Nieuws | Online Dialogue

Testing.Agency bouwt al jouw A/B-test variaties

Ton Wesseling | 27 January 2015 | 0 Comments

Tijdens de Online Dialogue Days, de 5e verjaardag van Online Dialogue afgelopen september, werd onze start-up Testing.Agency gelanceerd. Tijd voor meer uitleg! Achter de schermen bestond deze organisatie al enige tijd als het ontwikkelteam dat alle A/B-test variaties bouwde voor de klanten van Online Dialogue. Hoewel alle bekende A/B-test tools zoals ABTasty, Adobe Target, Convert, […]

Lees verder over: Testing.Agency bouwt al jouw A/B-test variaties


Zes tips die van jou een betere marketeer maken in 2015

Online Dialogue | 13 January 2015 | 0 Comments

Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven met zes tips die van jou een betere marketeer maken in 2015. Vergeet al die trends, ga eens werken aan groei! Welkom in 2015. Het jaar is net begonnen en allemaal maken we  onze trendlijstjes op. Wat gaat het jaar ons […]

Lees verder over: Zes tips die van jou een betere marketeer maken in 2015


12 goede voornemens voor 2015

Online Dialogue | 13 January 2015 | 0 Comments

Analytics & optimization expert Jules Stuifbergen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven met 12 goede voornemens voor 2015. Jaaaah, de lijstjestijd is weer aangebroken! In dit artikel eens een keer niet een overzicht van 2014 of de trends van 2015, maar een to do-lijst. Speciaal voor mensen die hun website een warm hart toedragen. Niet allemaal even nieuw, […]

Lees verder over: 12 goede voornemens voor 2015


Nieuwjaarsgroet: Geen flesje wijn maar 403 bomen!

Online Dialogue | 30 December 2014 | 1 Comments

Het is (nog net) december. Het einde van 2014. Voor Online Dialogue is 2014 een bijzonder en druk jaar geweest. We vierden ons 5 jarig bestaan met de Online Dialogue Days, we hebben dit jaar maar liefst vier nieuwe collega’s mogen verwelkomen én mooie nieuwe klanten geholpen zoals Conrad, Hotelspecials, Beter Bed, ING, T-Mobile Nederland […]

Lees verder over: Nieuwjaarsgroet: Geen flesje wijn maar 403 bomen!


Emerce conversie rubriek december 2014: optimaliseer je landingspagina

Online Dialogue | 23 December 2014 | 0 Comments

Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step in E-business”. Deze maand schrijft hij over het optimaliseren van je landingspagina. Klik de afbeelding voor een grotere, leesbare versie, of download de PDF.

Lees verder over: Emerce conversie rubriek december 2014: optimaliseer je landingspagina


Conversion Hotel: disruptive congres with disruptive speakers

Maurice Beerthuyzen | 5 December 2014 | 0 Comments

We mopperen met zijn allen nog weleens over congressen. Die zijn vaak te groot, te massaal, hebben te weinig inhoud en leveren te weinig netwerktijd. Conversion Hotel in Texel rekende daar genadeloos af, bezoekers in euforie en verbazing achterlatend. Conversion hotel een initiatief van Webanalisten.nl heeft met Ton Wesseling en Reinout Wolfert twee ervaren organisatoren die […]

Lees verder over: Conversion Hotel: disruptive congres with disruptive speakers


Waarom communicatie rondom je A/B-testen net zo belangrijk is als significantie

Online Dialogue | 17 November 2014 | 0 Comments

Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over dingen die je als marketeer moet begrijpen bij A/B-testen. Een tijdje geleden stond er op Marketingfacts een artikel over de significantie bij A/B-testen. Na het lezen van het artikel van auteur Daniel Markus en de daaropvolgende reacties ontstaat er bij jou […]

Lees verder over: Waarom communicatie rondom je A/B-testen net zo belangrijk is als significantie


Echte mannen testen in productie

Online Dialogue | 17 November 2014 | 0 Comments

Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over waarom we met zijn allen minder plannen moeten maken en meer moeten doen. Als je wel eens op een IT-afdeling aanwezig bent geweest, ken je het gevleugelde gezegde: “Echte mannen testen in productie”. Het is een uitspraak die komt uit […]

Lees verder over: Echte mannen testen in productie


Emerce conversie rubriek november 2014: communiceer met het juiste brein

Online Dialogue | 17 November 2014 | 0 Comments

Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step in E-business”. Deze maand schrijft hij over communiceren met het juiste brein. Klik de afbeelding voor een grotere, leesbare versie, of download de PDF.

Lees verder over: Emerce conversie rubriek november 2014: communiceer met het juiste brein


Optimalisatie: het echte Zalando effect

Online Dialogue | 17 November 2014 | 0 Comments

Michiel Janssen schreef het artikel Optimalisatie: het echte Zalando effect voor Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step in E-business”. Klik de afbeelding voor een grotere, leesbare versie, of download de PDF.

Lees verder over: Optimalisatie: het echte Zalando effect




Niet alle functionaliteiten zijn actief