De Online Dialogue traditie van de gong

Mensen die al eens bij ons op kantoor zijn geweest, kennen ‘m al: onze gong. Die geven we een lel wanneer we een winnende test hebben bij een van onze klanten en dan galmt het kenmerkende geluid door het hele kantoor. Deze traditie willen we ook graag aan onze klanten doorgeven. Daarom krijgen al onze klanten een gong cadeau bij de start van onze samenwerking. In de hoop dat er regelmatig op geslagen zal worden. 

Weer een winnende test! Tjerk van Halem van amsterdam & partners viert dit met een klap op de gong 🙂

Een verliezer verdient ook een gong

Hoewel we natuurlijk altijd hopen op winnende A/B testen, slaan we ook regelmatig op de gong om aandacht te vragen voor een ‘verliezende’ test. Het belangrijkste bij experimenteren is tenslotte het testen zelf. Als een test geen winnaar blijkt te zijn, betekent dit niet dat je niks geleerd hebt, integendeel. Ook verliezers leveren belangrijke inzichten op en helpen je om je klanten beter te leren kennen en je website verder te optimaliseren. 

Gong-moment met DPG Media

Ook een gong?

Ben jij ook benieuwd naar onze aanpak van experimenteren en optimaliseren? Neem dan contact met ons op. We kijken graag samen naar jullie CRO programma en hoe dit verder geoptimaliseerd kan worden. En wie weet ben jij dan de volgende met een gong op je kantoor. 

Weet jij nog andere momenten om de gong te laten klinken? Een A/B test die live gezet is? Een opgesteld hypothese? Een nieuwe analyse van een test? Laat het ons weten. Hoe meer er op de gong geslagen wordt, hoe beter!

Ook Lucas Vos van RTL is blij met weer een winnende A/B test voor Videoland.