Psychologie en gedrag

Kennis van psychologie en klantgedrag is vaak één van de minst ontwikkelde onderdelen bij online marketing. Wij zien dit echter wel als het meest belangrijke onderdeel van het experimenteren.

 

Wil je weten wat je klanten drijft? Wat ervoor zorgt dat bezoekers klant worden en blijven? En wat zorgt er juist voor dat ze afhaken? Door onze unieke combinatie van data en psychologie snappen wij als geen ander hoe we jouw digitale omgeving kunnen verbeteren. Zo gaan wij samen met onze opdrachtgevers de drijfveer van hun klanten achterhalen.

Psychologie en gedrag

Het gedrag van bezoekers op je website voorspellen is ontzettend lastig. Daarom zijn al onze activiteiten gebaseerd op data en het interpreteren van het waarom mensen online kopen of converteren. En als je echt begrijpt wat jouw bezoekers drijft, dan kun je hierop acteren vanuit iedere perspectief binnen jouw organisatie.

Bekijk onze cases en zie hoe we dit eerder voor andere klanten deden.

Onze diensten:

Conversie optimalisatie

Een toegewijd optimalisatie team gaat aan het werk om je conversie te verhogen en A/B testen uit te voeren. Afhankelijk van je wensen en CRO maturity stellen wij een op maat gemaakt plan op.

Lees meer

Cultuur en proces

Wij implementeren het datagedreven werken in de cultuur van jouw organisatie. Zodat je na onze samenwerking zelf aan de slag kunt met bewijs- en experiment-gedreven werken.

Lees meer

Opleiding

In ons opleidingscentrum valt alles te leren omtrent optimalisatie. Van het gebruik van programma’s, analyses en UX-design tot het data gedreven optimaliseren op basis van psychologie.

Lees meer

Lees hoe het CRO team van Travix groeide van een CRO MacGyver naar een Evidence Based Growth Army.

Wil je meer informatie? Of een keer ideeën uitwisselen rondom conversie optimalisatie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!