Laatste blog

Laatste blog

Selecteer een onderwerp:
  • Alles
  • events
  • online dialogue
  • psychologie
  • Statistiek
  • strategie
  • User Experience
sequentieel testen
Statistiek
Naomi Smulders - data scientist

Aan de slag met sequentieel testen

Een van de gouden standaarden binnen conversie optimalisatie is het uitvoeren van (A/B-)testen. Experimenteren is de grondslag voor het nemen van datagedreven (design) beslissingen, maar

Lees verder >
leren van je fouten
psychologie
Joost Baalbergen - behavioural expert

Fail it till you nail it

De belangrijkste lessen uit de meetup ‘Falen en Stralen’ Organisaties waarin geleerd wordt van fouten, groeien sneller, zijn innovatiever en passen zich makkelijker aan aan

Lees verder >
server-side testen
strategie
Tom van den Berg - conversion manager

Waarom server-side A/B-testen?

Je hoort het steeds vaker, organisaties die server-side A/B-testen in plaats van client-side. Wat houdt dit in? Waarom zou je server-side testen? Wat zijn de

Lees verder >
green marketing
psychologie
Fabienne Krywuczky

Evergreen Marketing

Online Dialogue conducted 10 A/B tests applying green features to 5 different websites. How many of these do you think increased conversion rates?  Green can

Lees verder >
data inzichten
strategie
Lotte Cornelissen - product director & senior consultant

Meer data, meer inzicht?

Het is het jaar 2009. Ik maak kennis met tools die inzicht geven in webgedrag: waar zitten bezoekers, wat kopen ze, wat niet en waar

Lees verder >
Waarom sporten we nu wél regelmatig
psychologie
dr. Florien Cramwinckel - behavioural expert

Waarom sporten we nu wél regelmatig?!

Een hectische after-work-routine is wellicht voor veel mensen herkenbaar. De standaard avond ziet er dan ongeveer als volgt uit: werk afronden, op de fiets naar

Lees verder >
psychologie meetup
events
Simon Groters - marketing & content manager

Learnings CRO Unconference

Op 2 juli organiseerde Online Dialogue haar tweede CRO Unconference. Naast de unconference, waren er ook vier geselecteerde sprekers tijdens dit online event. De sprekers

Lees verder >
gedragsmodel
psychologie
Roos van Dam - behavioural expert

Bouw je gedragsmodel in 3 stappen

Menselijk gedrag is erg complex en daarom moeilijk te voorspellen. Toch doen allerlei gedragswetenschappers al jaren onderzoek om grip te krijgen op ons gedrag. Ieder

Lees verder >
redesign
strategie
Anouk Erens - data insight expert

Valideren van een redesign

Veel bedrijven bouwen en/of redesignen om de zoveel jaar hun website. Dit kan verschillende redenen hebben: de huisstijl wordt aangepast, de backend is verouderd of

Lees verder >
emerce 100
online dialogue
Simon Groters - marketing & content manager

Voor de 9e keer op rij in de Emerce 100

Vandaag verschijnt de vijftiende editie van Emerce 100. In deze speciale jaarlijkse uitgave van Emerce beoordelen beslissers uit de online industrie de prestaties van dienstverleners.

Lees verder >
law of distraction
User Experience
Susanne Ottenheym

The law of distraction

Even je mail checken. In je mail een nieuwsbrief voor een kortingsactie bij de Bever. Alle wandelschoenen 25% korting, interessant. Je klikt erop en gaat

Lees verder >
sample ratio mismatch
Statistiek
Simon Groters - marketing & content manager

CH2019: Sample Ratio Mismatch (SRM)

Lukas Vermeer, director of experimentation bij Booking.com, presenteerde tijdens CH2019 over de truc voor het doen van betere experimenten, namelijk sample ratio mismatch (SRM).  Bij

Lees verder >
contact

CONTACT

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 4100 170).

Sluit Menu