Growth & Conversion Virtual Summit


Growth & Conversion Virtual SummitThe Growth & Conversion Virtual Summit
is een virtueel event dat ‘s werelds toonaangevende optimalisatie experts samenbrengt. Het is ons doel om onze deelnemers te voorzien van de beste conversie optimalisatie en growth marketing content. Sprekers zijn onder meer conversie optimalisatie thought-leaders (waaronder Chris Goward, John Ekman en André Morys), marketeers van toonaangevende merken (zoals Spotify en HP) en 2 tot 3 met aandacht geselecteerde partners.

Het event wordt georganiseerd door de Global Optimization Group waar Online Dialogue deel van uitmaakt. De Global Optimization Group is een internationaal samenwerkingsverband tussen onafhankelijke consultancy bureaus gespecialiseerd in conversie optimalisatie. Ieder lid van dit wereldwijde collectief wordt ook buiten de eigen landsgrenzen gezien als kennisleider in het optimalisatie vakgebied.

Growth & Conversion Virtual Summit

Meld je gratis aan en luister dinsdag 2 mei naar ’s werelds toonaangevende conversie optimalisatie en growth marketing experts! De onderwerpen van de sessies beslaan het hele spectrum van digital growth marketing:

  • A/B testing en analytics;
  • personalisatie;
  • conversie optimalisatie;
  • datagedreven, continue CX verbetering;
  • en handige tools om mee in het hoofd van je klant te kruipen.

Vermijd het gedoe van reizen en woon een high quality conferentie bij vanuit je eigen huis of kantoor, ontdek alle bruikbare inzichten en strategieën van marketeers bij toonaangevende merken en krijg toegang tot de opnames van elke sessie om naar te verwijzen en te delen met je collega’s.

Praktische informatie

Waar: Virtueel/wereldwijd
Datum: Dinsdag 2 mei 2017
Tijd: 13:00 uur tot 23:00 uur

Bekijk hier het dagprogramma en reserveer je plek!

Kyra Delsing

Kyra Delsing was Consumer Psychology Expert bij Online Dialogue waar ze de krachten van data en psychologie met elkaar combineerde om websites te optimaliseren. Als gedragswetenschapper deed Kyra onderzoek naar online besluitvormingsprocessen waarbij ze samenwerkte met een gespecialiseerd team van ervaren experts op het gebied van User Experience, Psychologie, Analytics, Optimalisatie en Strategie. Het doel van deze onderzoeken is het in kaart brengen van klantgedrag als belangrijke bron voor innovatie en strategie.
Sluit Menu