnen

Lees het volledige bericht over Intelligent Tracking Prevention (ITP)

Onbewust proefkonijn


gedragsbeïnvloeding

Wanneer is gedragsbeïnvloeding gewenst en wanneer niet? Wanneer je tegenwoordig een website bezoekt, heb je een grote kans dat je participant bent in meerdere online experimenten. Experimenten die onderzoeken welke aanpassingen in de keuzestructuur van een website een verandering teweegbrengen in het gedrag van de mensen die de website bezoeken.

Lees het volledige bericht over Onbewust proefkonijn

Adobe Summit 2019 Londen


adobe summit

Meer dan zesduizend ervaren marketeers uit heel de wereld kwamen vorige week naar de Adobe Summit in Londen om kennis te delen en op te doen. De rode draad tijdens het evenement: customer experience management (CXM). Het evenement behandelde de nieuwste inzichten, hulpmiddelen en technieken op het gebied van marketing,

Lees het volledige bericht over Adobe Summit 2019 Londen

13 juni 2019: Dialogue Donderdag #30 met NS en Swiss Sense


van hypothese naar design

Op donderdag 13 juni van 14:00 tot 17.00 uur (met daarna een borrel tot 18.30 uur) organiseert Online Dialogue alweer de 30e Dialogue Donderdag, ook wel bekend als de DiDo. Naast dat het alweer de 30ste DiDo is, is het de allereerste DiDo op ons nieuwe kantoor én vieren we

Lees het volledige bericht over 13 juni 2019: Dialogue Donderdag #30 met NS en Swiss Sense
1 2 3 4 76