Wat kan je leren van data?


data

Dataverzameling is sinds de komst van het internet een stuk makkelijker geworden. Iedere actie en klik van een gebruiker op een website wordt gemeten en kan dus geanalyseerd worden. Super interessant wanneer je opzoek bent naar optimalisatiemogelijkheden voor je website. Maar wanneer je die hele bak aan data tot je

Lees het volledige bericht over Wat kan je leren van data?

Het belang van structuur in je CRO proces


cro proces

Conversie optimalisatie is een continu proces. Natuurlijk kan je aan de slag gaan met een paar A/B testen uitvoeren, maar uiteindelijk is het doel om continu te optimaliseren en te valideren. Vaak willen bedrijven snel starten met testen, maar in de praktijk merken wij dat gestructureerd te werk gaan je

Lees het volledige bericht over Het belang van structuur in je CRO proces

Emerce Conversion Rubriek maart 2019: Guardrail metrics


guardrail metrics

Conversie optimalisatie programma’s hebben in de basis één key metric om te bepalen of een experiment een positieve, danwel negatieve impact maakt. Guardrail metrics vertellen je of de gemeten uitkomst betrouwbaar is en geïmplementeerd mag worden. Scheve verdeling De ‘randomized controlled tri­al’, het experiment, is een heel krachtig middel om

Lees het volledige bericht over Emerce Conversion Rubriek maart 2019: Guardrail metrics

Presentation Usabilla Stockholm – Tom van den Berg


Presentation Usabilla

Last week Tom van den Berg gave a presentation at Usabilla in Stockholm about: ‘How to build a successful validation program?’. Among other things, he talked about validation, ROI, confirmation bias, OEC and test frequency. Interested in the slides? Take a look at them here. Vorige week gaf Tom van

Lees het volledige bericht over Presentation Usabilla Stockholm – Tom van den Berg

11 april 2019: Emerce Conversion


emerce conversion

Emerce Conversion levert in één dag een overzicht van alles rondom optimalisatie van conversie via het digitale kanaal. Met nieuwe inzichten om het resultaat te verbeteren. Experts op conversie deelgebieden en ervaren collega marketing professionals delen op Conversion hun lessons learned en best practices. Conversie optimalisatie is dagelijkse kost voor

Lees het volledige bericht over 11 april 2019: Emerce Conversion

UX bij CRO


ux cro

Waar het allemaal samenkomt Het jaar 1983 was het begin van een belangrijke verschuiving: Heinz kwam met een nieuw fles-ontwerp voor hun beroemde tomatenketchup. In plaats van de reguliere glazen fles, die op zijn kop gehouden moest worden voor ketchup consumptie, werd de plastic knijpfles geïntroduceerd. Hierbij werd het mogelijk

Lees het volledige bericht over UX bij CRO

Gebruik je opleidingsbudget


De voordelen van blijven leren binnen je organisatie Bij Online Dialogue vinden we ontwikkeling heel belangrijk. Naast dat we zelf graag op de hoogte blijven van de nieuwste tools, psychologische inzichten, automatisering, het doorgronden van hoe we statistiek het beste in kunnen zetten en cultuurverandering binnen bedrijven, zijn we zelf

Lees het volledige bericht over Gebruik je opleidingsbudget
1 2 3 73