Conversie optimalisatie

Gedreven door data en psychologie​

Wil je weten wat je klanten drijft? Wat ervoor zorgt dat bezoekers klant worden en blijven? En wat er juist voor zorgt dat ze afhaken?

Door onze unieke combinatie van data en psychologie snappen wij als geen ander hoe we jouw digitale omgeving kunnen verbeteren. Wij gaan, samen met jou, de drijfveer van je klanten achterhalen. We zijn een specialist en richten ons puur en alleen op conversie optimalisatie en klantgedrag.

conversie optimalisatie

Cultuur en proces

Het is ons werk om onze opdrachtgevers te helpen betere en betrouwbaardere beslissingen te nemen. Om dit bereiken maken wij gebruik van data en psychologie in combinatie met bedrijfsadvies en verandermanagement.

Wij gaan gestructureerd te werk om je experimenteren en inzichten om te zetten in een waardevol CRO-programma. Wij implementeren het datagedreven werken in de cultuur van jouw organisatie. Zodat je na onze samenwerking zelf aan de slag kunt met datagedreven werken.

Heb je vragen over onze diensten?

 Neem contact op met Ronald.

conversie optimalisatie
Ronald Peters
DIRECTOR MARKETING & SALES
030 2272 442

Mooie opdrachten bij enthousiaste klanten

De afgelopen jaren hebben we met veel verschillende soorten, maar altijd enthousiaste en inspirerende, klanten mogen samenwerken. Wij delen graag een aantal mooie casestudies
cro conversie case

Op weg naar een validatiegedreven cultuur

De afgelopen jaren is VodafoneZiggo, in samenwerking met Online Dialogue, bezig met het creëren van een validatiegedreven cultuur. Het doel is om steeds meer te experimenteren, veel te leren en toegevoegde waarde te leveren.
cro conversie case

Meer inzicht in de ervaring van je gebruiker

Hoewel kwantitatieve data vaak de belangrijkste bron is voor conversie optimalisatie, kijken we ook graag naar andere databronnen om een breder beeld te krijgen van de gebruiker van een site. Eén van de manieren om meer kwalitatieve inzichten te verkrijgen is het uitvoeren van een user test.
conversie optimalisatie

Twee jaar geleden gingen we aan de slag bij KPN om te helpen bij het datagedreven optimaliseren van hun webshop omgeving. We gingen niet één, niet twee, maar vier A/B-testen per week opstarten. Dit was de start van een langdurige en waardevolle samenwerking, met mooie resultaten en vele learnings tot gevolg.

contact

CONTACT

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 4100 170).

Sluit Menu