Nieuws | Online Dialogue

‘Het is een verrekt klein schermpje hoor’

Online Dialogue | 23 February 2015 | 0 Comments

Online Dialogue partner en chief persuasion officer Bart Schutz heeft voor Twinkle een artikel geschreven over mobiel beïnvloeden. Klik op de afbeelding om het artikel als PDF te downloaden.

Lees verder over: ‘Het is een verrekt klein schermpje hoor’


Emerce conversie rubriek februari 2015: triggers voor een 1-op-1-bericht

Online Dialogue | 16 February 2015 | 0 Comments

Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step in E-business”. Deze maand schrijft hij over triggers voor een 1-op-1-bericht. Klik de afbeelding voor een grotere, leesbare versie, of download de PDF.

Lees verder over: Emerce conversie rubriek februari 2015: triggers voor een 1-op-1-bericht


Één psychologie of Facebook? – gastcolumn door Bart in vakblad De Psycholoog

Online Dialogue | 13 February 2015 | 0 Comments

Onlangs werd onze chief persuasion officer Bart Schutz benaderd door hét vakblad over psychologie, De Psycholoog, om een gastcolumn te schrijven. Klik op de afbeelding om deze te vergroten, of download zijn column Eén psychologie of Facebook? als PDF.

Lees verder over: Één psychologie of Facebook? – gastcolumn door Bart in vakblad De Psycholoog


Aan de slag met R

Online Dialogue | 9 February 2015 | 0 Comments

Analytics & optimization expert Jules Stuifbergen heeft voor Webanalisten een artikel geschreven over hoe je aan de slag kunt gaan met R. De meeste web analytics tools zijn zowel briljant als gehandicapt. Briljant omdat je snel mooie rapporten en prima visualisaties uit een enorme bak data kan halen. Via drill-down en segmentatie kan je snel en makkelijk tot […]

Lees verder over: Aan de slag met R


Testing.Agency bouwt al jouw A/B-test variaties

Ton Wesseling | 27 January 2015 | 0 Comments

Tijdens de Online Dialogue Days, de 5e verjaardag van Online Dialogue afgelopen september, werd onze start-up Testing.Agency gelanceerd. Tijd voor meer uitleg! Achter de schermen bestond deze organisatie al enige tijd als het ontwikkelteam dat alle A/B-test variaties bouwde voor de klanten van Online Dialogue. Hoewel alle bekende A/B-test tools zoals ABTasty, Adobe Target, Convert, […]

Lees verder over: Testing.Agency bouwt al jouw A/B-test variaties


Zes tips die van jou een betere marketeer maken in 2015

Online Dialogue | 13 January 2015 | 0 Comments

Online Dialogue partner en social media-expert Maurice Beerthuyzen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven met zes tips die van jou een betere marketeer maken in 2015. Vergeet al die trends, ga eens werken aan groei! Welkom in 2015. Het jaar is net begonnen en allemaal maken we  onze trendlijstjes op. Wat gaat het jaar ons […]

Lees verder over: Zes tips die van jou een betere marketeer maken in 2015


12 goede voornemens voor 2015

Online Dialogue | 13 January 2015 | 0 Comments

Analytics & optimization expert Jules Stuifbergen heeft voor Marketingfacts een artikel geschreven met 12 goede voornemens voor 2015. Jaaaah, de lijstjestijd is weer aangebroken! In dit artikel eens een keer niet een overzicht van 2014 of de trends van 2015, maar een to do-lijst. Speciaal voor mensen die hun website een warm hart toedragen. Niet allemaal even nieuw, […]

Lees verder over: 12 goede voornemens voor 2015


Nieuwjaarsgroet: Geen flesje wijn maar 403 bomen!

Online Dialogue | 30 December 2014 | 1 Comments

Het is (nog net) december. Het einde van 2014. Voor Online Dialogue is 2014 een bijzonder en druk jaar geweest. We vierden ons 5 jarig bestaan met de Online Dialogue Days, we hebben dit jaar maar liefst vier nieuwe collega’s mogen verwelkomen én mooie nieuwe klanten geholpen zoals Conrad, Hotelspecials, Beter Bed, ING, T-Mobile Nederland […]

Lees verder over: Nieuwjaarsgroet: Geen flesje wijn maar 403 bomen!


Emerce conversie rubriek december 2014: optimaliseer je landingspagina

Online Dialogue | 23 December 2014 | 0 Comments

Ton Wesseling vult namens Online Dialogue iedere maand de terugkerende conversie-rubriek in Emerce magazine: het tijdschrift over “the next step in E-business”. Deze maand schrijft hij over het optimaliseren van je landingspagina. Klik de afbeelding voor een grotere, leesbare versie, of download de PDF.

Lees verder over: Emerce conversie rubriek december 2014: optimaliseer je landingspagina


Conversion Hotel: disruptive congres with disruptive speakers

Maurice Beerthuyzen | 5 December 2014 | 0 Comments

We mopperen met zijn allen nog weleens over congressen. Die zijn vaak te groot, te massaal, hebben te weinig inhoud en leveren te weinig netwerktijd. Conversion Hotel in Texel rekende daar genadeloos af, bezoekers in euforie en verbazing achterlatend. Conversion hotel een initiatief van Webanalisten.nl heeft met Ton Wesseling en Reinout Wolfert twee ervaren organisatoren die […]

Lees verder over: Conversion Hotel: disruptive congres with disruptive speakers




Niet alle functionaliteiten zijn actief