A/B-testen

Wil jij je online conversie verhogen om zo meer rendement uit je website te halen? En wil je de bezoekers van je website betere leren kennen? Met onze experts op het gebied van data, psychologie en design vormen wij multidisciplinaire teams, waarmee we A/B-testen voor je gaan uitvoeren. Ook kunnen we je huidige team aanvullen met onze experts. Op basis van de huidige data van jouw website stellen we hypotheses op en gaan deze datagedreven testen. Hierbij worden onze expertise en geautomatiseerde processen ingezet. Door middel van A/B-testen zorgen we ervoor dat je website steeds winstgevender wordt. Daarnaast leer je je bezoekers steeds beter kennen waardoor je ze beter kunt helpen. Van oriënterende bezoekers naar converterende klanten!

 
a/b-testen
  • A/B-testen gericht op het structureel verhogen van jouw conversie percentage
  • Optimalisatie van online kanalen op basis van data, psychologie en UX
  • Meer dan tien jaar CRO ervaring bij vele verschillende klanten

Wil je meer weten over deze dienst?

Neem contact op met Ronald Peters

conversie optimalisatie

Ronald Peters

Telefoon: 030 2272 442

Stuur een email

Wat zijn A/B-testen?

Voor het onderzoeken van online kanalen wordt een gerandomiseerd experiment (in de volksmond meestal A/B-test genoemd) als de gouden standaard van onderzoek beschouwd. Bij dit gerandomiseerde experiment toon je twee verschillende varianten van je pagina aan je bezoekers. Hierbij krijgt de ene helft van je bezoekers de A-variant te zien en de andere helft de B-variant. Aan de hand van de test ga je kijken welke variant beter presteert. Door vooraf onderzoek te doen naar de data en het gedrag op de huidige website, kun je hypotheses opstellen over het verwachte testresultaat. Zo gaan we gevalideerd te werk en hechten we waarde aan de A/B-testen. Doordat de bezoekers in de test niet worden blootgesteld aan een onderzoekssetting, maar zich gewoon in hun dagelijkse routine bevinden, zijn de gedragsinzichten des te realistischer en interessanter. 

Waarom A/B-testen door Online Dialogue?

Online Dialogue is al meer dan tien jaar hét toonaangevende bureau wanneer het om conversie optimalisatie gaat. Sinds onze oprichting in 2009 zijn we constant bezig met het optimaliseren van websites met behulp van A/B-testen. Bij onze A/B-testen ligt de focus op data & psychologie: een unieke combinatie die het mogelijk maakt om gevalideerd te werk te gaan en je bezoekers beter te leren kennen. Wij zetten gedragsinzichten om tot testbare designs en werkende experimenten. Wij hebben ervaring met bijna alle tools in de markt en ontwikkelen daarnaast ook onze eigen tools. Dankzij onze jaren aan kennis en ervaring op het gebied van CRO behalen we vele successen met onze A/B-testen.
a/b-testen

Zij gingen je voor:

incompany trainingen
impact analyse
online dialogue
impact analyse
impact analyse

Klaar om te werken aan je online groei?

Neem contact met ons op! Dan kijken we samen hoe we jou het beste kunnen helpen.

Sluit Menu