Conversie optimalisatie

Wij gebruiken AB-testen, growth hacking en andere technieken om ideeën te valideren en marktinzicht te krijgen om zo de conversie op de websites van onze opdrachtgevers te optimaliseren.

 

Deze ideeën kunnen variëren van een kleine verandering tot een nieuwe feature of zelfs een geheel nieuwe checkout.

Bij Online Dialogue werken we met een gespecialiseerd team van ervaren experts op het gebied van User Experience, Psychologie, Analytics, Optimalisatie en Strategie. Wij gaan aan het werk om jouw conversie te verhogen.

Bekijk onze cases en zie hoe we dit eerder voor andere klanten deden.

Conversie optimalisatie

Gemiddeld converteert 1 tot 5% van alle website bezoekers. Dit betekent dat 95 tot 99% niet overgaat tot een aankoop. Hier zijn allerlei redenen voor, die soms simpel te achterhalen zijn en soms ook helemaal niet.

Wij geloven er heilig in dat conversie optimalisatie één van de belangrijkste onderdelen is van je digitale afdeling. Op de korte termijn ga je simpelweg meer geld verdienen, terwijl je op de lange termijn ontzettend veel waardevolle kennis opbouwt over je bezoekers.

Door onze unieke combinatie van data en psychologie snappen wij als geen ander hoe we jouw digitale omgeving kunnen verbeteren. Maar het opzetten van een succesvol en structureel optimalisatie programma is lang niet zo eenvoudig als het lijkt. Bekijk de onderdelen die volgens ons cruciaal zijn.

Onze diensten:

Conversie intelligentie

Kennis van klantgedrag is vaak één van de minst ontwikkelde onderdelen bij online marketing. Wij zien dit echter wel als het meest belangrijke onderdeel van het experimenteren / valideren.

Lees meer

Conversie cultuur

Het eerste doel is altijd om de website van de opdrachtgever zo goed mogelijk te optimaliseren. Vervolgens gaan we validatie implementeren in de organisatiecultuur.

Lees meer

Opleiding

In ons opleidingscentrum valt alles te leren omtrent optimalisatie. Van het gebruik van programma’s, analyses en UX-design tot het data gedreven optimaliseren op basis van psychologie.

Lees meer

Lees hoe het CRO team van Travix groeide van een CRO MacGyver naar een Evidence Based Growth Army.

Wil je meer informatie? Of een keer ideeën uitwisselen rondom conversie optimalisatie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!