Conversie optimalisatie gedreven door data en psychologie

Het is ons werk om onze opdrachtgevers te helpen betere en betrouwbaardere beslissingen te nemen. Om dit bereiken maken wij gebruik van data en psychologie in combinatie met bedrijfsadvies en verandermanagement.

We zijn een specialist omdat wij ons puur en alleen richten op optimalisatie en klantgedrag.

Neem contact op

Heb je vragen over onze diensten? Neem contact op met Ronald.
Ronald Peters
DIRECTOR MARKETING & SALES
+3130 2272 442

Psychologie en gedrag

Wil je weten wat je klanten drijft? Wat ervoor zorgt dat bezoekers klant worden en blijven? En wat zorgt er juist voor dat ze afhaken? 

Door onze unieke combinatie van data en psychologie snappen wij als geen ander hoe we jouw digitale omgeving kunnen verbeteren. Zo gaan wij samen met onze opdrachtgevers de drijfveer van hun klanten achterhalen.

Cultuur en proces

Op basis van een plan van aanpak helpen we organisaties om experimenteren en inzichten om te zetten in een waardevol structureel CRO proces. 

Wij implementeren het datagedreven werken in de cultuur van jouw organisatie. Zodat je na onze samenwerking zelf aan de slag kunt met datagedreven werken.

Onze diensten

cro conversie optimalisatie

Strategie

Afhankelijk van je wensen en CRO maturity wordt er een op maat gemaakt plan opgesteld voor de volgende stap in het optimalisatie proces.​
cro conversie optimalisatie

Psychologie

Samen gaan wij de drijfveer van je klanten achterhalen. Als je begrijpt wat jouw bezoekers drijft, dan kan je echt klantgericht gaan optimaliseren.​
cro conversie optimalisatie

Gedragsanalyse​

Wil je meer inzicht in het gedrag van je bezoekers op je website? Met deze analyse combineren we psychologie en data om zo tot testideeën en hypotheses te komen.​
cro conversie optimalisatie

Consultancy​

Ondersteuning bij het opzetten van een CRO-proces. Wij delen onze kennis en ervaring en fungeren als sparringspartner.​
cro conversie optimalisatie

Data intelligence​

Data heeft geen geheimen voor ons en is juist altijd het begin van al onze werkzaamheden. Wij vertalen data naar inzichten en optimalisatierichtingen zodat je hier direct mee aan de slag kan.​
cro conversie optimalisatie

Technische analyse​

Check van analytics pakket om vast te stellen of het goed is ingericht en of er belangrijke metingen ontbreken.​
cro conversie optimalisatie

A/B testen​

Een multidisciplinair team gaat A/B testen uitvoeren om zo de conversie te verhogen. Hierbij worden onze kennis en geautomatiseerde processen ingezet.​
cro conversie optimalisatie

UX design​

Onze UX designers denken altijd vanuit de klant. Een optimale klantbeleving staat hierbij altijd centraal. UX design wordt toegepast van A/B test tot complete re-design​
cro conversie optimalisatie

Impact analyse​

Het is belangrijk dat de juiste ideeën op de juiste plek worden getest. De impact analyse bepaalt waar dit is. ​
cro conversie optimalisatie

Opleiding

We delen onze kennis graag! Dit doen we bij ons op locatie of als maatwerk incompany training.​
cro conversie optimalisatie

Development​

Onze developers ontwikkelen A/B testen die zijn ontworpen op basis van inzichten uit data en psychologie. Optimaliseren geeft zo geen extra werkdruk voor je IT-afdeling.​
cro conversie optimalisatie

Usability testen​

Wij achterhalen de belangrijkste beweegredenen van de klanten om te converteren. Dit kan input zijn voor A/B testen. Knelpunten en andere problemen op je website worden achterhaald.​

Casestudies

Mooie opdrachten bij enthousiaste klanten

De afgelopen jaren hebben we met veel verschillende soorten, maar altijd enthousiaste en inspirerende, klanten mogen samenwerken. Wij delen graag een aantal mooie casestudies.
cro conversie case

Op weg naar een validatiegedreven cultuur

De afgelopen jaren is VodafoneZiggo, in samenwerking met Online Dialogue, bezig met het creëren van een validatiegedreven cultuur. Het doel is om steeds meer te experimenteren, veel te leren en toegevoegde waarde te leveren.
cro conversie case

Meer inzicht in de ervaring van je gebruiker

Hoewel kwantitatieve data vaak de belangrijkste bron is voor conversie optimalisatie, kijken we ook graag naar andere databronnen om een breder beeld te krijgen van de gebruiker van een site. Eén van de manieren om meer kwalitatieve inzichten te verkrijgen is het uitvoeren van een user test.
cro conversie case

A Trip in CRO, The journey of Hostelworld

Hostelworld werkt vanuit een agile aanpak die een test en leer omgeving stimuleert en zo verbeteringen en learnings mogelijk maakt. Onze samenwerking heeft ervoor gezorgd dat deze aanpak ook werd doorgevoerd bij de optimalisatie van de Hostelworld websites.

contact

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 4100 170).

Sluit Menu