Casestudy: A Trip in CRO, The journey of Hostelworld

  • Bericht auteur:

Casestudy Hostelworld

Getting to know the Millennial Traveller

Hostelworld Casestudy

Hostelworld is het grootste online hostel-booking platform en de winnaar binnen de hostelling industrie. Ze werken vanuit een agile aanpak die een test en leer omgeving stimuleert en zo verbeteringen en learnings mogelijk maakt. De afgelopen jaren heeft de samenwerking tussen Online Dialogue ervoor gezorgd dat deze aanpak ook werd doorgevoerd bij de optimalisatie van de Hostelworld websites.

In de casestudy staat deze samenwerking tussen Hostelworld en Online Dialogue centraal en laten we zien hoe Evidence Based Growth de kennis over de Hostelworld klant naar een nieuw niveau tilt.

Wil je de hele casestudy lezen? Vul je email adres in, dan mailen wij je de PDF versie van de Hostelworld casestudy.

[ninja_forms id=40]

Kyra Delsing

Kyra Delsing was Consumer Psychology Expert bij Online Dialogue waar ze de krachten van data en psychologie met elkaar combineerde om websites te optimaliseren. Als gedragswetenschapper deed Kyra onderzoek naar online besluitvormingsprocessen waarbij ze samenwerkte met een gespecialiseerd team van ervaren experts op het gebied van User Experience, Psychologie, Analytics, Optimalisatie en Strategie. Het doel van deze onderzoeken is het in kaart brengen van klantgedrag als belangrijke bron voor innovatie en strategie.