Blog

6 juni 2019: Digital Elite Day, Londen


Op 6 juni 2019 vindt in London het Digital Elite Day congres plaats. Een congres met ervaren sprekers uit de online optimalisatie en SEO wereld. Het congres is onderverdeeld in twee aparte conferenties, namelijk: Conversion Elite en Search Elite. Het is mogelijk om met één kaartje beide evenementen te bezoeken. Wel wordt gevraagd je voorkeur aan te geven bij de aankoop van je kaartje. Aan het einde van de dag zullen de bezoekers van beide conferenties de krachten bundelen om samen te leren hoe CRO en SEO samen zouden moeten werken.

Kijk voor meer informatie op: https://digitaleliteday.co.uk/.

Conversion Elite

Op het programma bij Conversion Elite staan onder andere Craig Sullivan (Optimiser in Chief, Optimise or Die), Charles Meaden (Owner, Digital Nation), Anna Tiplady (Senior Consultant, Conversion.com), Jorden Lentze (Product Owner, E-Commerce, Booking.com), Ben Labay (Research Director at CXL), Chris Out (Growth Hacking Expert, Rockboost) en Ton Wesseling (Founder, Online Dialogue).

De sprekers zullen onderwerpen behandelen als: growth hacking, experimentatie, neuromarketing, biometrics en veel meer. Ze laten je zien hoe je een CRO strategie creëert gebruikmakend van de beste en efficiëntste tools. Conversion Elite leert jou van alles over conversie optimalisatie.

Op 5 juni 2019, een dag voor het event, geeft Karl Gilis een workshop over: ‘User research methods for SEO, PPC and conversion optimisation’.

A Ton of Gold

digital elite day

Ton Wesseling, founder van Online Dialogue, spreekt tijdens Conversion Elite. Zijn ‘gouden sessie’ over validation in every organization, zal je nieuwe inzichten geven in conversie optimalisatie. Hij behandelt o.a. de balans tussen kwantiteit en kwaliteit bij experimentatie, het verlagen van risico’s door validatie te implementeren in je organisatie, de validatie formule en hoe deze gebruikt kan worden en waarom validatie belangrijker is dan CRO.

Ton heeft 20 jaar ervaring in digitale optimalisatie en met ons team helpt en traint hij bedrijven over de wereld om effectief te worden in ‘evidence based growth’. Zijn presentatie geeft inzichten in de balans tussen kwantiteit en kwaliteit bij experimentatie en het verlagen van risico’s door validatie te implementeren in je organisatie. Daarnaast behandelt hij o.a. de validatie formule en hoe deze gebruikt kan worden en waarom validatie belangrijker is dan CRO.

15% korting op je ticket!

Als sponsor van het event mogen wij 15% korting geven op je ticket! Gebruik de volgende code om je kaartje te  kopen: OnlineDElite15.

Je kan je tickets hier kopen.

Share :

Wellicht ook interessant