Events | Online Dialogue

Events

Dialogue Donderdag – kennisevent

Dialogue DonderdagDe Dialogue Donderdag is hét kennisevent van Online Dialogue dat 4 tot 5 maal per jaar wordt gehouden in Utrecht. Dit gratis, maar “invite only” seminar richt zich op managers en senior medewerkers die bij opdrachtgevers bezig zijn om de user experience van hun merk, dienst en product in het digitale kanaal te verbeteren.

Voor bureau medewerkers en zzp-ers raden wij de Digital Data Tips Tuesday in Amsterdam aan (georganiseerd door onze Chief Optimization Officer Ton Wesseling).

Sfeerimpressie Dialogue Donderdag:


(video / live stream door Powerfield media)

Wil je ook worden uitgenodigd om deel te nemen aan de Dialogue Donderdag? Meld je hier aan voor de wachtlijst.

De locatie: Het #ODhouse op de Catharijnesingel 45 te centrum Utrecht
Binnenkomst: 14.30 uur; Programma: 15.00 tot 17.15 uur; Borrel tot 18.30 uur.


Volgende bijeenkomst: #DiDo17 op 11 december 2014

Tijdens de laatste DiDo van dit jaar gaan we het hebben over het rendement van conversie optimalisatie werkzaamheden. De budgetten en resources worden groter, maar hoe zorg je er voor dat je ook genoeg rendement haalt uit deze investeringen? Welke aanpak is in 2015 nodig om zo veel mogelijk effect te halen uit alle conversie activiteiten?
ABN AMRO en Conrad, bedrijven waar in 2015 conversie optimalisatie groot op de menukaart staat, vertellen tijdens deze Dialogue Donderdag waar ze staan en wat hun conversie uitdagingen zijn voor 2015. Na hun presentaties trekt iedereen zich terug in kleine workshop groepen om tot pragmatische tips te komen hoe deze organisaties in 2015 meer rendement uit hun conversie activiteiten kunnen halen. We presenteren dit aan elkaar – waardoor jij ook alle tips mee naar huis neemt – en eindigen daarna met een borrel en hapjes.
Programma:
14:30 uur Deur open
15:00 uur Conversie Optimalisatie en volwassenheid, de theorie – door Ton Wesseling
15:20 uur Conversie Optimalisatie in de praktijk bij Conrad – door Rudger de Groot
15:40 uur Conversie Optimalisatie in de praktijk bij ABN AMRO – door Jorden Lentze
16.00 uur Workshop: Meer effect in 2015 – hoe?
17.00 uur Presentaties van de bevindingen uit de workshops
17:30 uur Kerstborrel & hapjes
18:30 Einde

Inschrijven

naamkaartjesHet event heeft de focus op kwaliteit en niet op kwantiteit. We hebben daarom plaats voor maximaal 50 mensen. Daarnaast belonen wij loyaliteit. Wie eerder aanwezig was, krijgt als eerste de kans om zich aan te melden voor een nieuw seminar. Er worden wel altijd 15 plaatsen gereserveerd voor nieuwe bezoekers. Hiervoor wordt gewerkt met een wachtlijst. Schrijf je hier in voor deze wachtlijst. Voor dit “invite only” evenement verlenen we voorrang aan managers, senior uitvoerenden en consultants met een passie voor kennisdeling.

Op eerdere events waren bezoekers aanwezig van o.a.: ABN AMRO, Aegon, Agis, Bol.com, ECCO, Energie:direct, ING, MoneYou, Rabobank, Renault Nederland, RTL Nederland, Sanoma, Philips, Reaal, SNS Bank, Staatsloterij, Telfort, TUI, Univé, Van der Valk, VNU en Ziggo.


Aanbevelingen

Matthew Niederberger – Digital Insights & Analytics Manager Philips Lighting:

“Studeren op school is leuk, maar er gaat niks boven zelf kennis opdoen uit boeken of het delen van kennis met anderen. Online Dialogue Donderdag gaat over het delen van kennis op een leuke en vrijblijvende manier met vakgenoten, een redelijk zeldzaam concept wat de hele belevenis juist zo bijzonder maakt.”

Liz Karlhuber – Marketing advisor Axender:

“Inspirerende sessie met goed onderbouwde presentaties. De conversie clinics zijn een sterke toevoeging!”

Damian Bott – Website & Campaign Manager Dorel Europe

“Kennisinhoudelijk hoogstaand door goede theoretische alsmede praktijk (case) onderbouwing.”

Diederik Kemmerling – voormalig E-Commerce Manager Douwe Egberts:

“Inspirerende en interessante sessies bij Online Dialogue!”

Wouter Heuvelink – Product manager Zorgkiezer.nl:

“Inspirerende middag. Zowel theoretisch als direct toepasbare conversie-optimalisatie.”

Niels Welten – Senior Conversion Strategist Blue Mango Interactive:

“To-the-point presentaties die informeren en tevens richting geven hoe zelf je website concreet te verbeteren!”

Richard Koelemen – voormalig manager internet VvAA:

“Inspirerende middag met een vol programma en direct toepasbare tips. Heerlijk om eens vanuit een ander perspectief de directe kanalen te bekijken.”

Eemke Euverman – Coördinator Online Sales Conversie Team Essent Nederland:

“Door een hoog niveau van online kennis en veelzijdige ervaring (zowel van de experts als van de bezoekers), een middag met zinvolle online cases en discussie; kennis die je direct kunt toepassen in je organisatie!”


Schrijf je nu in voor de wachtlijst van de Dialogue Donderdag!



Niet alle functionaliteiten zijn actief