Online Dialogue Best CRO Agency of the Year!

Online Dialogue Best CRO Agency of the Year!

Vorige week werden in Londen, tijdens een livestream op Facebook, de Conversion Elite Awards uitgereikt. Online Dialogue won in de categorie CRO Agency of the Year 2020. En daar zijn we natuurlijk erg trots op!

Online Dialogue versloeg daarmee 12 andere genomineerden uit o.a. Engeland en Canada en werd door de jury verkozen tot wereldwijde winnaar 🙂

Over de winnaar zei de jury: “Dit is een bedrijf dat de lat voortdurend hoger legt en daarmee voorop loopt in hun branche. Het zijn niet alleen de medewerkers die hun werk heel goed doen, het is vooral de manier waarop zij het samen doen. Het gaat niet om de uren die zij verkopen, maar om de kwaliteit en creativiteit die ze leveren binnen die uren. Ze maken niet alleen om goede analyses, maar beheersen de kunst van het combineren van data en psychologie in het online optimalisatieproces. Hun kracht zit niet alleen in de geweldige modellen en methoden die ze ontwikkelden, maar de manier waarop ze deze met enorme bevlogenheid en plezier toepassen.”

Onze conversion manager Tom van den Berg, reageerde enthousiast op de winst. Hij greep zelf naast de winst voor de award ‘CRO Personality of the year’, maar reageerde sportief: “Volgend jaar beter. Zo zie je maar, CRO is een teamsport en Online Dialogue wint. Je kan het niet alleen. Zonder team ben ik nergens!” Ook bedankte Tom meteen een aantal klanten (waaronder Hallmark, VodafoneZiggo, KPN, Stella en Van der Valk) die ervoor zorgen dat zij steeds de lat hoger leggen om verder te optimaliseren.

De uitreiking van de prijzen door het Engelse Digital Elite Day, hét bureau van events voor professionals binnen de conversie optimalisatie branche (CRO), vond dit jaar vanwege de  coronamaatregelen online plaats. Er waren maar liefst 16 categorieën voor individuele genomineerden zoals ‘CRO Personality of the Year’ en ‘Young CRO Practitioner of the Year’. Daarnaast vielen awards te winnen voor verschillende (e-Commerce) campagnes. Zo won het Nederlandse Beerwulf een prijs voor de ‘Best e-Commerce Campaign – Food and Drink’.

cro bureau

Nienke van der Sar - office & event manager

Nienke is al sinds 2011 een rots in de branding bij Online Dialogue. De organisatie van Conversion Hotel is bij haar in goede handen en ook de organisatie van onze andere events kun je blindelings aan haar overlaten. Met haar enthousiasme en gevoel voor humor zorgt zij voor gezelligheid in ons ODHouse en is zij ons Grill-Meisterin tijdens BBQ’s op ons dakterras. Als het even kan (lees: als het droog is) komt ze vanuit Vleuten met de fiets naar kantoor. Daarnaast houdt ze van tennissen, lekker eten en van zingen.
Sluit Menu