Conversie optimalisatie

Gedreven door data en psychologie​

Wil je weten wat je klanten drijft? Wat ervoor zorgt dat bezoekers klant worden en blijven? En wat er juist voor zorgt dat ze afhaken?

Door onze unieke combinatie van data en psychologie snappen wij als geen ander hoe we jouw digitale omgeving kunnen verbeteren. Wij gaan, samen met jou, de drijfveer van je klanten achterhalen. We zijn een specialist en richten ons puur en alleen op conversie optimalisatie en klantgedrag.

conversie optimalisatie

Cultuur en proces

Het is ons werk om onze opdrachtgevers te helpen betere en betrouwbaardere beslissingen te nemen. Om dit bereiken maken wij gebruik van data en psychologie in combinatie met bedrijfsadvies en verandermanagement.

Wij gaan gestructureerd te werk om je experimenteren en inzichten om te zetten in een waardevol CRO-programma. Wij implementeren het datagedreven werken in de cultuur van jouw organisatie. Zodat je na onze samenwerking zelf aan de slag kunt met datagedreven werken.

Heb je vragen over onze diensten?

 Neem contact op met Ronald.

conversie optimalisatie
Ronald Peters
DIRECTOR MARKETING & SALES
030 2272 442

Mooie opdrachten bij enthousiaste klanten

De afgelopen jaren hebben we met veel verschillende soorten, maar altijd enthousiaste en inspirerende, klanten mogen samenwerken. Wij delen graag een aantal mooie casestudies
conversie optimalisatie

Twee jaar A/B testen

Twee jaar geleden gingen we aan de slag bij KPN om te helpen bij het datagedreven optimaliseren van hun webshop omgeving. We gingen niet één, niet twee, maar vier A/B-testen per week opstarten. Dit was de start van een langdurige en waardevolle samenwerking, met mooie resultaten en vele learnings tot gevolg.

gedragsanalyse

Inzichten in online bierverkoop met een gedragsanalyse

Beerwulf kwam bij ons met de vraag of we konden helpen bij het in kaarten brengen van het gedrag van hun bezoekers. Ze wilden hun bezoekers beter begrijpen, maar hadden zelf geen psycholoog in dienst. En daarnaast konden ze, mede door hun explosieve groei, wel een frisse blik gebruiken.

opzetten cro-programma

Opzetten van een succesvol CRO-programma

Toen Hallmark en Online Dialogue in 2019 begonnen met samenwerken stond hun CRO-programma nog in de kinderschoenen. Samen hebben we hard gewerkt om datagedreven werken onderdeel van hun cultuur te maken. Lees nu hoe wij samen met Hallmark een succesvol CRO-programma hebben opgezet.

contact

CONTACT

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 4100 170).

AWARDS & PARTNERS
Sluit Menu