Nieuws | Online Dialogue

We zijn alweer eerste!

Maurice Beerthuyzen | 10 April 2014 | 1 Comments

Bij Online Dialogue zijn we gek op prijzen en zeker als het de eerste prijs betreft. Voor het derde jaar op rij staan we eerste in de Emerce 100 in de categorie Webstatistics en Site-optimalisatie. Dus zijn we trots en blij! We delen dit jaar onze eerste plaats, ook gefeliciteerd, met ClickValue, Conversion Company, Netmarketing, […]

Lees verder over: We zijn alweer eerste!


5 manieren waarop je met je corporate blog meer conversie haalt

Online Dialogue | 31 March 2014 | 0 Comments

Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven over 5 manieren waarop je met je corporate blog meer conversie haalt. Veel bedrijven zetten een bedrijfsblog in vanuit het oogpunt van contentmarketing en in de hoop (nieuwe) klanten te werven. Maar een bezoeker vanuit bijvoorbeeld Google is niet gelijk klant. […]

Lees verder over: 5 manieren waarop je met je corporate blog meer conversie haalt


Tot ziens Guido en welkom Eline en Annemarie

Ton Wesseling | 19 March 2014 | 0 Comments

We helpen onze klanten groeien in online volwassenheid. Online Dialogue groeit als organisatie zelf ook in volwassenheid. Deze maand namen we voor het eerst sinds de oprichting, bijna 5 jaar geleden, afscheid van een interne consultant. Guido Jansen gaat aan de slag als conversie optimalisatie specialist voor Sanoma, specifiek de buitenlandse Kieskeurig.nl dochters. Dank voor […]

Lees verder over: Tot ziens Guido en welkom Eline en Annemarie


Bart goes to San Francisco

Online Dialogue | 13 March 2014 | 0 Comments

Bart Schutz is van 17 tot en met 19 maart namens Online Dialogue actief in San Francisco. Daar mag hij op de Conversion Conference de -veelal Amerikaanse- bezoekers overtuigen van het bijzonder mooie gedachtegoed van Online Dialogue. Als keynote nog wel! Mooi plaatje Wat een mooi plaatje, niet? Tim Ash zegt de meeste conversiefans in […]

Lees verder over: Bart goes to San Francisco


Boekreview: Schrijven voor seo in 60 minuten

Online Dialogue | 10 March 2014 | 0 Comments

Onze Online Dialogue collega en strateeg Michiel Jansen heeft voor CustomerTalk.nl een boekreview geschreven over het boek “Schrijven voor seo in 60 minuten”. Een tekst reviewen die geoptimaliseerd is voor zoekmachines en dit gevoel krijgen: ‘Er zijn ook nog mensenvoor wie de pagina prettig moet lezen!’ Herkenbaar? Ik ben benieuwd of het boek Schrijven voor seo in 60 minuten, […]

Lees verder over: Boekreview: Schrijven voor seo in 60 minuten


Dialogue Donderdag op 13 maart met als thema: Facebook Advertising

Online Dialogue | 10 March 2014 | 0 Comments

Op 13 maart 2014 organiseren we voor opdrachtgevers weer een nieuwe, invite only, Dialogue Donderdag (nummer 15), van 14:30 uur tot 17:15 uur + borrel in Utrecht centrum (het #ODHouse). Het thema is dit keer: Facebook Advertising. Alle vaste bezoekers ontvingen al eerder een uitnodiging per email. Ben je nog niet eerder geweest? Schrijf je dan […]

Lees verder over: Dialogue Donderdag op 13 maart met als thema: Facebook Advertising


De 6 aspecten die van belang zijn bij growth hacking

Online Dialogue | 5 March 2014 | 0 Comments

Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen. Uit zijn digitale aantekeningen heeft hij geschreven over de 6 aspecten die van belang zijn bij growth hacking. Growth hacking wordt nu vaak toegeschreven als een typische werkwijze voor startups. Maar ik zou ook iedere traditionele corporate aanraden om op deze manier te gaan werken. Wie wil er nu […]

Lees verder over: De 6 aspecten die van belang zijn bij growth hacking


Twinkle conversie rubriek februari 2014: 5 tips voor meer webwinkelrendement

Online Dialogue | 18 February 2014 | 0 Comments

Ton Wesseling vult namens Webanalisten een terugkerende conversie-rubriek in Twinkle magazine. Deze maand schrijft hij over 5 tips voor meer webwinkelrendement. Klik de afbeelding voor een grotere, leesbare versie, of download de PDF: Webanalisten conversie rubriek in Twinkle, februari 2014.

Lees verder over: Twinkle conversie rubriek februari 2014: 5 tips voor meer webwinkelrendement


Waar start je voor meer webwinkel rendement?

Online Dialogue | 30 January 2014 | 0 Comments

Onze Online Dialogue partner en chief optimization officer Ton Wesseling heeft voor Webanalisten.nl een artikel geschreven over hoe je moet beginnen aan meer webwinkel rendement. Als online optimalisatie specialist verheug ik me altijd weer op nieuwe klanten. Specifiek het moment waar ik voor het eerst naar de online activiteiten en het bezoekersgedrag mag kijken. Waar […]

Lees verder over: Waar start je voor meer webwinkel rendement?


Emerce conversie rubriek december 2013: de eerste klik is een daalder waard

Online Dialogue | 2 January 2014 | 0 Comments

Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step in E-business”. Deze maand schrijft hij over het belang van de eerste klik. Klik de afbeelding voor een grotere, leesbare versie, of download de PDF.

Lees verder over: Emerce conversie rubriek december 2013: de eerste klik is een daalder waard




Niet alle functionaliteiten zijn actief