Bart Schutz @ The Growth & Conversion Summit

The Growth & Conversion SummitDinsdag 2 mei was de succesvolle eerste editie van The Growth & Conversion Summit: een virtueel event dat ‘s werelds toonaangevende optimalisatie experts samenbrengt. Het doel van het event is om de deelnemers te voorzien van de beste conversie optimalisatie en growth marketing content. Het event wordt georganiseerd door de Global Optimization Group waar Online Dialogue deel van uitmaakt.

Naast bekende namen als Chris Goward, John Ekman en André Morys sprak Bart Schutz over de psychologie achter Evidence Based Growth. De mogelijkheid om het gedrag van onze websitebezoekers te meten biedt ons ongelofelijk veel waardevolle informatie. In zijn talk ging Bart Schutz in op vragen als ‘hoe werkt het consumentenbrein?’ en ‘hoe kun je verleidingstechnieken inzetten om je bezoeker naar een bepaald doel te begeleiden?’

Bekijk hier de hele sessie van Bart Schutz op the Growth & Conversion Summit: 

Kyra Delsing

Kyra Delsing was Consumer Psychology Expert bij Online Dialogue waar ze de krachten van data en psychologie met elkaar combineerde om websites te optimaliseren. Als gedragswetenschapper deed Kyra onderzoek naar online besluitvormingsprocessen waarbij ze samenwerkte met een gespecialiseerd team van ervaren experts op het gebied van User Experience, Psychologie, Analytics, Optimalisatie en Strategie. Het doel van deze onderzoeken is het in kaart brengen van klantgedrag als belangrijke bron voor innovatie en strategie.
Sluit Menu