Nieuws | Online Dialogue

Bart en Ton invloedrijke experts? Stem je mee?

Online Dialogue | 21 August 2014 | 0 Comments

Jaarlijks publiceert PPCHero een lijst met de wereldwijd 25 meest invloedrijke Pay Per Click experts. Dit jaar starten ze met een zelfde verkiezing voor CRO (Conversion Rate Optimization) experts. Genomineerden Op basis van zichtbaarheid online, publicaties en presentaties is er een wereldwijde voorselectie gemaakt van 78 experts. Onder hen bijvoorbeeld Brian Massey, die recentelijk op […]

Lees verder over: Bart en Ton invloedrijke experts? Stem je mee?


De geschiedenis van Online Dialogue: Op 11 september verzameld op één podium- deel 2

Maurice Beerthuyzen | 5 August 2014 | 0 Comments

Online Dialogue bestaat 5 jaar. Dat vieren we 11 september met een congres over conversie optimalisatie. We hebben naar onze bescheiden mening, een fantastisch programma samengesteld. Ik durf te zeggen dat die programmering in Nederland ongeëvenaard is. Meestal krijg je één van ‘onze’ sprekers op het podium. Nu krijg je er 6! De sprekers lijken […]

Lees verder over: De geschiedenis van Online Dialogue: Op 11 september verzameld op één podium- deel 2


Online Dialogues Days: Stel je vraag aan Tim Ash

Tim Ash komt op 11 september naar Nederland. De auteur van de internationale bestseller Landing Page Optimization, de CEO van conversieoptimalisatie bureau Sitetuners en de organisator van de vermaarde Conversion Conference , komt voor het eerst naar de lage landen. Als Online Dialogue halen we Ash als één van de keynotes naar onze 5 jarige verjaardag. […]

Lees verder over: Online Dialogues Days: Stel je vraag aan Tim Ash


Online Dialogue moments: 5 jaar in een timeline [2009]

We bestaan 5 jaar dit jaar en dat willen we niet onopgemerkt voorbij laten gaan. In deze blog gaan we in op de hoogtepunten en geschiedenis van Online Dialogue. We beginnen uiteraard in ons beginjaar: 2009. 09-09-2009: Online Dialogue wordt opgericht Op de mooie datum 09-09-’09 is een start gemaakt met een nieuw initiatief waar […]

Lees verder over: Online Dialogue moments: 5 jaar in een timeline [2009]


Online Dialogue moments: Waarom wij Stéphane Hamel en Justin Rondeau op ons podium hebben [deel 1]

Online Dialogue bestaat 5 jaar. Dat vieren we 11 september met de Online Dialogue Days, een congres over conversie optimalisatie. Als je jarig bent, en zeker als je een jubileum viert, sloof je je natuurlijk een beetje uit voor je gasten. Dat is wat wij ook hebben gedaan. We hebben naar onze bescheiden mening, een […]

Lees verder over: Online Dialogue moments: Waarom wij Stéphane Hamel en Justin Rondeau op ons podium hebben [deel 1]


De Online Dialogue Days op 11 en 12 september

Online Dialogue | 16 July 2014 | 0 Comments

Online Dialogue bestaat binnenkort 5 jaar en dat moet natuurlijk gevierd worden zoals alleen Online Dialogue dat kan: met een fantastisch congres! Op 11 en 12 september 2014 organiseren we de Online Dialogue Days, een uniek evenement over online rendement. Online Dialogue Days – het congres Op 11 september 2014: 12:00 – 23:00 uur √ […]

Lees verder over: De Online Dialogue Days op 11 en 12 september


Redesign? We leven niet meer in 2002!

Online Dialogue | 16 July 2014 | 0 Comments

Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over redesigns, en waarom je iedere dag je website moet optimaliseren. Toen ik in 1999 de mooie wereld van het internet betrad, was er in mijn eerste werkzame jaren een wetmatigheid in mijn werk: om de twee jaar een redesign. Reclame- […]

Lees verder over: Redesign? We leven niet meer in 2002!


Elke internetter is een proefkonijn; Bart op NOS.nl

Bart Schutz werd afgelopen woensdag geïnterviewd door Rachid Finge van het NOS-journaal. Dit naar aanleiding van de ‘buzz’ rondom Facebook.  Facebook deed onderzoek naar de gemoedstoestand van mensen en beïnvloedde de timeline. Vandaag staat het interview op NOS.nl Bart laat in het interview zien hoe A/B testen werken en wat voor successen zij opleveren. Daarnaast geeft Bart zijn mening over A/B testen en […]

Lees verder over: Elke internetter is een proefkonijn; Bart op NOS.nl


Ideeën weggeven – help je mee?

Online Dialogue | 28 June 2014 | 0 Comments

Onze Online Dialogue collega en strateeg Michiel Jansen schreef voor Marketingfacts een artikel over het weggeven van ideeën. Eerder deze maand kwam het nieuws dat Sanoma 19 tijdschriften verkoopt. Gezien de marktontwikkeling een goede strategie: minder merken en deze met meer aandacht en investeringen uitbouwen. VT Wonen is een van de tijdschriften die blijft en juist dat merk kan […]

Lees verder over: Ideeën weggeven – help je mee?


Van webcare naar webdare: 3 manieren waarop je kunt leren van je klant

Online Dialogue | 20 June 2014 | 0 Comments

Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over 3 manieren waarop je kunt leren van je klant. Webcare, of eigenlijk social customer care: welke organisatie is er in 2014 niet mee bezig? Afgelopen september concludeerde Upstream al dat het gebruik van social media door bedrijven om met klanten dialogen te voeren […]

Lees verder over: Van webcare naar webdare: 3 manieren waarop je kunt leren van je klant




Niet alle functionaliteiten zijn actief