CH2018 Management Summary

  • Bericht auteur:

Op 16, 17 en 18 november 2018 organiseerde Online Dialogue samen met Webanalisten.nl de vijfde editie van Conversion Hotel. Een volledig weekend vol geweldige uitvoeringen, waardevolle inzichten en geweldige mensen (lees hier onze terugblik op CH2018).

Validation in Every Organization

Het doel van Conversion Hotel is om de kennis binnen de CRO markt continu te verbeteren door deze met elkaar te delen en zo een netwerk op te zetten die de visie en werkmethode van validatie en optimalisatie verder de wereld in brengt. En we zijn ervan overtuigd dat we ook tijdens CH2018 erin geslaagd zijn dit doel te bereiken.

Download de CH2018 Management Summary

En omdat we die goede content en inspiratie van de gouden editie van Conversion Hotel niet verloren wilden laten gaan hebben we iets gemaakt dat je met IEDEREEN binnen je bedrijf kunt delen: een mooi gepresenteerde, korte en duidelijke samenvatting van Conversion Hotel 2018. Zelfs de collega’s die nooit tijd hebben zullen de tijd vinden om dit te lezen!

> Download onze managementsamenvatting & deel het document binnen je netwerk!

Conversion Hotel 2019?

Al helemaal enthousiast en klaar voor de volgende editie van Conversion Hotel? Meld je aan als je de eerste wilt zijn om meer te horen!

CH2018 management summary

 

Kyra Delsing

Kyra Delsing was Consumer Psychology Expert bij Online Dialogue waar ze de krachten van data en psychologie met elkaar combineerde om websites te optimaliseren. Als gedragswetenschapper deed Kyra onderzoek naar online besluitvormingsprocessen waarbij ze samenwerkte met een gespecialiseerd team van ervaren experts op het gebied van User Experience, Psychologie, Analytics, Optimalisatie en Strategie. Het doel van deze onderzoeken is het in kaart brengen van klantgedrag als belangrijke bron voor innovatie en strategie.