Online Dialogue Beste CRO-bureau van het jaar 2020!

Vorige week werden in Londen, tijdens een livestream op Facebook, de Conversion Elite Awards uitgereikt. Online Dialogue won in de categorie CRO-bureau van het jaar 2020. En daar zijn we natuurlijk erg trots op!

Online Dialogue versloeg daarmee 12 andere genomineerden uit o.a. Engeland en Canada en werd door de jury verkozen tot wereldwijde winnaar 🙂

Over de winnaar zei de jury: “Dit is een bedrijf dat de lat voortdurend hoger legt en daarmee voorop loopt in hun branche. Het zijn niet alleen de medewerkers die hun werk heel goed doen, het is vooral de manier waarop zij het samen doen. Het gaat niet om de uren die zij verkopen, maar om de kwaliteit en creativiteit die ze leveren binnen die uren. Ze maken niet alleen om goede analyses, maar beheersen de kunst van het combineren van data en psychologie in het online optimalisatieproces. Hun kracht zit niet alleen in de geweldige modellen en methoden die ze ontwikkelden, maar de manier waarop ze deze met enorme bevlogenheid en plezier toepassen.”

Onze conversion manager Tom van den Berg, reageerde enthousiast op de winst. Hij greep zelf naast de winst voor de award ‘CRO Personality of the year’, maar reageerde sportief: “Volgend jaar beter. Zo zie je maar, CRO is een teamsport en Online Dialogue wint. Je kan het niet alleen. Zonder team ben ik nergens!” Ook bedankte Tom meteen een aantal klanten (waaronder Hallmark, VodafoneZiggo, KPN, Stella en Van der Valk) die ervoor zorgen dat zij steeds de lat hoger leggen om verder te optimaliseren.

De uitreiking van de prijzen door het Engelse Digital Elite Day, hét bureau van events voor professionals binnen de conversie optimalisatie branche (CRO), vond dit jaar vanwege de  coronamaatregelen online plaats. Er waren maar liefst 16 categorieën voor individuele genomineerden zoals ‘CRO Personality of the Year’ en ‘Young CRO Practitioner of the Year’. Daarnaast vielen awards te winnen voor verschillende (e-Commerce) campagnes. Zo won het Nederlandse Beerwulf een prijs voor de ‘Best e-Commerce Campaign – Food and Drink’.

cro bureau

Desiree van der Horst - conversion manager

Er zijn twee dingen waar Desiree als conversie manager elke dag naar streeft: het creëren van blijdschap & het stimuleren van groei. Er zijn veel manieren om dit te doen, maar het verbinden van mensen is hierin de cruciale factor. Meedenken, goed luisteren, het voorzien van de juiste tools en sparren over diverse strategieën zijn daily business. Buiten kantoor loopt ze graag een rondje hard in haar mooie stad Breda, is ze gek op haar thuis-jungle (inclusief huistijger) en draait ze graag 60’s/70’s plaatjes op de platenspeler.