DiDo#32: Hoe zet je een cultuur en proces van valideren op?

DiDo#32: Hoe zet je een cultuur en proces van valideren op?

Tijd voor de eerste Dialogue Donderdag (DiDo) van het jaar! Op donderdag 5 maart van 14.00 tot 18.30 uur organiseert Online Dialogue alweer de 32e DiDo. Dit keer gaan de sprekers én de bezoekers in op: ‘Hoe zet je een cultuur en proces van valideren op?’.

> Meld je hier aan voor de 32e Dialogue Donderdag

(N.B. we laten alleen bedrijven van klantzijde toe en geen bureaus of ZZP’ers)

Hoe zet je een cultuur en proces van valideren op?

Tijdens deze editie zijn er drie sprekers die ingaan op CRO proces en validatie cultuur. Ze gaan in op vragen als: Hoe ziet het optimale CRO proces eruit? Hoe zet je een validatie cultuur op? Wat of heb je hiervoor nodig? En hoe krijg je de organisatie mee?

Wie komen er spreken?

Tom van den Berg | Online Dialogue – Hoe zet je Airtable in om je proces te versnellen en meer learnings uit je CRO programma te halen?

Bij Online Dialogue werken we sinds vorig jaar veel met Airtable als projectmanagement tool. Tom gaat vertellen over zijn ervaring met Airtable, hoe Airtable zorgt voor extra inzichten in learnings en hoe je het proces versneld met Airtable.

Lisanne van de Weijgert | Hallmark – Hoe zet je binnen een jaar een succesvol CRO programma op?

Toen Lisanne een jaar geleden begon bij Hallmark, was er nog nooit getest. Er zijn in dit jaar grote stappen gemaakt op het gebied van CRO. Er is gemiddeld meer dan 1 test per week opgestart en daarbij zitten mooie winnaars die ook nog eens snel geïmplementeerd worden. Daarnaast is de organisatie enthousiast gemaakt voor CRO en worden er vanuit verschillende afdelingen ideeën ingediend. 

Tijdens haar presentatie gaat ze in op de stappen die Hallmark heeft gemaakt het afgelopen jaar en beantwoordt ze vragen als: Hoe zet je een goed draaiend optimalisatie proces op en hoe verkoop je het vervolgens intern? Wat is er belangrijk om dit te onderhouden? Hoe ga je om met weerstand?  En welke “soft skills” zijn er nodig om een CRO programma van de grond te krijgen binnen een organisatie.

Michaël Hamelinck | ANWB – De groei van een optimalisatie en validatie gedreven cultuur binnen ANWB

Vier en een half jaar geleden startte Michaël als webanalist bij ANWB. In een vogelvlucht neemt hij je door de jaren van het opzetten van experimentatie heen. Wat waren de uitdagingen van de afgelopen jaren en hoe zijn deze getackeld? Nu als teamlead webanalyse en conversieoptimalisatie faciliteert hij met zijn groeiende team een toenemend aantal experimenten binnen ANWB. Wat zijn de stappen die komende jaren gezet gaan worden om een validatie gedreven cultuur verder uit te bouwen?

Programma

  • 14.00 – 14.30 uur Ontvangst / zaal open 
  • 14.30 – 15.00 uur Hoe zet je Airtable in om je proces te versnellen en meer learnings uit je CRO programma te halen? – Tom van den Berg | Online Dialogue
  • 15.00 – 15.30 uur Hoe zet je binnen een jaar een succesvol CRO programma op? – Lisanne van de Weijgert | Hallmark
  • 15.30 – 16.00 uur Pauze
  • 16.00 – 16.30 uur De groei van een optimalisatie en validatie gedreven cultuur binnen ANWB – Michaël Hamelinck | ANWB
  • 16.30 – 17.00 uur Speeddaten: leer van andere bedrijven hoe ze een CRO cultuur en proces opzetten
  • 17.00 – 18:30 uur Borrel 

De locatie

De 32e DiDo vindt plaats op ons kantoor in bedrijvengebouw ‘La Vie’: Sint Jacobsstraat 31 in Utrecht. Op loopafstand van het centraal station, naast de Bijenkorf en met voldoende parkeergelegenheid in de buurt (bijvoorbeeld in de parkeergarage van La Vie).

De voertaal op deze DiDo is Nederlands.

Daar wil ik bij zijn!

Let op, tijdens een DiDo hebben we plaats voor maximaal 50 mensen. We verlenen voorrang aan managers, senior uitvoerenden en consultants met een passie voor kennisdeling. “Bureau-mensen”, ZZP’ers en vendors zijn welkom op onze DDTT events.

> Meld je hier aan voor de 32e Dialogue Donderdag

Weet je niet goed wat de DiDo is en wat je kunt verwachten? Lees de samenvatting van de 31e Dialogue Donderdag en bekijk het onderstaande filmpje voor een impressie.

Wil je op de hoogte blijven van toekomstige events? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Sluit Menu

Kom je bij ons werken?