Conversie intelligentie

Hoe kom je erachter wat je klanten drijft? Wat zorgt ervoor dat bezoekers klant worden en blijven? Of wat zorgt er juist voor dat ze afhaken?

Kennis van klantgedrag is vaak één van de minst ontwikkelde onderdelen bij online marketing. Wij zien psychologie als één van de belangrijkste onderdelen van het validatieproces. Onze data experts starten met het analyseren van de data waarna onze conversiespecialisten en gedragswetenschappers het gedrag achter de data interpreteren.

Groeien op basis van bewijs
Wij geloven dat de combinatie van data en psychologie, groei en innovatie mogelijk maakt. Door middel van experimenteren en data ontdek je de waarheid achter het gedrag van je bezoekers. En als je echt begrijpt wat jouw bezoekers drijft, dan kun je hierop acteren vanuit iedere perspectief binnen jouw organisatie.

Een groot deel van het Online Dialogue team bestaat uit psychologen en dat is niet voor niets. Het voorspellen wat bezoekers op jouw website gaan doen is ontzettend lastig. Dagelijks wordt ons gedrag en de keuzes die we maken beïnvloed door enorme hoeveelheden sociale- en omgevingsfactoren. In de meeste gevallen zelfs zonder dat we het zelf doorhebben.

Van optimalisatie naar innovatie
Na een periode van testen en gebruikersonderzoeken heb je een hoop nieuwe kennis opgedaan. Het is van groot belang dat deze nieuwe informatie niet verloren gaat maar omgezet wordt in inzichten. Wat heb je geleerd over het gedrag van je bezoekers? Niet alleen zijn deze inzichten de input voor toekomstige verbeteringen in communicatie, maar ook bieden ze de kennis die je nodig hebt voor innovatie op het gebied van nieuwe campagnes, producten en andere initiatieven.

Onze diensten:

Conversie optimalisatie

Wij gebruiken AB-testen, growth hacking en andere technieken om ideeën te valideren en marktinzicht te krijgen om zo de conversie op de websites van onze opdrachtgevers te vergroten.

Lees meer

Conversie cultuur

Het eerste doel is altijd om de website van de opdrachtgever zo goed mogelijk te optimaliseren. Vervolgens gaan we validatie implementeren in de organisatiecultuur.

Lees meer

Opleiding

In ons opleidingscentrum valt alles te leren omtrent optimalisatie. Van het gebruik van programma’s, analyses en UX-design tot het data gedreven optimaliseren op basis van psychologie.

Lees meer

Lees hoe het CRO team van Travix groeide van een CRO MacGyver naar een Evidence Based Growth Army.

Wil je meer informatie? Of een keer ideeën uitwisselen rondom conversie optimalisatie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!