Laatste blog

Laatste blog

Selecteer een onderwerp:
  • Alles
  • events
  • online dialogue
  • psychologie
  • Statistiek
  • strategie
  • User Experience
hypothese
psychologie

Hoe vorm je een hypothese?

Het uitvoeren van een optimalisatieprogramma valt of staat bij het vormen van hypotheses. Door je hypothese steeds op dezelfde manier te vormen, ontstaat overlap tussen

Lees verder >
p-hacking
psychologie

Hoe voorkom je p-hacking bij A/B testen?

‘p-Hacking’ (oftewel ‘data fishing’ en ‘data snooping’) is de neiging om patronen in gegevens te ontdekken die statistisch significant lijken, terwijl er feitelijk geen effect is.

Lees verder >
Attributie IQ
Statistiek

Gebruik je attributie IQ!

Als marketeer zet je meestal verschillende kanalen in om uiteindelijk te kunnen bepalen welke het beste converteren. Hierbij dragen mogelijk meerdere kanalen bij aan één

Lees verder >
open sollicitatie
online dialogue

Open sollicitaties

Bij Online Dialogue zijn we altijd op zoek naar nieuwe collega’s. We hebben een informele organisatie cultuur waarbinnen we professioneel met ons vak bezig zijn.

Lees verder >
Nudging
psychologie

Wanneer nudging averechts werkt

Er is veel te doen omtrent de psychologie van gedragsverandering. Enerzijds worden gedragsinzichten omarmt door overheden en bedrijven. Anderzijds worden dezelfde gedragsinzichten niet teruggevonden in

Lees verder >
Time on page
Statistiek

De valkuilen van Time on Page

Bij het analyseren van online bezoekersgedrag bestudeer je bovenal doelen die zo concreet mogelijk zijn en direct bijdragen aan de ‘bottom-line’ van je bedrijf. Maar

Lees verder >
Scrum en CRO
strategie

Move fast, fast, faster!

Scrum & “Evidence Based” experimenteren: hoe deze werkwijzen elkaar kunnen versterken. Bedrijven willen klanten blij maken en de waarde van hun diensten, producten en beleving

Lees verder >

contact

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 4100 170).

Sluit Menu