Nieuws | Online Dialogue

Ton Wesseling’s openingskeynote Emerce Conversion

Online Dialogue | 14 April 2015 | 0 Comments

Ton Wesseling sprak vandaag als openingskeynote op Emerce Conversion in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam #Conversion2015 Amsterdam keynote Ton Wesseling from Online Dialogue

Lees verder over: Ton Wesseling’s openingskeynote Emerce Conversion


Conversieknaller: de extra link die niemand klikt (Hobson+1 effect)

Online Dialogue | 24 March 2015 | 0 Comments

Online Dialogue partner en chief persuasion officer Bart Schutz heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over hoe één optie geen keuze is. We besteden veel aandacht aan onze call to action (hoe geven we buttons optimaal weer en wat moet erin staan om mensen te verleiden in het nemen van een beslissing?). Eén van de […]

Lees verder over: Conversieknaller: de extra link die niemand klikt (Hobson+1 effect)


Dialogue Donderdag CROday – #DiDo18 – 9 april 2015

Nienke van der Sar | 24 March 2015 | 0 Comments

Op 9 april 2015 organiseren we voor onze klanten weer een nieuwe, invite only, Dialogue Donderdag (nummer 18), van 13:30 tot 18.00 inclusief borrel in Utrecht centrum (het #ODHouse). Deze DiDo staat in het teken van de International Conversion Rate Optimization Day, kortweg CRO-day. Onze vaste bezoekers ontvingen al eerder een uitnodiging per email. Ben […]

Lees verder over: Dialogue Donderdag CROday – #DiDo18 – 9 april 2015


De gouden conversiegrens

Online Dialogue | 16 March 2015 | 0 Comments

Chief optimization Ton Wesseling heeft voor Twinkle en Webanalisten een artikel geschreven over de gouden conversiegrens. Alle grote e-commerce spelers hebben een conversie optimalisatie programma. Zij A/B-testen continu aanpassingen aan hun websites en apps. Het doel hierbij is enerzijds de conversie direct te verbeteren en anderzijds te leren welk soort interactie met bezoekers wel effectief is […]

Lees verder over: De gouden conversiegrens


Nieuwe Online Dialogue collega: Jorrin Geurts

Maurice Beerthuyzen | 11 March 2015 | 0 Comments

Online Dialogue groeit en daar zijn we erg druk mee. Met veel plezier helpen we onze klanten naar meer rendement. Data gedreven motiveren wij de breinen van digitale bezoekers om tot actie over te gaan. Door al die inhoudelijke drukte nemen we echter niet eens tijd hebben om onze nieuwe medewerkers netjes te presenteren. Al […]

Lees verder over: Nieuwe Online Dialogue collega: Jorrin Geurts


Emerce conversie rubriek maart 2015: maak het duidelijk, houdt het eenvoudig

Online Dialogue | 9 March 2015 | 0 Comments

Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step in E-business”. Deze maand schrijft hij over maak het duidelijk, houdt het eenvoudig. Klik de afbeelding voor een grotere, leesbare versie, of download de PDF.

Lees verder over: Emerce conversie rubriek maart 2015: maak het duidelijk, houdt het eenvoudig


‘Het is een verrekt klein schermpje hoor’

Online Dialogue | 23 February 2015 | 0 Comments

Online Dialogue partner en chief persuasion officer Bart Schutz heeft voor Twinkle een artikel geschreven over mobiel beïnvloeden. Klik op de afbeelding om het artikel als PDF te downloaden.

Lees verder over: ‘Het is een verrekt klein schermpje hoor’


Emerce conversie rubriek februari 2015: triggers voor een 1-op-1-bericht

Online Dialogue | 16 February 2015 | 0 Comments

Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step in E-business”. Deze maand schrijft hij over triggers voor een 1-op-1-bericht. Klik de afbeelding voor een grotere, leesbare versie, of download de PDF.

Lees verder over: Emerce conversie rubriek februari 2015: triggers voor een 1-op-1-bericht


Één psychologie of Facebook? – gastcolumn door Bart in vakblad De Psycholoog

Online Dialogue | 13 February 2015 | 0 Comments

Onlangs werd onze chief persuasion officer Bart Schutz benaderd door hét vakblad over psychologie, De Psycholoog, om een gastcolumn te schrijven. Klik op de afbeelding om deze te vergroten, of download zijn column Eén psychologie of Facebook? als PDF.

Lees verder over: Één psychologie of Facebook? – gastcolumn door Bart in vakblad De Psycholoog


Aan de slag met R

Online Dialogue | 9 February 2015 | 0 Comments

Analytics & optimization expert Jules Stuifbergen heeft voor Webanalisten een artikel geschreven over hoe je aan de slag kunt gaan met R. De meeste web analytics tools zijn zowel briljant als gehandicapt. Briljant omdat je snel mooie rapporten en prima visualisaties uit een enorme bak data kan halen. Via drill-down en segmentatie kan je snel en makkelijk tot […]

Lees verder over: Aan de slag met R




Niet alle functionaliteiten zijn actief