Blog

Online Dialogues Days: Stel je vraag aan Tim Ash


Schermafbeelding 2014-07-29 om 15.57.11Tim Ash komt op 11 september naar Nederland. De auteur van de internationale bestseller Landing Page Optimization, de CEO van conversieoptimalisatie bureau Sitetuners en de organisator van de vermaarde Conversion Conference , komt voor het eerst naar de lage landen.

Als Online Dialogue halen we Ash als één van de keynotes naar onze 5 jarige verjaardag. Marketingfacts gaat hem interviewen. Maar niet zonder jullie hulp. Wat zou jij willen vragen aan Tim Ash?

Voor de weinigen die Tim Ash niet kennen: al sinds de jaren ’90 is Tim actief op het gebied van conversie optimalisatie. Je mag het daarom gerust één van de pioniers op dit gebied noemen.

Voor Tim is conversie optimalisatie eenvoudig: hij zet de gebruiker graag centraal en zet graag persuasion in bij het optimaliseren van de klantdialoog. De klant begrijpen dat is waar het hem om gaat.  Of zoals Tim het in een eerder interview zei op Usertesting.com: “We go into a business and operate as “the voice of their visitors.” We advocate for them, because so often they’ve been lost in the shuffle. We try to correct that.”Bedrijven als Google, Expedia, Facebook, American Expres en Nestle hebben al geproifiteerd van zijn kennis.

En nu is het jullie kans.
Uiteraard door hem op 11 september zelf te aanschouwen, maar lezen op Marketingfacts is ook een, veel minder leuke,  optie. Marketingsfacts heeft deze week namelijk een interview met Tim Ash.

We gaan hem vragen hoe hij tegen conversieoptimalisatie aankijkt. En wat hij als Amerikaan voor verschillen op het gebied van conversieoptimalisatie ziet tussen  Europa en Amerika?

Wat zou jij hem willen vragen? De meest originele en/of scherpzinnige vraag wordt beloond met de bestseller Landing Page Optimization van Tim Ash.

Mail je vraag naar info@onlinedialogue.nl onder vermelding van: Vraag voor Tim Ash.

Share :

Wellicht ook interessant