Optimaliseren doen we zo!

Leren, bijhouden en optimaliseren met OD’s BOOM! framework

Uniek aan onze dienstverlening is dat wij werken volgens Online Dialogue’s BOOM!: het praktische framework voor optimalisatie. We ontwikkelden dit framework door kennis uit de psychologie en gedragswetenschappen te combineren met de resultaten van meer dan 1000 A/B-testen die we de afgelopen 10 jaar hebben uitgevoerd. Hierdoor bepalen we snel welke strategie het meest kansrijk is voor jouw klanten, en kunnen we de resultaten van meerdere A/B-testen combineren om het gedrag van je klanten beter te leren begrijpen.

Wat is OD’s BOOM!?

Online Dialogue’s Behavioral Online Optimization Method (OD’s BOOM!) bestaat uit twee belangrijke pijlers, namelijk een gestructureerde manier van werken, en het toepassen van  gedegen psychologische en gedragswetenschappelijke kennis over consumentengedrag.

Een gestructureerd proces

Een goed begin is het halve werk, en dat geldt ook voor het verbeteren van je website. Doordat we ruim 10 jaar ervaring hebben met optimalisatie, weten we hoe belangrijk het is om te werken volgens een gestroomlijnd proces, waarin steeds verder voortgebouwd wordt op de inzichten die worden opgedaan. Wij werken met een gestructureerd testprogramma waarbij we eerst de belangrijkste optimalisatierichting kiezen, en vervolgens meerdere hypothesen en tests ontwikkelen in deze specifieke richting. Elke test draagt op deze manier bij aan grotere inzichten. We combineren alle opgedane learnings regelmatig met elkaar. Zo leveren we hoge kwaliteit in korte tijd.

Standaard CRO-programma

CRO-programma van Online Dialogue

optimalisatie proces

Inhoudelijke kennis over klantgedrag

Op basis van talloze wetenschappelijke artikelen, psychologische theorieën en inzichten uit meer dan 1000 A/B-testen hebben we vijf succesvolle optimalisatierichtingen opgesteld. Al deze inhoudelijke inzichten gebruiken we bij het opstarten van een optimalisatietraject op jouw website, waardoor we bijzonder goede resultaten opleveren. Hiermee krijgen we snel inzicht in hoe jouw klanten werken, en waarom ze zich gedragen zoals ze doen. Deze inzichten zetten we dan snel om in testideeën, praktische handvatten voor een redesign, en nog veel meer. 

Vijf gevalideerde optimalisatierichtingen op basis van psychologische kennis

optimalisatie proces
contact

CONTACT

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 4100 170).

Sluit Menu