Conversie cultuur

Het eerste doel is altijd om de website van onze opdrachtgever zo goed mogelijk te optimaliseren. Vervolgens gaan we validatie implementeren in de organisatiecultuur zodat opdrachtgevers zelf aan de slag kunnen.

 

Bekijk onze cases en zie hoe we dit eerder voor andere klanten deden.

Conversie optimalisatie is een continu proces

Conversie optimalisatie is een continu proces
Natuurlijk kunnen wij aan de slag gaan om jouw website zo goed mogelijk te optimaliseren, maar uiteindelijk is ons doel altijd om de werkwijze van het bedrijf gedurende de samenwerking zo in te richten dat jullie zelf aan de slag kunnen met bewijs- en experiment-gedreven werken.

Een structureel optimalisatie programma
In de praktijk zien we heel veel enthousiasme om te starten met experimenteren. Helaas leidt dit enthousiasme vaak niet tot een goed gestructureerd CRO programma. Om een goed beeld te krijgen van het maturity niveau van de organisatie doen we eerst onderzoek naar mogelijke verbeterpunten door middel van een CRO scan. Dit onderzoek richt zich op strategie & cultuur, scope, team, expertise, proces en methode en tools. Op basis van deze inzichten stellen we een plan van aanpak op om de organisatie te helpen om experimenteren en inzichten om te zetten in een waardevol structureel programma met de juiste kpi’s, opleidingsonderdelen, capaciteitsbezetting, structuur en samenwerkingsvorm.

Van uitbesteden naar zelf doen

Door samen te werken en onderling kennis en ervaringen uit te wisselen begeleiden wij jouw team door het gehele optimalisatie proces.

In de beginfase nemen wij het voortouw en laten we zien hoe wij te werk gaan in het optimaliseren van sites. Vervolgens verdelen we te taken en gaan we samen aan de slag. Uiteindelijke neemt het team de regie zelf in handen.

Wij vullen jouw team aan

Heb je niet alle disciplines in huis? Dan vullen wij jouw CRO team aan met de missende disciplines. Het perfecte CRO team bestaat uit verschillende disciplines:

(1) een psycholoog/marketeer met kennis over consumentengedrag;
(2) een analytics & optimization expert;
(3) een optimization lead;
(4) een data driven UX expert;
(5) en een developer.

Evidence Based Growth Master

Heb je wel het team, maar ben je opzoek naar een strategisch consultant?

Een enthousiaste en deskundige optimalisatie lead wordt ingezet om een datagedreven werkwijze te implementeren. Niet alleen in het team, maar in de gehele organisatie. De rol van deze consultant is het verlenen van advies bij de groei van online kanalen en de organisatie.

Onze diensten:

Conversie optimalisatie

Wij gebruiken AB-testen, growth hacking en andere technieken om ideeën te valideren en marktinzicht te krijgen om zo de conversie op de websites van onze opdrachtgevers te vergroten.

Lees meer

Conversie intelligentie

Kennis van klantgedrag is vaak één van de minst ontwikkelde onderdelen bij online marketing. Wij zien dit echter wel als het meest belangrijke onderdeel van het experimenteren / valideren.

Lees meer

Opleiding

In ons opleidingscentrum valt alles te leren omtrent optimalisatie. Van het gebruik van programma’s, analyses en UX-design tot het data gedreven optimaliseren op basis van psychologie.

Lees meer

Lees hoe de samenwerking met Online Dialogue de klantkennis van Hostelworld naar een nieuw niveau tilde.

Meer informatie? Neem contact met ons op!