Nieuws | Online Dialogue

Waarom communicatie rondom je A/B-testen net zo belangrijk is als significantie

Online Dialogue | 17 November 2014 | 0 Comments

Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over dingen die je als marketeer moet begrijpen bij A/B-testen. Een tijdje geleden stond er op Marketingfacts een artikel over de significantie bij A/B-testen. Na het lezen van het artikel van auteur Daniel Markus en de daaropvolgende reacties ontstaat er bij jou […]

Lees verder over: Waarom communicatie rondom je A/B-testen net zo belangrijk is als significantie


Echte mannen testen in productie

Online Dialogue | 17 November 2014 | 0 Comments

Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over waarom we met zijn allen minder plannen moeten maken en meer moeten doen. Als je wel eens op een IT-afdeling aanwezig bent geweest, ken je het gevleugelde gezegde: “Echte mannen testen in productie”. Het is een uitspraak die komt uit […]

Lees verder over: Echte mannen testen in productie


Emerce conversie rubriek november 2014: communiceer met het juiste brein

Online Dialogue | 17 November 2014 | 0 Comments

Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step in E-business”. Deze maand schrijft hij over communiceren met het juiste brein. Klik de afbeelding voor een grotere, leesbare versie, of download de PDF.

Lees verder over: Emerce conversie rubriek november 2014: communiceer met het juiste brein


Optimalisatie: het echte Zalando effect

Online Dialogue | 17 November 2014 | 0 Comments

Michiel Janssen schreef het artikel Optimalisatie: het echte Zalando effect voor Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step in E-business”. Klik de afbeelding voor een grotere, leesbare versie, of download de PDF.

Lees verder over: Optimalisatie: het echte Zalando effect


Waarom ik vind dat jij als Analytics en Optimization Expert bij ons moet komen werken

Maurice Beerthuyzen | 22 October 2014 | 0 Comments

Ik zal je eens wat vertellen: we hebben weer een vacature bij Online Dialogue. We zijn op zoek naar een Analytics en Optimization Expert. Maar voordat ik je vertel wat we van je verwachten, wil ik je eerst toch kort vertellen waarom het zo leuk is om voor Online Dialogue te werken. Want laten we […]

Lees verder over: Waarom ik vind dat jij als Analytics en Optimization Expert bij ons moet komen werken


3 eenvoudige redenen waarom jouw A/B-test vaak niets oplevert

Online Dialogue | 1 October 2014 | 0 Comments

Online Dialogue partner en chief optimization officer Ton Wesseling heeft voor Webanalisten.nl een artikel geschreven over 3 eenvoudige redenen waarom jouw A/B-test vaak niets oplevert. Conversie optimalisatie is geen A/B-testen, maar A/B-testen is wel een heel belangrijk onderdeel van conversie optimalisatie. Als je echter steeds maar weer geen winnende variaties uit de testen haalt… dan […]

Lees verder over: 3 eenvoudige redenen waarom jouw A/B-test vaak niets oplevert


Annemarie Engelhart, onze Quality Manager

Ton Wesseling | 4 September 2014 | 0 Comments

Online Dialogue groeit, dat is fijn, maar geeft ook altijd weer interessante groeistuipen. Bij groei hoort professionalisering van onze processen, om te voorkomen dat onze inhoudelijke kwaliteit te niet wordt gedaan door slechte planning of communicatie. Sinds 1 september hebben we een Quality manager! Annemarie Engelhart, met wie wij in het verleden al met veel […]

Lees verder over: Annemarie Engelhart, onze Quality Manager


Bart en Ton invloedrijke experts? Stem je mee?

Online Dialogue | 21 August 2014 | 0 Comments

Jaarlijks publiceert PPCHero een lijst met de wereldwijd 25 meest invloedrijke Pay Per Click experts. Dit jaar starten ze met een zelfde verkiezing voor CRO (Conversion Rate Optimization) experts. Genomineerden Op basis van zichtbaarheid online, publicaties en presentaties is er een wereldwijde voorselectie gemaakt van 78 experts. Onder hen bijvoorbeeld Brian Massey, die recentelijk op […]

Lees verder over: Bart en Ton invloedrijke experts? Stem je mee?


De geschiedenis van Online Dialogue: Op 11 september verzameld op één podium- deel 2

Maurice Beerthuyzen | 5 August 2014 | 0 Comments

Online Dialogue bestaat 5 jaar. Dat vieren we 11 september met een congres over conversie optimalisatie. We hebben naar onze bescheiden mening, een fantastisch programma samengesteld. Ik durf te zeggen dat die programmering in Nederland ongeëvenaard is. Meestal krijg je één van ‘onze’ sprekers op het podium. Nu krijg je er 6! De sprekers lijken […]

Lees verder over: De geschiedenis van Online Dialogue: Op 11 september verzameld op één podium- deel 2


Online Dialogues Days: Stel je vraag aan Tim Ash

Tim Ash komt op 11 september naar Nederland. De auteur van de internationale bestseller Landing Page Optimization, de CEO van conversieoptimalisatie bureau Sitetuners en de organisator van de vermaarde Conversion Conference , komt voor het eerst naar de lage landen. Als Online Dialogue halen we Ash als één van de keynotes naar onze 5 jarige verjaardag. […]

Lees verder over: Online Dialogues Days: Stel je vraag aan Tim Ash




Niet alle functionaliteiten zijn actief