Ben jij een “verborgen psycholoog”?


Ben je (consumenten) psycholoog, maar staat die titel niet op je business kaartje? Je bent bent één van velen… Kom maandagmiddag 16 oktober 2017 naar Utrecht! Dan organiseren Online Dialogue en het NIP (vooral ook voor niet-NIP-leden 😉 een event voor alle academisch geschoolde psychologen die werkzaam zijn in de

Lees het volledige bericht over Ben jij een “verborgen psycholoog”?

De kracht van Social Proof


Dit jaar gaan er maar liefst elf miljoen Nederlanders op vakantie. We blijven lekker in eigen land of reizen onder meer massaal naar Frankrijk en Spanje. Heerlijk een poosje weg om uit de dagelijkse sleur te ontsnappen, te ontspannen of op zoek naar een nieuw avontuur. Maar hoe bepalen we

Lees het volledige bericht over De kracht van Social Proof

28 september 2017: de 25ste Dialogue Donderdag!


28 september 2017: Dialogue Donderdag #25! Back into the future of CRO Op 28 september organiseren we alweer de 25e editie van de Dialogue Donderdag (DiDo). En om dit te vieren, maken we er iets speciaals van! Net als de vorige edities van de Dialogue Donderdag – voor klanten, bestaande

Lees het volledige bericht over 28 september 2017: de 25ste Dialogue Donderdag!

Twinkle conversie rubriek augustus 2017: Neem de juiste A/B testing tool


Ton Wesseling schreef namens Webanalisten.nl in de conversie-rubriek in Twinkle magazine een artikel over Neem de juiste A/B testing tool Klik op de afbeelding om deze te vergroten, of download hier de PDF.   Lees het volledige artikel op webanalisten.nl

Lees het volledige bericht over Twinkle conversie rubriek augustus 2017: Neem de juiste A/B testing tool

Op naar Frankfurt voor de jaarlijkse GO Group meeting!


GO Group bijeenkomst 2017

Sinds de zomer van 2016 is Online Dialogue lid van de Global Optimization Group (GO Group): een internationaal samenwerkingsverband tussen onafhankelijke consultancy bureaus gespecialiseerd in conversie optimalisatie. Ieder lid van dit wereldwijde collectief wordt ook buiten de eigen landsgrenzen gezien als thought leader in het optimalisatie vakgebied. Naast Online Dialogue

Lees het volledige bericht over Op naar Frankfurt voor de jaarlijkse GO Group meeting!

Klantkennis als voorwaarde voor bedrijfsgroei en innovatie


Tell Sell

Het ROAR-model uitgelegd aan de hand van Tell Sell In de 15 jaar dat het Nederlandse bedrijf Tell Sell actief was heeft het de wereld iets prachtigs gegeven: nieuwe producten, die op een geheel revolutionaire wijze gepresenteerd en verkocht werden. Misschien herken je hun producten nog wel: de Snuggie, de

Lees het volledige bericht over Klantkennis als voorwaarde voor bedrijfsgroei en innovatie

Waarom je altijd begint met een Bandbreedte Calculatie


Ondanks dat het enorm veel waardevolle informatie oplevert zien we dat bandbreedte calculaties nog veel te weinig worden toegepast in CRO. Als je een volwassen en bewijs gedreven CRO programma wilt leiden dan is de berekening van je bandbreedte onmisbaar. Samen met mijn collega’s heb ik voor jullie op een

Lees het volledige bericht over Waarom je altijd begint met een Bandbreedte Calculatie
1 2 3 53