Blijf op de hoogte
Stijging in gemiddelde orderwaarde (AOV) meten met Mann-Whitney U toets
Stel, je draait een A/B-test waarbij je productaanbevelingen toont op de homepage. Na afloop van het experiment vind je een winnaar: de variant met de aanbevelingen heeft een significant hoger conversiepercentage. Mooi nieuws, maar zorgt deze aanpassing ook
Selecteer een onderwerp:
- Alles
- academy
- analytics
- award
- Case
- Data analyse
- dido
- evenement
- events
- experimenteercultuur
- online dialogue
- psychologie
- Statistiek
- strategie
- User Experience
- UX design
- webwinkel
Conversion Boost 2024 eventverslag
Inzichten van Conversion Boost 2024 Afgelopen maand was ik aanwezig bij het Conversion Boost congres in Kopenhagen, een evenement dat zich richt op optimaliseren en
Waarom website performance ook onderdeel is van CRO
Dit blog is geschreven door twee collega’s: Bas Boland, Developer en George Onderdijk, Data Insights Expert (Data Analist). Dit artikel is het eerste deel van een tweeluik
Beste optimalisatiebureau van Nederland volgens Emerce 100 2024
Emerce100: Online Dialogue is het beste optimalisatiebureau van Nederland. In de Emerce100 worden elk jaar de beste marketingbureaus bekend gemaakt. In verschillende categorieën wordt onderzocht wie het beste marketingbureau van Nederland is. Online
DiDo #45: Digitale Toegankelijkheid
Aanmelden DiDo#45 Met de afgelopen DiDo nog vers in ons geheugen, zijn we nu al enthousiast voor de volgende! Zoals we al eerder in een
De toekomst van AI op MIE’24
Onlangs bezocht ik (Alexandros) de 22ste editie van het MIE. Het programma stond – niet geheel verrassend – volop in het teken van AI. Dit
Een kijkje in de wereld van data-analyse met Irene Strikkers
Irene is sinds begin 2023 data insight expert bij Online Dialogue. Ze begon haar carrière bij SEO-bedrijf Yoast als taalwetenschapper. Hier onderzocht ze methoden om
CRO is de beleggingsstrategie voor je website
De afgelopen jaren ben ik mezelf gaan verdiepen in de wereld van beleggen. Hoe werkt het, wat zijn de risico’s en wat kan het mij
EAA 2025: digitale toegankelijkheid als conversiebooster
Digitale toegankelijkheid of Accessibility is de mate waarin digitale systemen en informatie toegankelijk zijn voor alle gebruikers, ongeacht hun beperkingen. In een wereld die steeds
DiDo #44: Toegepaste AI in CRO
Aanmelden voor DiDo #44 Onlangs vroegen we onze volgers op LinkedIn welk onderwerp de voorkeur had voor ons populaire DiDo Event. En zoals verwacht kwam
Spreek de taal van je bezoeker: Verhoog conversie met ChatGPT
Het gaat erom hóé je het zegt ‘C’est le ton qui fait la musique’ zei mijn moeder altijd: ‘Hoe je het zegt, is vaak net
Lotte Cornelissen: De jury van Data & Insight Awards 2024
Lotte Cornelissen, onze Product Director & Senior Consultant, zal dit jaar deelnemen aan het jurypanel van de Data & Insight Awards 2024. De uitreiking vindt
Superweek 2024: 5 lessen over AI
Van 29 januari tot en met 2 februari was het weer tijd voor één van de hoogtepunten van het conferentie seizoen voor analisten: het was
CONTACT
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op of bel ons (030 4100 170).