Klantkennis als voorwaarde voor bedrijfsgroei en innovatie


Tell Sell

Het ROAR-model uitgelegd aan de hand van Tell Sell In de 15 jaar dat het Nederlandse bedrijf Tell Sell actief was heeft het de wereld iets prachtigs gegeven: nieuwe producten, die op een geheel revolutionaire wijze gepresenteerd en verkocht werden. Misschien herken je hun producten nog wel: de Snuggie, de

Lees het volledige bericht over Klantkennis als voorwaarde voor bedrijfsgroei en innovatie

Waarom je altijd begint met een Bandbreedte Calculatie


Ondanks dat het enorm veel waardevolle informatie oplevert zien we dat bandbreedte calculaties nog veel te weinig worden toegepast in CRO. Als je een volwassen en bewijs gedreven CRO programma wilt leiden dan is de berekening van je bandbreedte onmisbaar. Samen met mijn collega’s heb ik voor jullie op een

Lees het volledige bericht over Waarom je altijd begint met een Bandbreedte Calculatie

Twinkle conversie rubriek juli 2017: Herken de CRO-specialist


Ton Wesseling schreef namens Webanalisten in de conversie-rubriek van Twinkle magazine een artikel over het verschil tussen een CRO specialist en iemand die zicht voor doet als een specialist. Iedereen kan digitaal expert zijn. Mensen kunnen zich via internet verdiepen in een onderwerp en zelf de lessen leren die nodig zijn om

Lees het volledige bericht over Twinkle conversie rubriek juli 2017: Herken de CRO-specialist

Het grootste psychologische experiment ooit


Het grootste psychologie experiment

Universiteiten zijn verplicht om bevindingen te delen. Moeten bedrijven deze verplichting ook hebben? Onderzoek naar (online) gedrag wordt steeds normaler. Met name commerciële bedrijven onderzoeken op grote schaal hoe en waarom mensen bepaalde keuzes maken en hoe je deze keuzes kunt beïnvloeden. Door besluitvormingsprocessen online en op websites te onderzoeken

Lees het volledige bericht over Het grootste psychologische experiment ooit

Hoe breng je Structuur in jouw Optimalisatie Programma?


Het ontstaan en de toepassing van het FACT & ACT model Een veel voorkomende valkuil bij conversie optimalisatie is een tekort aan structuur. Waar begin je? Wat is je uiteindelijke doel? En hoe zorg je dat de opgedane kennis niet verloren gaat in het proces? Vooral als je CRO programma

Lees het volledige bericht over Hoe breng je Structuur in jouw Optimalisatie Programma?

Online Dialogue op het European Congress of Psychology


Psychology addressing society’s greatest challenges Vorige week, 11 tot en met 14 juli, was de 15e editie van het European Congress of Psychology in de Amsterdam RAI, mede georganiseerd door het NIP. Ruim 2000 deelnemers uit 170 landen deelden hun kennis over psychologie tijdens dit driedaagse event. Het programma bestond uit

Lees het volledige bericht over Online Dialogue op het European Congress of Psychology

Zoover Casestudy: van Proberen tot Excelleren


Zoover Casestudy

Bij CRO is teamwork onmisbaar. Verschillende mensen, met vaak totaal verschillende achtergronden, moeten samenwerken om eenzelfde doel te bereiken: een succesvol CRO programma. Je kunt de beste CRO tools kopen, de beste mensen aannemen en nog falen als er geen sprake is van een echt team. Een goede samenwerking zorgt

Lees het volledige bericht over Zoover Casestudy: van Proberen tot Excelleren
1 2 3 52