Nieuws | Online Dialogue

Emerce conversie rubriek juni 2015: conversiepareltjes uit Las Vegas

Online Dialogue | 3 July 2015 | 0 Comments

Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step in E-business”. Deze maand schrijft hij over conversiepareltjes van de Conversion Conference in Las Vegas. Klik de afbeelding voor een grotere, leesbare versie, of download de PDF.

Lees verder over: Emerce conversie rubriek juni 2015: conversiepareltjes uit Las Vegas


Gezocht: Online Consumentengedrag Expert

Online Dialogue | 26 June 2015 | 0 Comments

Online Dialogue groeit. Bijvoorbeeld in het aantal digitale gedragsexperimenten dat we doen (afgelopen 100 dagen ruim 100 experimenten!) en het aantal landen waar we testen (het merendeel van onze omzet komt van internationale klanten). Maar ook in de samenwerking met de wetenschap (van gastcolleges die we geven tot A/B-testlabs die we samen starten) en bovendien […]

Lees verder over: Gezocht: Online Consumentengedrag Expert


DDMA email summit: You’re e-mailing a brain

Online Dialogue | 25 June 2015 | 0 Comments

Online Dialogue partner en chief persuasion officer Bart Schutz stond op het podium van de DDMA e-mail summit 2015. Dion van der Vaart schreef voor Frankwatching over zijn presentatie ‘you’re e-mailing a brain’. You’re e-mailing a brain We denken in segmentatie, verzendtijdstip en type ontvanger, waarbij we met z’n allen nog weinig rekening houden met de […]

Lees verder over: DDMA email summit: You’re e-mailing a brain


Twinkle conversie rubriek juni 2015: stop met het poldermodel

Online Dialogue | 24 June 2015 | 0 Comments

Ton Wesseling vult namens Webanalisten een terugkerende conversie-rubriek in Twinkle magazine. Deze maand schrijft hij over stoppen met het poldermodel. Klik op de afbeelding om deze te vergroten, of download hier de PDF.

Lees verder over: Twinkle conversie rubriek juni 2015: stop met het poldermodel


Hoeveel energie bespaar jij op je website?

Online Dialogue | 22 June 2015 | 0 Comments

De energie van je klant, welteverstaan… Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven ‘Hoeveel energie bespaar jij op je website?’ Energiebesparing, we hebben er onze mond vol van. En terecht. Als je energie kunt besparen, moet je dat vooral doen. Het belast de wereld weer een stukje minder […]

Lees verder over: Hoeveel energie bespaar jij op je website?


Waarom zouden we klanten slechts één product laten aanschaffen?

Online Dialogue | 26 May 2015 | 0 Comments

Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven ‘Waarom zouden we klanten slechts één product laten aanschaffen?‘ Heb jij al een ‘hebbe hebbe’-knop? Winkelen vind ik zo vermoeiend. Door al die rekken heen op zoek naar de juiste maat. En ik heb een hekel aan koken, na twee dagen […]

Lees verder over: Waarom zouden we klanten slechts één product laten aanschaffen?


Conversion Conference Las Vegas 2015

In Las Vegas werd van 12 tot 14 mei de Conversion Conference gehouden. Een groot aantal Amerikaanse toppers en een paar Europese prominenten uit de conversie optimalisatie wereld kwamen bijeen in ‘Sin City’. Wat eens te meer duidelijk werd: de manier waarop Amerikanen hun websites en mobiele websites optimaliseren is totaal anders dan we in […]

Lees verder over: Conversion Conference Las Vegas 2015


Online Dialogue verwelkomt 3 nieuwe experts!

Online Dialogue | 26 May 2015 | 0 Comments

Online Dialogue groeit nog steeds. En hoe! Afgelopen twee maanden hebben we maar liefst 3 nieuwe collega’s aangenomen. We zijn zo druk dat we nog niet eens de tijd gehad hebben om ze officieel te verwelkomen. Bij deze: welkom Lotte Cornelissen, Paul Koks en Tom van den Berg! Lotte Cornelissen is eind maart gestart als […]

Lees verder over: Online Dialogue verwelkomt 3 nieuwe experts!


Emerce conversie rubriek mei 2015: wat je al lang over het hoofd ziet

Online Dialogue | 26 May 2015 | 0 Comments

Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step in E-business”. Deze maand schrijft hij over wat je al lang over het hoofd ziet. Klik de afbeelding voor een grotere, leesbare versie, of download de PDF.

Lees verder over: Emerce conversie rubriek mei 2015: wat je al lang over het hoofd ziet


A/B-testen & ROAR? Kijk verder dan Cialdini’s neus lang is

Online Dialogue | 30 April 2015 | 0 Comments

Blogger Dion van der Vaart heeft voor Frankwatching een artikel geschreven over Ton Wesseling’s presentatie op Emerce Conversion: A/B-testen en het ROAR model. A/B-testen is de meest populaire methode om conversie te verbeteren. Steeds meer bedrijven duiken op A/B-testen, hoog tijd dus om de mythen, leugens en illusies onder de aandacht te brengen. Een koud kunstje […]

Lees verder over: A/B-testen & ROAR? Kijk verder dan Cialdini’s neus lang is




Niet alle functionaliteiten zijn actief